skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر ماکروفر آاگ Aeg توسط تعمیرکان مجرب تعمیرات سایت با استفاده از قطعات یدکی اصل آاگ و ضمانت خدمات تعمیر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

ماکروفر امروزه به وسیله مهمی برای خانه ها تبدیل شده و مزایای زیادی هم دارد.

در بسیاری از موارد خیلی کمک کننده است،به خصوص زمانی که قصد دارید غذایی را خیلی سریع گرم کنید.

اگرچه درست مثل بقیه لوازم خانگی، ماکروفر هم ممکن است دچار مشکل شود و درست کار نکند.

بعضی وقت ها راحت نمیتوان این مشکل را تشخیص داد.در این مقاله قصد داریم شما را با ماکروفر آاگ و خدمات تعمیر ماکروفر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: کار مگنترون ماکروفر چیست؟

اگر ماکروفر شما گرم نمی شود، عمده ترین دلیل آن می تواند به علت عیوب مگنترون باشد.

نشانه های خرابی ماکروفر Aeg

  1. چرا لامپ ماکروفر آاگ روشن نمی شود؟
  2. چرا مایکروفر گرم نمی کند؟
  3. چرا ماکروویو آاگ در حین کار خاموش می کند؟
  4. چرا مایکرویو آاگ غذا را گرم نمی کند؟
  5. چرا صفحه گردان ماکروویو نمی چرخد؟
  6. چرا مایکروفر جرقه می زند؟

۱٫ لامپ ماکروفر کم نور است یا اصلا کار نمی کند

اگر لامپ ماکروویو اصلا کار نمی کند، احتمالا سوخته است. اگر چشمک می زند حتما مشکل از لامپ است اما اگر کم نور است، تنظیمات ماکروفر  باید درست شود. در برخی از موارد ممکن است به علت سیم کشی نادرست یا خطا از صفحه کنترل باشد . لامپ نزدیک خازن قرار گرفته و احتمالا  تعمیرش  را سخت می کند.

۲٫ تعمیر ماکروفر آاگ که گرم نمی کند

تعمیر ماکروفر آاگ که گرم نمی کند

گرم نشدن ماکروفر از مشکلات رایجی است که حداقل یه بار در طول عمر با آن روبرو خواهید شد. اکثر ماکروفردیود ولتاژ بالای دارند. ولتاژ به نهایت ظرفیت خودش می رسد طوری که مگنترون به طور منظم دستگاه رو گرم میکند.اگر ماکروفر شما گرم نمی شود، عمده ترین دلیل آن می تواند به علت عیوب مگنترون باشد.

۳٫ ماکروفر در بین کار خاموش می شود

عمده ترین دلیل مربوط به این مشکل مسئله قفل درب است که خراب شده. فن موتور معیوب، ترانسفرمر و یا یک تاچ پد خراب هم می تواند علت این خاموش شدن باشند.

۴٫ ماکروفر کار می کند اما غذا را گرم نمی کند

یک محافظ حرارتی معیوب میتواند گاهی منجر به این مشکل شود وقتی همه چیز به نظر درست کار می کند به جز اینکه ماکروفر گرم نمی کند.اگر حرارت در دستگاه از حد معینی بیشتر شود، به طور خودکار جریان ماکروفر قطع می شود و دیگرگرما تولید نمی کند. گاهی علت عدم تولید گرما پایین رفتن فیوز است.

۵٫ صفحه گردان ماکروفر نمی چرخد

اگر ماکروفر دکمه یا سوئیچی برای کنترل صفحه چرخان دارده، می توان مشکل از آن هم باشد.گاهی کثیفی زیر این صفحه جمع می گردد، و شما می دانید که چطور باید دستگاه رو تمیز نمایید. این کثیفی می تواند باعث سفت شدن و حرکت نکردن صفحه شده باشد.

۶٫ تعمیر ماکروفر آاگ که جرقه می زند

دلیل عمده جرقه زدن ماکروویو مربوط به قفسه حفاظت آسیب دیده، سوختن دیود، رنگ فرسوده یا پوشش موج بر خراب است . لبه های فلزی باز مانند کیسه های مواد غذایی، فویل فلزی، ظروف و نگهدارنده ها و غیره، دلیل این جرقه ها هستند.

گاهی غذاهای ذغالی(کربنات شده)، که در درب یا در محفظه گرم هستند هم باعث ایجاد جرقه می شوند. اگر جرقه در حال انجام کار دستگاه ایجاد شود، نشان می دهد ایراد از پوشش موج بر ماکروفر است.

