skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

برای تعمیر ماکروفر زانوسی Zanussi به شیوه ای مطمئن پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماکروفر یکی از جدیدترین ابزارهای پخت و پز مواد غذایی است که به دلیل مزایای ویژه خود امروزه استفاده آن در میان خانم های شاغل، آقایان مجرد و دانشجویان بسیار باب شده است.

این محبوبیت به دلیل سرعت بخشیدن به عملیات آشپزی است که باعث شده است تا افراد وقت کمتری را در آشپزخانه صرف کنند.

اما این دستگاه که از تکنولوژی پیشرفته برای تولید حرارت استفاده می کند عملکرد حساسی داشته و اغلب در نتیجه استفاده غیر صحیح دچار خرابی می شود.

به همین دلیل برای پیشگیری از خرابی زود هنگام ماکروویو توصیه می شود تا نکات ارائه شده در این مطلب از مجموعه مطالب تعمیر مایکروفر در تعمیرات سایت را مورد توجه قرار دهید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر زانوسی در تهران

زمانی که دستگاه ماکروفر زانوسی دچار مشکل می شود اولین اقدامی که باید برای آن انجام دهید پیدا کردن یک نمایندگی معتبر است که بتوانید تعمیرات ماکروفر زانوسی را با خیالی آسوده به آن سپرده و اطمینان حاصل کنید که می تواند دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر کند.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیر ماکروفر زانوسی تعمیرات سایت است که با کمک تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می تواند دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به روز اول برگرداند. برای بر قراری ارتباط با این نمایندگی معتبر می توانید با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس “” مراجعه کرده و از خدمات حرفه آن استفاده کنید.

تعمیر ماکروفر زانوسی و خدمات آن در نمایندگی تعمیرات سایت

یکی از نشانه هایی که با توجه به آن می توانید متوجه شوید تعمیر مایکروفر زانوسی توسط یک نمایندگی معتبر انجام می شود این است که خدمات حرفه ای به شما ارائه داده می شود. تعمیرات سایت یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر ماکروفر زانوسی می باشد که خدماتی تخصصی را به شما ارائه خواهد داد. برای مثال:

  • تعمیر ماکروفر زانوسی با استفاده از قطعات ۱۰۰% اورجینال و اصل
  • اولویت قرار دادن تعمیر قطعات معیوب
  • ارائه فاکتور با جزئیات کار های انجام شده بر روی دستگاه شما
  • ارائه گارانتی معتبر
  • تعمیر ماکروفر زانوسی با کمک تکنسین های متخصص
  • و …

تعمیر ماکروفر زانوسی با استفاده از قطعات اورجینال

تعمیرات سایت یکی از معتبر ترین نمایندگی های در تهران است که خود وارد کننده قطعات اورجینال به داخل کشور می باشد که با استفاده از این قطعات دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد و مانند روز اول آن به شما تحویل خواهد داد. چرا که استفاده از قطعات اصل باعث می شود تا عملکرد دستگاه بالاتر برود و بتوانید از آن تا مدت های طولانی استفاده کنید. اما قطعات بی کیفیت و غیر اصل ممکن است خیلی زود خراب شده و حتی باعث شود قطعه های دیگر نیز به مشکل بر بخورند و دوباره شما را در دردسر تعمیرات مجدد دستگاه بی اندازند.

تعمیر ماکروفر زانوسی با ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر

زمانی که شما تعمیر ماکروفر زانوسی را به یک نمایندگی معتبر می سپارید باید پس از پایان تعمیرات دستگاه گارانتی و خدماتی به شما ارائه شود که بتوانید با تکیه بر آن هر زمان که مشکل دستگاه شما به صورت مجدد اتفاق افتاد با پشتیبانی سایت تماس گرفته و درخواست تعمیر مجدد را ثبت کنید.

تعمیرات سایت نیز پس از اتمام تعمیر ماکروفر زانوسی ۹۰ روز ضمانت معتبر به شما ارائه خواهد داد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید. به این صورت می توانید با خیالی آسوده برای مدت های طولانی از دستگاه خود استفاده نمایید.

تعمیر ماکروفر زانوسی همراه با عیب یابی رایگان

پیش از تعمیر ماکروفر زانوسی اولین و مهمترین گام عیب یابی دستگاه است که متاسفانه برخی از نمایندگی ها برای تعمیر این دستگاه از هزینه هایی را بابت این کار از مشتریان خود دریافت می کنند که این کار درست نیست چرا که تا زمانی که دستگاه عیب یابی نشده باشد و مشکل آن پیدا نشده باشد تعمیرکار نمی تواند آن را تعمیر کند. به همین دلیل تعمیر ماکروفر زانوسی در تعمیرات سایت با استفاده از عیب یابی رایگان این دستگاه انجام می شود تا شما نیز بتوانید به این نمایندگی معتبر بیشتر اعتماد کنید.

مهمترین ایرادات ماکروفر زانوسی Zanussi

تعمیر ماکروفر زانوسی Zanussi

مهمترین ایرادات ماکروویو زانوسی اغلب به شرح ذیل می باشد:

  1. ماکروفر جرقه میزند.
  2. غذا درون مایکروویو گرم نمی شود.
  3. دکمه های پنل لمسی ماکروویو کار نمی کند.
  4. سینی ماکروفر نمی چرخد.
  5. چراغ ماکروفر روشن نمی شود.
  6. گریل ماکروفر کار نمی کند.
  7. مایکروویو پس از روشن شدن به یکباره خاموش می شود.
  8. ماکروفر فیوز می سوزاند.
  9. ماکروویو روشن نمی شود.
  10. مایکروویو بوی نامطبوع دارد.
  11. ماکروفر صدای ناهنجار تولید می کند.

