skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر مایکروفر گرنیه Gorenje با ۹۰ روز گارانتی رفع مشکل دستگاه شما و همچنین ضمانت استفاده از قطعات یدکی اصل گرنیه در تعمیرگاه تخصصی تعمیرات سایت انجام می شود.

برای یافتن بهترین مرکز تعمیر مایکروفر گرنیه Gorenje پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نکته مهم در مورد تعمیر مایکروفر کمک گرفتن از تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای است تا بتواند با یک تعمیر اصولی و بی نقص شما را از هزینه تعویض مایکروفر بی نیاز سازد.

مایکروفر جز جدیدترین تجهیزات پخت و پز مواد غذایی است که از تکنولوژی پیشرفته تولید امواج با طول موج کوتاه بهره می برد. در این دستگاه حرارت مورد نیاز برای پخت مواد غذایی از طریق جذب امواج ساطع شده توسط مگنترون ایجاد می شود.

بدین صورت که مولکول های آب موجود درون ماده غذایی این امواج را جذب می کنند و سپس به ارتعاش در می آیند. این ارتعاشات باعث می شود تا در اثر اصطکاک و جنبش مولکول های آب، حرارت از درون ماده غذایی تولید شود و به تدریج درون ماده غذایی انتشار پیدا کند.

از آنجا که سرعت عمل این اتفاق بسیار بالا است و حرارت زیادی تولید می‌شود در نتیجه سرعت پخت مواد غذایی درون مایکروفر بیشتر است از اجاق گاز است.

همین تکنولوژی پیشرفته باعث شده تا تعمیر دستگاه ماکروفر کار هر کسی نباشد. ضمن آنکه دستکاری آن توسط افراد آماتور و غیرحرفه‌ای ممکن است با خطر برق گرفتگی و تشعشع همراه باشد.

مشکلات رایج مایکروفر Gorenje

مشکلات رایج مایکروفر Gorenje

  1. داغ شدن بدنه مایکروفر
  2. گرم نشدن مایکروفر
  3. نچرخیدن سینی ماکروفر
  4. کار نکردن دکمه های مایکروفر
  5. جرقه زدن ماکروفر
  6. روشن نشدن لامپ ماکروویو

۱٫ داغ شدن بدنه مایکروفر

داغ شدن بدنه مایکروفر ممکن است در نتیجه خرابی لامپ مگنترون، از کار افتادن فن خنک کننده و اشکال در برد الکترونیک باشد.
همچنین سهل انگاری هایی چون پخت غذا با مدت زمان طولانی و یا استفاده از ظروف نامناسب می تواند باعث داغ شدن ماکروفر شود.

۲٫ تعمیر مایکروفر گرنیه که غذا را گرم نمی کند

یک از مشکلات رایج مایکروفرها آن است که پس از روشن شدن، غذا را گرم نمی کند. طبق تجربه‌ای که از تعمیر ماکروفر ها داشته‌ایم معمولاً برای این اتفاق دلایلی چون خرابی مگنترون، سوختن دیود و خرابی سوئیچ درب مایکروویو وجود دارد.

۳٫ نچرخیدن سینی ماکروفر

سینی ماکروفر صفحه ای است که غذا را روی آن قرار می دهیم. با چرخش این سینی، حرارت به طور یکنواخت به تمام قسمتهای غذا می رسد.

اما اگر پس از روشن کردن مایکروفر سینی آن شروع به چرخش نکرد ممکن است برای موتور گردان ماکروفر یا کوپلینگ زیر سینی و یا برد الکترونیک مشکلی پیش آمده باشد.

همچنین ممکن است شفت دچار خرابی شده و یا تجمع مواد غذایی و چربی در زیر سینی مانع از چرخش آن شود.

۴٫ کار نکردن دکمه های مایکروفر

کار نکردن دکمه های مایکروویو نیز اغلب به دلیل اختلال در مدارهای صفحه کنترل اصلی، سوختن خازن در برد اصلی، اختلال در فیوز و منبع تغذیه، خرابی سوئیچ های غشایی رخ دهد.

۵٫ تعمیر مایکروفر گرنیه که جرقه می زند

اگر پس از روشن کردن مایکروفر شروع به جرقه زدن کرد، سریعا آن را خاموش کنید.

این اتفاق می تواند ناشی از وجود روغن یا مایعات، استفاده از ظروف فلزی، وجود قطعات فلزی در ظروف چینی دور طلایی، استفاده از فویل آلومینیومی و یا وجود بقایای اسکاچ سیمی باشد.

همچنین ممکن است کاور انتشار امواج یا همان مگاشیت و یا دیود دستگاه سوخته باشد.

