skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر ماکروفر کلترونیک Clatronic با استفاده از قطعات یدکی اصل کلترونیک تحت نظر استادکاران مجرب و حرفه ای با هزینه های مناسب در تعمیرات سایت انجام می شود.

چنانچه به خدمات تعمیر ماکروفر کلترونیک Clatronic نیاز دارید نکات ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید. آگاهی از این موارد می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین مرکز خدمات تعمیر ماکروفر کند.

ماکروویو یکی از تجهیزات جدید در حوزه پخت و پز مواد غذایی است که به دلیل سرعت بالا و در نتیجه تسهیل امر آشپزی امروزه مورد توجه افرادی قرار گرفته است که فرصت کافی برای آشپزی ندارند.

همچنین این دستگاه برای کسانی که به رژیم های غذایی سالم، آب پزی و گریل علاقه دارند، گزینه مطلوبی است.

اما نکته مهم در مورد دستگاه ماکروفر پیچیده بودن امر تعمیر و همچنین هزینه نسبتاً بالای آن است. به همین دلیل توصیه می‌شود از باز کردن و دستکاری دستگاه توسط خود و یا افراد غیرحرفه‌ای اکیدا خودداری کنید. ضمن آنکه در مورد این دستگاه خطر تشعشع و برق گرفتگی نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید: چرا سینی ماکروفر نمی چرخد؟

مشکلات رایج مایکروفر Clatronic

مشکلات رایج مایکروفر Clatronic

  1. غذا در مایکروفر گرم نمی شود
  2. مایکروفر در حین کار خاموش می کند
  3. مایکروفر فیوز می سوزاند
  4. مایکروفر جرقه میزند

۱٫ تعمیر ماکروفر کلترونیک که غذا را گرم نمی کند

گرم نشدن غذا درون مایکروفر به خرابی قطعاتی چون دیود، ترانس های ولتاژ بالا، لامپ ماکروفر، خازن و یا برد الکترونیک دستگاه برمیگردد.

۲٫ مایکروفر در حین کار خاموش می کند

اگر مایکروفر در حین کار خاموش می کند علت آن داغ شدن بیش از حد دستگاه است. در این حالت ترموستات دستور خاموش شدن دستگاه را برای جلوگیری از خطر آتش سوزی صادر میکند.

۳٫ تعمیر ماکروفر کلترونیک که فیوز می سوزاند

در این حالت ممکن است قطعاتی چون خازن، دیود، مگنترون و یا کلید های درب فرمان ماکروفر دچار مشکل شده باشند.

۴٫ مایکروفر جرقه میزند

جرقه زدن مایکروویو اغلب به دلیل استفاده از ظروف فلزی و یا ظروف دارای فویل آلومینیومی و ظروف چینی دور طلایی رخ میدهد.

همچنین ممکن قطرات روغن و یا بقایای مواد غذایی چرب به سطوح داخلی مایکروفر چسبیده باشد.

یا اینکه همزن ماکروفر، کاور انتشار امواج مایکروفر، دیود، مگنترون دچار خرابی شده باشند.

هیچگاه ظروف چینی دور طلایی را درون ماکروفر قرار ندهید زیرا دارای عناصر فلزی هستند که باعث ایجاد جرقه در ماکروفر می شود.

دفترچه راهنمای ماکروفر کلترونیک

اگر به دفترچه راهنمای ماکروفر کلترونیک خود دسترسی ندارید رعایت موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. برای گرم کردن و پخت و پز مواد غذایی، صرفاً از ظروف مخصوص مایکروفر استفاده کنید.
  2. ظروف فلزی و پلاستیکی را در مایکروفر قرار ندهید.
  3. نوارهای طلایی اطراف ظروف چینی دارای قطعات فلزی هستند که ممکن است باعث ایجاد جرقه در ماکروفر شود.
  4. از ماکروویو برای جوشاندن آب، پختن غذاهای چرب و یا گرم کردن شیشه شیر کودکان استفاده نکنید.
  5. مایکروفر را در ساعت اوج مصرف برق روشن نکنید.
  6. برای اتصال ماکروفر به پریز برق از یک محافظ مخصوص استفاده کنید.
  7. مایکروویو را به صورت خالی روشن نکنید. زیرا امواج ساطع شده توسط قطعات داخلی ماکروفر جذب می شود که کاهش طول عمر آنها را در پی دارد.

