skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت بعنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر غذاساز بوش BOSCH  در خدمت هموطنان عزیز و گرامی سراسر کشور است و این خدمات را در کمترین زمان با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد. در ادامه این مطلب از مجموعه تعمیر غذاساز در تعمیرات سایت با ما همراه باشید.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر غذاساز بوش BOSCH در شرکت تعمیرات سایت

· با سابقه ای طولانی در امر تعمیرات غذاساز

· با بهره گیری از متخصصین در تعمیر غذاساز بوش BOSCH

· شناخت و تسلط کامل بر ظرافت های موجود در تعمیر غذاساز بوش BOSCH

· به سریعترین شیوه و در کوتاهترین زمان ممکن ( با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز )

تعمیر غذاساز بوش - BOSCH

به ارائه ی تعمیرات تخصصی انواع مدل های غذاساز پرداخته و نوید استفاده از محصولی سالم را به شما عزیزان میدهد.

خادمین وظیفه شناس شما در تعمیرات سایت علاوه بر ارائه ی ضمانت در عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ی طولانی از محصولی سالم را خواهند داد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت کافی است با ما تماس حاصل نموده و از تجربه گروه فنی و تخصصی تعمیرات سایت بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 12 Comments

  1. سلام. من غذا ساز سیلورکرست مدل skm 550 a1 دارم. طرز عمل دقیقا عین غذل ساز بوش هستش. عملکرد رنده هاش به دلیل شکستگی زبانه های غلاف پلاستیکی دور شفت که رنده ها در اون زبانه ها چفت میشوند، خراب شده است و قطعه پیدا نمیشه. میتونید کمکم کنید؟ با هویه و تکه های استیل هم نشد که جوش بخوره. به دلیل گرونی خرید دستگاه جدید هم برام مقدور نیست.

    1. باسلام،
      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  2. یه میله باریک داخل دستگیره غذاساز وجود داره که باعث راه اندازی و قطع غذاساز میشه.این میله شکسته.آیا این قطعه رو موجود دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top