skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا – SNOWA در خدمت شما ایرانیان گرامی می باشد و خدمات را با ۹۰ روز ضمانت ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا – SNOWA در تعمیرات سایت:

· آمادگی فنی و تخصصی مهندسین حرفه ای و زبده در تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا – SNOWA و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

· تسلط کامل بر ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی لباسشویی اسنوا (SNOWA)

· انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی اسنوا (SNOWA) ، تعمیر تخصصی برد ، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی و …

· تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا – SNOWA فقط با یک تماس شما و در منزل شما انجام خواهد شد.

· کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا (SNOWA) دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا - SNOWA

ماشین لباسشویی اسنوا (SNOWA) دارای قابلیت های ویژه ای چون سیستم کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی ، محافظت از الیاف به وسیله دیگ الماسه ضد چروک ، تشخیص میزان وزن لباس، فیلتر خودپاک کن و … می باشد.

مشکلات عمده‌ی ماشین لباسشویی جهت تعمیر لباسشویی عبارتند از:

  • صدای بسیار زیاد
  • نشت ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن کامل آب ماشین لباسشویی
  • پر نشدن آب استوانه
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • نچرخیدن استوانه‌ی ماشین لباسشویی
  • لرزیدن و تکان خوردن ماشین لباسشویی

 

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از فناوری به روز در جهان صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا – SNOWA پرداخته و آماده ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر لوازم خانگی و  تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER) با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER) بهره مند شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 18 Comments

  1. سلام،لباس شویی اسنوا ۸ کیلویی داریم واشرش از پایین پاره شده و نشتی داره،آیا میشه واشرو د آورد قسمت پارگیشو بالا انداخت که آب بیرون نزنه

  2. سلام ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی دارم ماشین کارشستشو رو انجام می ده ولی به تایم تخلیه آب و آب کشی که می رسه دیگه کار نمی کنه و رو همون تایم می مونه .البته یه وقت کار می کنه یه وقت هم نمی کنه مشکل چیه لطف کنید راهنماییم کنید.ممنون

    1. باسلام

      دوست عزیز پشت دستگاه را چک کنید که شلنگ آب تا نشده باشد، در غیر این صورت خرابی برد و یا تایمر میتوانید علت این نقص باشد.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام دوست عزیز

      این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد ۱- شیر بررسی تغذیه باید بررسی شود ۲- بررسی فیلتر ورودی شیر الکتریکی ۳- چک کردن هیدروستات

  3. سلام
    ماشین لباسشویی ۸ کیلویی آاگ گرفتم خوب آب رسانی ندارد یه کارشناس گفت باید کمتر از وزن خود دستگاه در آن لباس باشه آخه چرا ؟ من ۸ کلویی گرفتم همه چی داخلش بریزم .

    1. سلام

      هرگز ماشین را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید البسه باید براحتی در آب حرکت کنند وآب را به خود جذب نمایند , پرکردن محفظه روند چرخش و خالی کردن آب را دچار اختلال میکند.

  4. سلام
    ماشین ظرفشویی اسنوا من در قسمت اول کارکردن دچار نشتی میشود ولی این مشکل را درمرحله ی دوم چرخه ی کار ندارد دلیلش چیه ؟باید چیکارکنم؟

    1. اگر نشت در قسمت اول چرخه‌ی کار ماشین لباسشویی رخ دهد، به ‌احتمال ‌زیاد مشکل از شلنگی است که از ورودی ذخیره‌ی آب به استوانه هدایت می‌شود. اگر نشت در مرحله‌ی دوم چرخه‌ی کار ماشین لباسشویی رخ ‌دهد، احتمالاً شلنگ تخلیه معیوب است. برای رفع این مشکل دستگاهتون باید توسط تکنسین بازدید ، عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا انجام شود.

  5. سلام ماشین لباس شوی ما هم صدای عجیب غریبی دارد و هم لرزش دارد .میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه و باید چکارکنیم؟

    1. سلام دوست عزیز

      احتمال دارد خرابی ماشین لباسشویی شما از یاطاقان هایی است که به خاطر آب صدمه دیده زیرا که به خوبی جا زده نشده یا سفت بسته نشده.

    1. با سلام

      مدل ماشین لباسشویی و عکس آن را برای تعمیر ماشین لباسشویی به شماره شرکت تلگرام کنید … شماره تلگرام شرکت ۰۹۱۹۰۱۱۱۵۲۷ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top