skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی – HITACHI در خدمت شما ایرانیان گرامی می باشد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی – HITACHI در تعمیرات سایت:

· آمادگی فنی و تخصصی مهندسین حرفه ای و زبده در تعمیر لباسشویی هیتاچی (HITACHI) و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

· تسلط کامل بر ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی لباسشویی هیتاچی (HITACHI)

· انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی هیتاچی (HITACHI) ، تعمیر تخصصی برد ، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی و …

· تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی – HITACHI فقط با یک تماس شما و در منزل شما انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی - HITACHI

· کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی – HITACHI دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

ماشین لباسشویی هیتاچی (HITACHI) دارای قابلیت های ویژه ای چون سیستم کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی ، محافظت از الیاف به وسیله دیگ الماسه ضد چروک ، تشخیص میزان وزن لباس، فیلتر خودپاک کن و … می باشد.

صدای زیاد ماشین لباسشویی

چرخه‌ی شستشوی منظم باعث می‌شود ماشین لباسشویی شما مقداری صدا دهد اما اگر در حین چرخیدن لباس‌های شما در ماشین لباسشویی، سر و صدای زیادی از آن می‌شنوید و متوجه می‌شوید تکان زیادی می‌خورد، نشان می‌دهد که شما به یک شرکت تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید. ماشین لباسشویی ممکن است تعادل مناسبی نداشته باشد. ماشین لباسشویی خود را باز کرده و ببینید که آیا تمام لباس‌ها به طور مساوی در داخل آن توزیع شده‌اند یا خیر. اگر بارگذاری مجدد در کاهش صدا تأثیری نداشت، بنابراین ممکن است مشکل از شل شدن استوانه یا نصب موتور باشد که در این صورت باید با متخصصان در این زمینه برایتعمیر لباسشویی خود تماس بگیرید. ممکن است فقط استوانه نیاز به سفت کردن داشته باشد که در این صورت یک تعمیر ساده و سریع برای شرکتتعمیر لوازم منزل است.

 

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از فناوری به روز در جهان صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی – HITACHI پرداخته و آماده ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER) با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER) بهره مند شوید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 17 Comments

  1. سلام ببخشید ماشین لباسشویی هیتاچی خریدیم گفتن که صدایی نداره اما هنگام دور گرفتن خیلی صدا داره این طبیعیه یا نه

    1. باسلام

      محمد رضای عزیز مشکل لباسشویی شما نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

      چنانچه ساکن تهران هستید می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  2. سلام ببخشید من بندر عباس هستم و به تازگی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BDW75AAE خریداری کردم از لحظه ی اولیه شستشو صدای ویژ ویژ میده تا انتهای شستشو .بهم گفتن خیلی بی صداست و خیلی ازش تعریف کردند من خریداری کردم

    1. سلام . در لباسشویی هایی که تمسه ای هستند به علت اینکه دستگاه های وارداتی از زمان ساخت تا بخواهند به دست مشتری برسد ممکن است در انبار و یا گمرک مدت ها بمانند به همین علت تسمه و بلبرینگ ها خشک می شود، نیاز دارد تا یک تعمیرکار لباسشویی تسمه را تعویض کند و یا بلبرینگ ها را روغن کاری کند. اگر لباسشویی ازنوع بدون تسمه باشد برای تعمیر لباسشویی هیتاچی خود باید اقدام کنید.

  3. سلام
    من زمان هایی که از مسافرت میایم به دلیل اینکه حجم لباس های کثیف زیاد است از ماشین لباسشویی پشت سرهم استفاده میکنم آیا مشکلی برای دستگاه بوجود می آید؟

  4. سلام و خسته نباشید
    درب ماشین لباسشویی من به سختی بسته میشود دلیلش چیست؟چطور باید متوجه شوم که چه مشکلی دارد؟

    1. سلام

      وجود هرگونه پرز و کثیفی ممکن است باعث عملکرد بد درب ماشین لباسشویی شود. با استفاده از یک دستمال آغشته به الکل می‌توانید تا حدودی آن را تمیز کنید.

    1. سلام دوست عزیز

      _این مسئله می تواند دلایل مختلفی را به همراه داشته باشد. شاید مشکل از موتور بوده و یا نشتی آب در اطراف سیم برق وجود دارد.

  5. سلام
    من میخواهم به مدت ۱ماه به سفر بروم آیا لازم که دستگاه از برق بکشم؟
    بله در زمان استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین لباسشویی دستگاه را از برق بکشید و منبع آب را قطع کنید

  6. سلام
    یه سوال داشتم از خدمتتون ، اگه ماشین لباسشویی ۸ کیلویی باشد به اندازه همون۸ کیلو می توان لباس داخلش ریخت یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز

      این امکان وجود دارد اما برای نگهداری بهتر و البته نیاز کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی توصیه می شود ۱ کیلو کمتر از مقدار حجم واقعی لباس داخل آن بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top