فضای داخل کابین را به طور منظم و دوره ای تمیز کنید. زیرا وجود بقایای مواد غذایی باعث جذب امواج ساطع شده می شود که بار اضافی را به ماکروفر تحمیل می‌کند.

مراقبت و پیشگیری از تعمیر ماکروفر زانوسی Zanussi

اولین اقدام پس از تهیه ماکروفر زانوسی مراجعه به دفترچه راهنما است تا از نکات ویژه ای که توسط شرکت سازنده برای استفاده صحیح و نگهداری از دستگاه خود ارائه داده است مطلع شوید.

از واگذاری دستگاه برای عملیات تعمیر توسط افراد آماتور و غیر حرفه‌ای اکیدا خودداری کنید. همچنین از عیب یابی دستگاه توسط خود نیز اجتناب فرمایید زیرا خطر تشعشع و برق گرفتگی در مورد این دستگاه بسیار محتمل است.

فضای داخل کابین را به طور منظم و دوره ای تمیز کنید. زیرا وجود بقایای مواد غذایی باعث جذب امواج ساطع شده می شود که بار اضافی را به ماکروفر تحمیل می‌کند.

از دستگاه برای گرم کردن پارچه استفاده نکنید زیرا خطر آتش سوزی وجود دارد.

همچنین برای تمیز کردن ماکروویو از شوینده های شیمیایی و افشانه‌های بخار استفاده نکنید.

لوازم جانبی ماکروفر Zanussi

مهمترین لوازم جانبی مایکروویو که طی عملیات تعمیر ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشند به شرح زیر می باشند:

  1. مگنترون
  2. ترانس ولتاژ بالا
  3. فیوز
  4. خازن
  5. دیود
  6. سینی ماکروفر
  7. صفحه میکا

لازم است بدانید در تعمیرات سایت اولویت با تعمیر قطعه خراب شده است و تنها در صورتی قطعه تعویض می شود که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد.

برای این منظور نیز صرفا از لوازم یدکی اصل و اورجینال زانوسی استفاده می شود.

قیمت سرویس و تعمیر ماکروفر زانوسی

قیمت سرویس و تعمیر ماکروفر زانوسیقیمت سرویس و تعمیر ماکروویو زانوسی وابسته به نوع خرابی و مشکل دستگاه است و معمولا پس از عیب یابی و بررسی دستگاه به مشتریان اعلام می‌شود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر مایکروویو ابتدا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سایت تماس گرفته و پس از اعلام نوع مشکل دستگاه خود از هزینه تقریبی آن مطلع شوید.

سپس در صورت رضایت سفارش شما ثبت شده و سایر مراحل پیگیری می شود.

ماکروفر زانوسی Zanussi

زانوسی برند ایتالیایی تولید کننده لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۱۶ و با تولید اجاق و کوره های خانگی شروع کرد.

امروزه با پیشرفت های حاصله و دستیابی به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ماکروویوهای زانوسی را با طراحی های حرفه ای و زیبا، عملکرد مطلوب و طول عمر بالا روانه بازار کرده است.

برای تعمیر مایکروفر زانوسی به دنبال تعمیرگاه های مطمئن و معتبر باشید تا با یک تعمیر اصولی از خرید مجدد دستگاه مایکروویو بی نیاز شوید.

تعمیر ماکروفر زانوسی Zanussi در تهران

تعمیرگاه تخصصی ماکروفر Zanussi در تهران

برای تعمیر ماکروفر زانوسی Zanussi به دنبال تعمیرگاه های مطمئن و معتبر باشید تا با یک تعمیر اصولی از خرید مجدد دستگاه مایکروویو بی نیاز شوید.

موارد بسیاری پیش آمده است که دستگاه به دلیل دستکاری توسط افراد ناآشنا با مشکل جدیدی مواجه شده و یا به طور کلی از کار افتاده است.

ما برای این منظور تعمیرات سایت را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا از سابقه فعالیت بالا در این حوزه برخوردار است و ضمن آنکه دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد.

تعمیرات سایت برای رفاه حال مشتریان خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است از جمله آنکه قیمت‌های اعلام شده کاملا منصفانه بوده و نیازی به مراجعه حضوری برای تحویل دستگاه خراب شده وجود ندارد و همچنین برای مشترکین کدهای تخفیف دوره‌ای لحاظ شده است.

چنانچه ماکروفر زانوسی Zanussi شما دچار نقص فنی شده است همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

چرا دکمه های ماکروفر زانوسی عمل نمی کند؟

قطع شدن مدار، خرابی برد الکترونیکی و خازن معیوب باعث عمل نکردن دکمه های ماکروفر می شود.

چرا ماکروفر زانوسی جرقه می زند؟

استفاده از ظروف چینی دور طلایی، ظروف فلزی و گرم کردن غذا با درپوش فویل آلومینیومی منجر به جرقه زدن ماکروفر می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top