skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی حایر – HAIER ، در خدمت هموطنان عزیز و محترم می باشد و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حایر را با ۹۰ روز ضمانت ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر – HAIER در تعمیرات سایت:

· با سابقه ای طولانی در امر تعمیرماشین لباسشویی حایر (HAIER)و انواع لوازم برقی

· با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر ماشین لباسشویی حایر – HAIER

· شناخت و تسلط کامل بر ظرافت های موجود در سیم کشی وساختار داخلی انواع مدل های ماشین لباسشویی

· به سریعترین شیوه و کوتاهترین زمان ( با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز )

· همراه با گارانتی و ضمانت ۹۰ روزه

ماشین لباسشویی حایر HAIER 2

نکات نگهداری ماشین لباسشویی :

 

سطح بیرون ماشین لباسشویی را تمیز کرده و جلا دهید

وجود لکه های حاصل از شوینده و نرم کننده های ماشین لباسشویی، باعث می شود تا سطح بیرونی ماشین از نمای خوبی برخوردار نباشد. برای تمیز کردن سطح بیرون ماشین لباسشویی از پاک کننده چندمنظوره به همراه یک دستمال پارچه ای استفاده نمایید.

خراش ها و بریدگی ها را با رنگ بگیرید و اصلاح کنید

خراش ها و بریدگی های موجود در سطح ماشین لباسشویی را با رنگ بگیرید و اصلاح کنید تا دستگاه شما از نمای خوبی برخوردار باشد.

ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید

گاهی اوقات از خود می پرسید که چرا ماشین لباسشویی بو می دهد. بدیهی است که ماشین لباسشویی شما نیاز به تمیزکردن دارد. سه بخش مهم در ماشین لباسشویی وجود دارند که می بایستی همیشه کنترل شده و تمیز گردند. فیلتر، محلی که پودر یا شوینده را در آن می ریزند و گردونه استوانه ای داخل ماشین لباسشویی. کشویی که در آن پودر و یا شوینده را قرار می دهید، با پارچه نم دار و آب داغ تمیز کنید و یا اینکه آن را درآورده و به طور کامل در زیر آب و یا در ماشین ظرفشویی شستشو دهید. فیلتر را نیز با آب تمیز کنید تا به مشکل جدی تری برنخورید. هر ماه و یا هر دو ماه برای تمیزکردن گردونه استوانه ای و لوله ها از جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نمایید تا پس مانده ها و جرم ها به طول کامل تمیز شوند. به طوری که جرم گیر را در محل مربوطه قرار دهید و بگذارید تا ماشین لباسشویی با دمای گرم حدود یک ساعت (معمولا روی برنامه مربوط به پارچه و لباس های کتان) خالی کار کند. بدین ترتیب از مشکلات بسیاری در ارتباط با ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و نیازی به متخصص در تعمیر لباسشویی پیدا نمی کنید.

 

به ارائه ی تعمیرات تخصصی انواع مدل های ماشین لباسشویی حایر (HAIER) پرداخته و نوید استفاده از محصولی سالم با طول عمری بالا را به شما عزیزان می دهد.

خدمت گزاران شما در تعمیرات سایت علاوه بر ارائه ی ضمانت در عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ی لذت بخش از محصولی سالم را خواهند داد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER) با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر – HAIER بهره مند شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top