هزینه تعمیر ماکروفر کلترونیکهزینه تعمیر ماکروفر کلترونیک

تعمیر ماکروفر کلترونیک به نوع مشکل و خرابی دستگاه بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای آن اعلام کرد. به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیر ماکروفر کلترونیک شامل هزینه حضور در محل برای جمع‌آوری دستگاه، اجرت تعمیر ماکروفر و تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است.

ما در تعمیرات سایت به شما این اطمینان را می‌دهیم که قیمت‌های اعلام شده کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما ارائه می شود.

کیفیت مایکروفر کلترونیک Clatronic

کلترونیک برند آلمانی تولید کننده لوازم برقی خانگی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۸۵ آغاز کرد. از جمله تولیدات کلترونیک می توان به ماکروفرهای آن اشاره کرد که دارای طراحی های زیبا و مدرن و قابلیت های جالب توجهی چون بدنه تمام استیل و درب آئینه ای، ۲۴ حافظه غذایی، ساعت دیجیتالی سیستم بخارپز و مخزن جداشدنی و ۱۰ گزینه پخت خودکار و ظرفیت بالای کابین اشاره کرد.

بیشتر بدانید: علت داغ شدن بیش از حد بدنه ماکروفر

تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر خود را با ۹۰ روز گارانتی ارائه می دهد و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند.

تعمیرگاه تخصصی ماکروفر کلترونیک در تهران

تعمیرگاه تخصصی ماکروفر کلترونیک در تهرانیافتن مراکز خدمات تعمیر معتبر و مطمئن دغدغه برای بسیاری از افراد در هنگام مواجهه با مشکل خرابی لوازم برقی خانه است.

در این شرایط توصیه می‌کنیم تا برای تعمیر ماکروفر کلاترونیک خود حتماً از تعمیرکاران حرفه‌ای و آشنا به برند کلترونیک کمک بگیرید.

تعمیر غیر اصولی می‌تواند منجر به آسیب رسانی دستگاه و یا ایجاد مشکلات جدید شود.

ما به شما مرکز خدمات تعمیر تعمیرات سایت را توصیه می‌کنیم که دارای سالها تجربه در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی از برند های کوچک و بزرگ است.

تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر خود را با ۹۰ روز گارانتی ارائه می دهد و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند.

برای مشترکین کدهای تخفیف دوره ای در نظر گرفته و در موارد اضطراری نیاز به تحویل سریع دستگاه تعمیر شده است، سرویس ویژه تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

چرا ماکروفر کلترونیک صدا می دهد؟

خراب شدن موتور گردان، مگنترون، شکستن کوپل و غلتک های زیر سینی و خرابی دیود ولتاژ بالا و فن خنک کننده از دلایل صدای غیر عادی ماکروفر است.

چرا ماکروفر کلترونیک دود می کند؟

پخت و پز و گرم کردن غذاهای چرب باعث سوختن غذا و دود کردن ماکروفر می شود. همچنین ممکن است قطعاتی چون ترموستات، رله برد و یا ترانس ولتاژ بالا دچار مشکل شده باشند.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

  1. سلام‌من یه مکروفر کلترونیک‌دارم چند سال پیش از المان اوردم ولی زبونه دربش شکسته و‌دربش بسته نمیشه و‌در اومده و‌حدا شده از مکروفر
    میخواستم بدونم شما قطعاتش رو‌هم دارین که تعمیر بشه زبونش؟؟؟؟؟

  2. سلام .من یک دستگاه ماکروویو مدل کلتورنیک ۷۸۸MWg خریداری کردیم .دفترچه گم شده .جهت بکار گیری فکر کنم. احتیاج به کد دارد.لطفا راهنمای بفرمایید. با تشکر شرفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top