۶٫ روشن نشدن لامپ ماکروویو

روشن نشدن لامپ مایکروویو یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است که ممکن است عللی چون سوختن چراغ داخلی مایکروفر، خرابی برد الکترونیک، اشکال در منبع برق ورودی و یا از کار افتادن سوکت های لامپ را داشته باشد.

دفترچه راهنمای مایکروفر گرنیه

دفترچه راهنمای مایکروفر گرنیه

اگر به دفترچه راهنمای ماکروفر گرنیه خود دسترسی ندارید رعایت موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. اولین قدم مراجعه به دفترچه راهنمای مایکروفر گرنیه است تا از نکات ویژه ای که این شرکت برای ماکروفر خود در نظر گرفته است مطلع شوید.
  2. از قرار دادن ظروف فلزی در ماکروفر خودداری کنید و صرفاً از ظروف شیشه‌ای مخصوص مایکروفر استفاده کنید.
  3. از پخت و پز غذا های چرب درون ماکروفر اجتناب کنید.
  4. مایکروویو را خالی روشن نکنید، زیر امواج تولید شده توسط قطعات داخلی ماکروفر جذب می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش طول عمر آنها شود.
  5. ماکروویو را در ساعات اوج مصرف برق روشن نکنید.
  6. برای اتصال به برق از محافظ مخصوص استفاده کنید.
  7. مایکروفر را به صورت دوره‌ای تمیز کنید. زیرا قطعات چسبیده غذا امواج تولید شده درون مایکروفر را به خود جذب می‌کنند که این باعث تحمیل بار اضافه به ماکروفر برای کارکرد می شود.

تعمیر و تعویض قطعات داخلی ماکروویو Gorenje

قطعات داخلی مایکروفر شامل موارد زیر هستند:

  1. سنسور رطوبت
  2. سوئیچ روشنایی
  3. مگنترون
  4. سوئیچ ایمنی ماکروفر
  5. لامپ مایکروفر
  6. رله قدرت
  7. پایه کاوشگر
  8. صفحه میکا
  9. موتور گردان
  10. خازن
  11. ترانس

در تعمیرات سایت اولویت با تعمیر قطعات داخلی مایکروفر گرنیه است و در صورتیکه قطعه امکان تعمیر نداشته باشد، صرفاً از قطعات جانبی اصل و شرکتی استفاده می‌شود.

کیفیت مایکروفر گرنیه Gorenje

گرنیه یکی از تولید کنندگان اروپایی لوازم خانگی است که در کشور اسلوونی مستقر است.

این برند به دلیل استفاده از سیستم های کامل رباتیک در تولیدات خود توانسته است محصولاتی با کیفیت برتر و با طراحی خیره کننده از جمله مایکروویو را تولید کند.

مایکروفرهای گارنیه دارای برنامه های متنوع پخت و پز، گریل کردن، پخت ترکیبی، برنامه های یخ زدایی، قفل کودک، انتخاب برنامه به صورت هوشمند و صفحه نمایش لمسی است.

تعمیرات سایت دارای سابقه فعالیت بلند بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی از برند های مختلف است که کلیه خدمات تعمیر خود را با ضمانت ۹۰ روزه به مشتریان ارائه می دهد.

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر گرنیه در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر Gorenje در تهران

چنانچه ماکروفر گرنیه شما دچار  نقص فنی شده و به خدمات تعمیر مایکروفر در تهران نیاز دارید، ما به شما آژانس خدمات تعمیر تعمیرات سایت را پیشنهاد میکنیم.

این مرکز دارای سابقه فعالیت بلند بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی از برند های مختلف است که کلیه خدمات تعمیر خود را با ضمانت ۹۰ روزه به مشتریان ارائه می دهد.

برای تحویل دستگاه خراب شده نیاز به مراجعه حضوری نیست و دستگاه شما از طرف شرکت جمع‌آوری می‌شود.

به مشترکین کدهای تخفیف دوره ارائه می شود و برای موارد اورژانسی که نیاز به تحویل فوری دستگاه تعمیر شده است با هزینه شخصی سرویس‌های تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

کلیه هزینه های اعلام شده کاملا مورد تایید نهاد های نظارتی است و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر تعمیرات سایت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا فرم ارائه شده را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

چرا ماکروفر گرنیه صدا می دهد؟

خراب شدن موتور گردان، مگنترون، شکستن کوپل و غلتک های زیر سینی و خرابی دیود ولتاژ بالا و فن خنک کننده از دلایل صدای غیر عادی ماکروفر است.

چرا ماکروفر گرنیه خاموش می کند؟

خراب شدن فن، چفت نشدن درب ماکروفر، خراب شدن فیوز داخلی، مشکلات مدار برق، دیود معیوب، یا مگنترون نا کارآمد باعث خاموشی ماکروفر می شود.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top