skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر مایکروفر سرجیو Sergio با مزایای ویژه ای چون عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتریان، ارائه کدهای تخفیف ویژه مشترکین و تعرفه های شرکتی در تعمیرات سایت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

چنانچه دستگاه ماکروفر شما دچار نقص فنی شده و نیاز به خدمات تعمیر مایکروفر سرجیو Sergio را دارید نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید.

در مورد دستگاه ماکروفر به دلیل حساسیت امر تعمیر لازم است تا پیش از کمک گرفتن از مراکز خدمات تعمیر لوازم خانگی، ابتدا از نکات لازم برای انتخاب بهترین مرکز تعمیر ماکروفر مطلع شوید.

ماکروفر ابزاری برای پخت و پز مواد غذایی با سرعت عملی بالاتر از اجاق گاز های معمولی است که همین مسئله باعث شده بسیار مورد توجه خانمهای شاغل و افرادی قرار گیرد که فرصت کافی برای آشپزی ندارند.

در این دستگاه حرارت لازم برای پختن مواد غذایی توسط امواج ساطع شده از مگنترون تامین می شود. انرژی این امواج جذب مولکول های آب درون ماده غذایی شده، آنها را به حرکت در می آورد و به این ترتیب انرژی جنبشی تبدیل به انرژی گرمایی می شود. حرارت به تدریج درون ماده غذایی منتشر شده و تمامی قسمت های ماده غذایی در مدت زمانی کوتاهی پخته می شود.

نشانه هاثی خرابی مایکروفر Sergio

  1. صدای غیر طبیعی در مایکروفر
  2. دود کردن ماکروفر
  3. بوی نامطبوع در ماکروفر
  4. خاموش شدن مایکروفر

تعمیر مایکروفر سرجیو با گارانتی۱٫ تعمیر مایکروفر سرجیو که صدای غیر طبیعی می دهد

ایجاد صدای غیر طبیعی در ماکروفر ممکن است به دلیل سوختن دیود، خرابی مگنترون، عدم چرخش سینی مایکروویو، خرابی کوپل گردان و یا خرابی فن خنک کننده ماکروفر باشد.

۲٫ دود کردن ماکروفر

دود کردن ماکروفر معمولاً در نتیجه نیم سوز شدن قطعات داخلی و یا اتصالی داخلی درون ماکروویو اتفاق می‌افتد. دلیل دیگر می‌تواند مربوط به چسبیدن مواد غذایی بر روی کابین داخلی مایکروفر و یا پختن غذاهای چرب و روغنی باشد.

۳٫ بوی نامطبوع در ماکروفر

بوی نامطبوع ماکروفر نیز به دلیل بقایای مواد غذایی و تمیز نکردن آن است که طی حرارت های بعدی باعث می شود تا بوی نامطبوعی از آن به مشام برسد.

۴٫ تعمیر مایکروفر سرجیو که خاموش می کند

خاموش شدن مایکروفر معمولاً به دلیل خرابی برد اصلی مایکروفر، خرابی ترموستات، عمل نکردن صحیح صفحه کلید، خراب شدن ترانس و میکروسوئیچ درب ماکروفر اتفاق می‌افتد.

تمامی این موارد بایستی توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای و آشنا به عملکرد مایکروفر بررسی شود.

البته باید این نکته را هم متذکر شویم که در برخی از ماکروفر ها یک سیستم ایمنی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد مایکروفر تعبیه شده است.

بدین صورت که اگر دمای فضای داخلی ماکروفر از یک مقدار مشخص تجاوز کند ماکروویو به طور اتومات خاموش میشود و پس از خنک شدن مجددا روشن می شود.

دفترچه راهنمای مایکروفر سرجیو

در رابطه با لوازم گران قیمتی چون ماکروفر اکیداً توصیه می کنیم تا به نکات ایمنی و نگهداری از دستگاه توجه کنید. چرا که استفاده صحیح از مایکروفر در درجه اول باعث افزایش طول عمر آن می شود.

مهمترین نکته مراجعه به دفترچه راهنمای مایکروفر سرجیو است تا از نکات ویژه ای که شرکت برای استفاده صحیح از دستگاه خود ارائه داده است مطلع شوید.

