skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
5/5 - (60 امتیاز)

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و  تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکسELECTROLUX در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

امروزه با استفاده زیاد مصرف کنندگان تولید ماشین لباسشویی با تنوع بالایی همراه بوده است و ماشین لباسشویی یکی  ضروری ترین و مهمترین وسایل منزل میباشد و مصرف کنندگان میتوانند با توجه به نوع نیاز و میزان مصرفی که دارند بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنند و باید در تعمیر ماشین لباسشویی نیز توجه خاصی داشته باشند.

بهتر است که در هنگام خرید ماشین لباسشویی به چندین نکته مهم توجه کنید : اولین و مهم ترین نکته توجه به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی  آن می باشد و یکی دیگر از موارد مهم، در نظر گرفتن میزان مصرفی از ماشین لباسشویی میباشد که باتوجه به تعداد افراد خانواده و مقدار لباس قابل شستشو باید انتخاب شود زیرا ماشین های لباسشویی ازنظر ظرفیت دارای مدل های مختلفی میباشد که لباسشویی های تمام اتوماتیک معمولا با حداکثر ظرفیت ۶،۵و۸،۷ کیلوگرم ساخته میشوند.

شرکت تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان تقدیم می کند:

ماشین لباسشویی الکترولوکس

تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس – ELECTROLUX

تعمیرات سایت تعمیرگاه تخصصی تعمیر لوازم خانگی و  تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی الکترولوکس – ELECTROLUX به همراه تیم مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.

تعمیر تخصصی انواع بردهای تایمر دیجیتال وبردهای کامپیوتری انواع ماشین لباسشویی الکترولوکس – ELECTROLUX
تعمیر انواع تایمر بردهای دیجیتال و قدیمی (مکانیکی) ماشین لباسشویی الکترولوکس – ELECTROLUX
فروش قطعات انواع لباسشویی
ارائه دهنده سرویس به سراسر تهران و سایر شهرستانها
سرویس وتعمیر انواع ماشین لباسشویی الکترولوکسELECTROLUX در محل
ارائه دهنده گارانتی و ضمانت نامه ۹۰ روزه
همراه با تخفیف های ویژه برای مشتریان عزیز جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکسELECTROLUX با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکسELECTROLUX بهره مند شوید.

چرا لباسشویی الکترولوکس روشن نمی شود؟

قطع شدن برق دستگاه، معیوب بودن سوئیچ درب لباسشویی، خراب شدن تایمر و یا موتور لباسشویی وجود اشکال در برد الکترونیکی و سنسور سطح آب باعث می شود تا لباسشویی روشن نشود.

چرا ماشین لباسشویی الکترولوکس صدا می دهد؟

دلیل صدای زیاد و ناهنجار لباسشویی اغلب خرابی بلبرینگ ها، صدمه دیدن کوپلینگ موتور، معیوب شدن کلاچ لباسشویی، خراب شدن پمپ تخلیه و ضعیف شدن ضربه گیرها و فنر ها در ماشین لباسشویی است.

This Post Has 14 Comments

  1. سلام ضمن خسته نباشید به شما متاسفانه قطعات الکترونیکی ماشین لباسشویی الکترو لوکس آنقدر گران هست که اصلا مقرون به صرفه نیست و از استفاده مجدد منصرف میشود کسی که این دستگاه را دارد .

    1. سلام دوست عزیز

      تولید انواع صدا شبیه شر شر کردن، غرغر کردن و سایر صداهای عجیب می‌تواند بر اثر گیر کردن اشیاء در مسیر عبور آب و یا سنسورهای داخلی و یا محفظه‌ی خشک‌کن باشد.

    1. سلام دوست عزیز

      هرسال از لحاظ پوسیدگی یا عیب و نقص چک کنید ، اگر هر گونه ترک خوردگی و زنگ زدگی مشاهده کردین آنها را تعویض کنید ، چرا که وجود این موارد منجرب به ابجاد نشتی یا ترکیدن گردید و در نتیجه خانه را آب برداشته و هزینه هنگفتی را محمل می شوید می بایست با متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرین .

  2. سلام خسته نباشید
    دیگ ماشین لباسشویی ما هنگام کار صدای زیادی دارد میخواستم بدونم که دلیلش چیه آیا نیاز به تعمیر دارد ؟

    1. سلام

      _روغن کاری به موقع اتصالات دیگ شستشوی ماشین لباسشویی باعث کاهش صدای آن می شود وبرای این کار می توانید از روغن چرخ خیاطی ، روغن مایع خوراکی و یا روغن زیتون استفاده کنید.

    1. سلام کاربر گرامی

      میتواند علت آن استفاده از پودر غیر استاندارد و یا ریختن پودر بیش از اندازه باشد

  3. وقت بخیر
    دنبال لاستیک دور درب این مدل ماشین لباسشویی هستم ، شما لاستیک دور درب این مدل ر هم دارین ؟

    1. با عرض سلام

      جتما برای تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس هم مطالب مفیدی قرار داده خواهد شد.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top