بیشتر بدانید:علت صدا دادن ماکروفر چیست؟

دفترچه راهنمای ماکروفر آاگ

دفترچه راهنمای ماکروفر آاگ

چنانچه به دفترچه راهنمای ماکروفر آاگ خود دسترسی ندارید توصیه های مراقبتی زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. دستگاه خود را تمیز نگه دارید
  2. اگر در داخل آن غذا ریخته شده است ، آن را با آب و صابون تمیز کرده و صبر کنید تا خشک شود
  3. می توانید برای از بین بردن بوهای باقی مانده  یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک فنجان آب ریخته و ماکروفر را ۵ دقیقه روشن کنید
  4. تمیز نگه داشتن دستگاه  به عمر مفید آن کمک می کند
  5. بهترین راه افزایش طول عمر دستگاه تمیز نگه داشتن آن هاست
  6. پس از هر بار استفاده از دستگاه آن را تمیز کنید. این کار علاوه بر کاهش مصرف انرژی، طول عمر دستگاه را نیز افزایش می‌دهد
  7. در صورت وجود نوسانات برق از دستگاه استفاده نکنید
  8. به منظور افزایش ایمنی و سلامت غذاها از ظرف های مخصوص ماکروفر استفاده کنید
  9. دستگاه را در حالی که خالی است روشن نکنید. این کار باعث آسیب دیدن قطعات داخلی آن می شود

کیفیت ماکروفر آاگ

توسط امیل راتناو در سال  ۱۸۸۳ ابتدا در شهر برلین در کشور آلمان تاسیس شد. امیل راتناو در همان سالها با خرید امتیاز ثبت چندین اختراع از مخترع بزرگ و نام آور آمریکایی  “توماس ادیسون” این شرکت را راه اندازی کرد و محصولاتی را تولید نمود.

کمپانی AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهن است که در سال ۱۸۸۳ در برلین آلمان بنیان نهاده شد و در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به شهر فرانکفورت انتقال یافت.

واژه انحصاری AEG برگرفته از (Allgemeine Elektrizitats Gesellschaft) می باشد که در آلمانی به معنای “شرکت برق همگانی”است.

نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت سوئدی الکترولوکس(Electrolux)تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی از محصولات این شرکت موفق این نام نیز استفاده می شود.

با پیوستن این برند آلمانی به گروه تجاری الکترولوکس کلیه محصولات تولید شده دارای کد شناسایی اختصاصی سری تولید شد که از طریق آن می توان زمان تولید یا محل تولید آن را مشخص کرد که همچنین اصل بودن آن را نیز مشخص می کند.

محصولات و لوازم خانگی این برند آلمانی به سرعت بازار جهانی را در بر گرفت و امروزه آاگ یکی از برندهای یکه تاز و محبوب در صنعت لوازم خانگی در تمامی جهان به شمار می آید.

در حال حاضر تولیدات این شرکت در زمینه تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی با همین نام و تحت لیسانس و مدیرییت گروه تجاری الکترولوکس ادامه دارد و کماکان محصولات لوازم خانگی (لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید و غیره) فقط در کشور ایتالیا تولید می گردد البته برخی لوازم پر مصرف این برند در آلمان نیز تولید می شود.

شرکت  AEG ، در زمینه تولید ماکروفر توانسته است  محصولی با بدنه و جنس مقاوم به همراه گنجایش ، توان بالا و با قابلیت های متعددی تولید کند. که دارای خاصیتهای زیر میباشند:

  1. فناوری prosight  به همراه صفحه نمایش چند منظوره و ساعت داخلی
  2. لایه محافظ ضد اثر انگشت
  3. قابلیت isofront   خنکی درب دستگاه در هنگام لمس کردن آن
  4. قفل کودک برای ایمنی بیشتر
  5. مصرف برق ۲۰۰۰ وات
  6. قابلیت دخیره ۲۰ دستورالعمل پخت درحافطه دستگاه

تعمیرات سایت با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در تعمیر ماکروفر و با تجربه کاری بالا در زمینه تعمیر ماکروفر در خدمت شما است.

مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر آاگ در تهران

مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر آاگ در تهران

تعمیرات سایت به عنوان مرجع تعمیر ماکروفر در ایران به شمار می آید که با استفاده از کادری مجرب از تعمیرکاران حرفه ای ماکروفر، آماده ارائه ی خدمات به هموطنان ایرانی می باشد.

تعمیرات سایت با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در تعمیر ماکروفر و با تجربه کاری بالا در زمینه تعمیر ماکروفر در خدمت شما است.

تمامی خدمات تعمیرات سایت دارای گارانتی سه ماهه می باشد. شما عزیزان با دریافت کد اشتراک از شرکت می توانید از تخفیف های ویژه ای بهرمند شوید.

در صورت نیاز به حضور کارشناسان و تکنسین های فنی در محل تعمیر دستگاه ، تعمیرات سایت خدمات تعمیرات حضوری لوازم خانگی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

ضمن آنکه ضمانت ۹۰ روزه بابت خدمات ارائه می دهد و در صورت خرابی در این مدت زمان، خدمات قطعه تعمیر شده به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد.

همچنین تعمیر انواع لوازم خانگی با بیش از ۸۶ برند معتبر شناخته شده و با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی توسط کارشناسان فنی و متخصص تعمیرات سایت انجام می گردد.

شما می‌ توانید برای درخواست خدمات تعمیر در ساعات اداری روزهای کاری با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توان فرم خدمات تعمیر موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش بمانید.

چرا لامپ ماکروفر آاگ روشن نمی شود؟

سوختن لامپ ،قطع شدن اتصلات و خراب شدن صفحه کنترل از دلایل روشن نشدن لامپ ماکروفر آاگ است.

چرا دکمه های ماکروفر عمل نمی کند؟

قطع شدن مدار، خرابی برد الکترونیکی و خازن معیوب باعث عمل نکردن دکمه های ماکروفر می شود.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top