  1. تنها از ظروف مخصوص مایکروفر برای پخت غذا و یا گرم کردن استفاده کنید. استفاده از ظروف فلزی باعث جرقه زدن در دستگاه میشود.
  2. از مایکروفر برای جوشاندن آب و یا گرم کردن شیشه شیر کودکان استفاده نکنید.
  3. کابین داخلی مایکروفر را به طور مداوم و دوره ای تمیز کنید.
  4. از پخت غذاهای چرب و یا درست کردن پاپ کورن خودداری کنید. زیرا ممکن است منجر به خطر آتش‌سوزی شود.
  5. از روشن کردن دستگاه در ساعات اوج مصرف برق خودداری کنید و برای آن یک محافظ برق استفاده کنید تا دستگاه در برابر نوسانات برق ایمن باشد.
  6. در صورت وجود هر گونه مشکل از دستکاری و باز کردن ماکروفر خودداری کنید زیرا خطر تشعشع و برق گرفتگی در آن وجود دارد.
  7. حتماً نسبت به بازدید و سرویس سالانه دستگاه خود، توسط سرویسکاران ماکروفر اقدام کنید.

قیمت سرویس و تعمیر مایکروفر سرجیو Sergio

تعمیر فوری ماکروفر سرجیو

از میان لوازم برقی آشپزخانه مایکروفر بیشترین هزینه خدمات تعمیر را به خود اختصاص می‌دهد.

اما باز هم صرف هزینه برای تعمیر اصولی مناسب تر از هزینه تعویض و خرید مجدد دستگاه است.

قیمت سرویس و تعمیر مایکروفر سرجیو وابسته به نوع مشکل و خرابی آن است.

به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت قطعی را برای آن مشخص نمود.

به طور کلی می توان گفت این قیمت متشکل است از هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل و جمع‌آوری دستگاه، اجرت تعمیر ماکروفر و هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است.

تعمیرات سایت این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هزینه های اعلام شده کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

چنانچه پیش از تصمیم برای تعمیر ماکروفر سرجیوی خود تمایل دارید تا از هزینه تعمیر آن مطلع شوید، می توانید ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و نوع خرابی دستگاه خود را اعلام کنید.

کارشناسان ما پس از تشخیص مشکل مایکروفر سرجیو، قیمت تعمیر آن را به شما اعلام می کنند و در صورت رضایت شما سایر مراحل درخواست ثبت و پیگیری می‌شود.

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر سرجیو در تهران

تعمیر مایکروفر سرجیو Sergio

یافتن مراکز خدمات تعمیراتی مطمئن دغدغه بسیاری از افراد در هنگام مواجهه با مشکل خرابی لوازم برقی است.

طبق بازخوردی که از مشتریان خود داشته ایم، بسیاری از افراد تجربه خوشایندی از تعمیر لوازم خود ندارند.

چرا که پس از تحویل دستگاه تعمیر شده با مشکل جدیدی در دستگاه روبرو می شوند و یا اینکه دستگاه آنها پس از مدت زمان کوتاهی مجددا از کار می‌افتد.

به همین علت اغلب افراد پس از خراب شدن لوازم برقی خود تمایل به تعویض آن را دارند. در صورتی که با یک تعمیر اصولی می توان در هزینه های زندگی صرفه جویی کرد.

تعمیرات سایت ارائه دهنده خدمات تعمیر برای انواع لوازم خانگی و از جمله مایکروفر سرجیو است.

این مرکز دارای سابقه فعالیت بالا در این حوزه است و به دلیل خدمات ارزنده خود همواره توانسته است تا رضایت مشتریان را به دست آورد.

این مرکز برای رفاه حال مشتریان خود خدماتی از جمله موارد زیر را در نظر گرفته است.

برای مثال با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر قیمتهای خدمات تعمیر با قیمتهای کاملا منصفانه به مشتریان اعلام می‌شود.

کلیه خدمات تعمیر تا ۹۰ روز گارانتی می‌شود بنابراین طی این مدت زمان چنانچه دستگاه شما مجدداً دچار مشکل و خرابی شد از سوی تعمیرات سایت پشتیبانی می‌شود.

در تعمیرات سایت اولویت با تعمیر قطعات داخلی مایکروفر است اما چنانچه این قطعات کاملا فرسوده شده و از کار افتاده باشند، نسبت به تعویض آنها صرفاً با همتای اصل و اورجینال شرکتی اقدام می‌شود.

برای تحویل دستگاه خراب شده نیازی به مراجعه حضوری نیست و این کار توسط شرکت انجام می‌شود.

چرا ماکروفر سرجیو جرقه می زند؟

استفاده از ظروف چینی دور طلایی، ظروف فلزی و گرم کردن غذا با درپوش فویل آلومینیومی منجر به جرقه زدن ماکروفر می شود.

چرا بدنه ماکروفر سرجیو برق دارد؟

وصل نبودن سیم اتصال به زمین ماکروفر، قرار گرفتن دستگاه در مکان مرطوب و پاره شدن عایق سیم باعث برق دار شدن بدنه ماکروفر می شود.

4.9/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top