skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO در خدمت شما مشتریان در اقصی نقاط تهران می باشد. در ادامه این مطلب از مجموعه تعمیرات ماشین لباسشویی با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تر تعمیر ماشین لباسشویی دوو بپردازیم.

خدمات قابل ارائه جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO در تعمیرات سایت

. سابقه بالا و تخصصی تکنسین های حرفه ای و مجرب در تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO و استفاده از قطعات اصل شرکتی و اورجینال در تعمیرات انواع ماشین لباسشویی جهت تضمین کیفیت کار تعمیرات.

. تسلط کامل بر ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی لباسشویی دوو (لباسشویی DAEWOO).

. انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی دوو ، تعمیر تخصصی برد لباسشوئی دوو ، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی و غیره .

. تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO فقط با یک تماس شما و در محل مورد نظرشما انجام خواهد شد.

. کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشوئی DAEWOO(تعمیر ماشین لباسشوئی دوو) دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو - تعمیر ماشین لباسشویی DAEWOO

نشت ماشین لباسشویی

اگر نشت در قسمت اول چرخه‌ی کار ماشین لباسشویی رخ دهد، به ‌احتمال ‌زیاد مشکل از شلنگی است که از ورودی ذخیره‌ی آب به استوانه هدایت می‌شود. اگر نشت در مرحله‌ی دوم چرخه‌ی کار ماشین لباسشویی رخ ‌دهد، احتمالاً شلنگ تخلیه معیوب است. بسته به میزان نشت باید پس از تماس با متخصصان تعمیر لوازم منزل برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید.

تخلیه نشدن کامل آب ماشین لباسشویی

یک مشکل دیگری که به تعمیر لباسشویی منجر می‌شود، تخلیه‌ی ضعیف آب است. هر آبی که پس از اتمام شستشو باقی می‌ماند را بررسی کنید. هیچ آبی نباید در داخل استوانه‌ی ماشین لباسشویی باقی بماند. اگر آبی در آن باقی می‌ماند شلنگ تخلیه خود را بررسی کنید. یک مانع ممکن است باعث عدم تخلیه‌ی درست و کامل دستگاه شود یا ممکن است مشکل از پمپ آب اصلی باشد که به خاطر موتور یا فرسوده شدن کمربند کار نمی‌کند. تعمیر پمپ کار دشواری است اما متخصصان تعمیر لوازم خانگی مشکل اصلی را شناسایی و آن را حل می‌کنند.

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با بکارگیری امکانات و تجهیزات نوین به سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO پرداخته و آماده ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا ، مناسب ترین تعرفه و بادوام می باشد.

جهت دسترسی به این خدمات در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی دوو ( تعمیر ماشین لباسشویی DAEWOO) با ما تماس حاصل نموده و از تجربه تخصصی مهندسین ماهر ما در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی دوو – DAEWOO استفاده کنید.

Rate this page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top