skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت تعمیرگاه تخصصی تعمیر لوازم خانگی و  تعمیر ماشین لباسشویی هوور – HOOVER ، در خدمت هموطنان عزیز و محترم می باشد و خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی هوور – HOOVER در تعمیرات سایت:

· با سابقه ای طولانی در امر تعمیر ماشین لباسشویی هوور – HOOVER و انواع لوازم برقی

· با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر انواع ماشین لباسشویی هوور (HOOVER)

· شناخت و تسلط کامل بر ظرافت های موجود در سیم کشی وساختار داخلی انواع مدل های ماشین لباسشویی

· به سریعترین شیوه و کوتاهترین زمان ( با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز )

· همراه با گارانتی و ضمانت ۹۰ روزه

تعمیر ماشین لباسشویی هوور - HOOVER

آیا برای شما هم پیش آمده است که احساس کنید ماشین لباسشویی منزلتان کارایی قبل را ندارد و نمی‌دانید که آیا تعمیر ماشین لباسشویی لازم است یا خیر؟ در این نوشتار، تعمیرات سایت ، به ذکر مشکلات رایجی می‌پردازد که نشان می‌دهد ماشین لباسشویی شما معیوب است و نیاز به تعمیر دارد. اگر هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید، باید برای تعمیر لباسشویی خود به دنبال یافتن شرکت تعمیر لوازم خانگی باشید.

امروزه، بسیاری از خانواده‌ها از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند و گاهی مواقع مشاهده می‌شود که ماشین لباسشویی آن‌ها به‌درستی کار نمی‌کند. در این مقاله به مشکلات عمده ماشین لباسشویی پرداخته می شود.

 

تعمیرات سایت به ارائه ی تعمیرات تخصصی انواع مدل های ماشین لباسشویی هوور (HOOVER) پرداخته و نوید استفاده از محصولی سالم با طول عمری بالا را به شما عزیزان می دهد.

خدمت گزاران شما در تعمیرات سایت علاوه بر ارائه ی ضمانت در عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ی لذت بخش از محصولی سالم را خواهند داد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هوور – HOOVER با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هوور (HOOVER) بهره مند شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 13 Comments

    1. سلام. علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی به احتمال زیاد از پمپ تخلیه می باشد. بهتر است از یک تعمیرکار لباسشویی هوور متخصص کمک بگیرید.

  1. سلام دستگاه من هنگام کار کرد صدای بدهی می دهد لطفا زا هنمایی کنید باید چیکار کنم ؟ فک کنم موتور ایراد پیدا کرده .

    1. سلام

      اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی متوجه ایرادی شدید، وحشت زده نشوید و موضوع را فورا به موتور آن ارتباط ندهید، در بسیاری از مواقع، مشکل تنها در اثر یک ریزه کاری مانند محکم نبستن درب ماشین یا محفظه پودر صورت گرفته است .

    1. سلام کاربر گرامی

      از ترکیب شوینده های شیمیایی بپرهیزید . این ترکیبات گاهی خطر ناک هستند باعث تولید گاز می شوند .

    1. سلام دوست عزیز

      کار نکردن درام ماشین لباسشویی دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد از جمله: خراب شدن موتور یا کنترل‌کننده، خراب شدن تسمه و یا پوسیده شده برس‌ها برای مشخص شدن علت دستگاهتون باید توسط تکنسین بازدید شود.

  2. اطلاعات بسیار زیادی در زمینه ماشین لباسشویی از سایت شما توانستن به دست بیارم ، سپاسگزارم بخاطر مطالب خوبتون

    1. با سلام
      ابتدا درب ماشین لباسشویی را باز کنید و دیگ داخل را به یک سمت با سرعت بچرخانید، در صورتیکه صدا داد،میتواند از بلبرینگ ها،شفت و… باشد و در صورتیکه صدایی نشنیدید میتواند این مشکل به خاطر حجم لباس بیش از حد شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top