skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تخصصی تعمیر مایکروفر کنوود و خدمات پس از فروش آن در تهران آماده‌ی ارائه خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام کنوود به شما عزیزان می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات ماکروفر کنوود با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر مایکروفر و مایکروویو کنوود را در محل به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر کنوود استفاده از قطعات یدکی اصلی ماکروفر کنوود و ابزار حرفه‌ای و ارائه ضمانت ۳ ماهه و خدمات پس از فروش می‌باشد. اگر ماکروفر کنوود شما فاقد کارت گارانتی معتبر می‌باشد نگران نباشید، برای مشاوره رایگان و درخواست تعمیرات ماکروفر کنوود با ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب

نحوه تعمیرات مایکروفر کنوود

مایکروفر کنوود، محصولی با کیفیت و کارآمد از شرکت کنوود، یکی از لوازم آشپزخانه محبوب در سراسر جهان است. مایکروفر های کنوود با طیف گسترده ای از ویژگی ها و مدل ها، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران تولید و عرضه میشوند. به طور کلی تمامی افرادی که از مایکروفر کنوود استفاده میکنند، از کیفیت آن راضی هستند؛ اما به هر حال به دلیل استفاده مداوم و نادرست احتمال خرابی در این محصول نیز وجود دارد.

با توجه به نقش مهم ماکروفر کنوود در آشپزخانه های امروزی و نیاز به تخصص برای تعمیر این دستگاه لازم است که در صورت مشاهده هر نوع خرابی در آن از یک تکنسین مجرب و کاربلد برای انجام این کار استفاده نمایید. مایکروفر کنوود شما نیاز دارد که در ابتدا به طور کامل عیب یابی و سپس با استفاده از قطعات اصل و ابزارهای روز دنیا تعمیر شود.

تعمیر مایکروفر کنوود در نمایندگی مرکزی

هنگامی که به تعمیر مایکروفر کنوود نیاز دارید بهتر است ابتدا به دنبال یک نمایندگی معتبر بگردید تا بتوانید با اطمینان کامل دستگاه خود را به آنها سپرده و مانند روز اول تحویل بگیرید. تعمیرات سایت یکی از نمایندگی های مرکزی در تهران می باشد که می تواند این کار را به آسانی انجام دهد. درست مانند چراغ جادو با این تفاوت که در اینجا تعمیرکاران حرفه ای و ماهر دستگاه را به روز اول خود بازمیگردانند.

برای درخواست تعمیرکار متخصص و برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی می توانید با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر مایکروفر کنوود در تهران

ما اینجا در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر مایکروفر کنوود به همراه بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برقی در کنار شما هستیم. ما با سال ها سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی، به خصوص مایکروفر کنوود، متخصص ترین تعمیرکاران را در اختیار داریم و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات مدرن، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهیم.

تعمیرکاران ما به طور کامل در زمینه تعمیر مایکروفر کنوود آموزش دیده اند و تجربه ی فراوانی در تعمیر انواع مدل های این دستگاه دارند و به همین دلیل در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بالا، مشکل مایکروفر کنوود شما را تعمیر می کنیم. لازم به ذکر است که ما خدمات خود را با قیمت مناسب و به نرخ مصوب اتحادیه ارائه می دهیم.

شماره تماس نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در تهران

انتخاب تعمیرکار مناسب برای مایکروفر کنوود، تصمیمی مهم است که می تواند بر طول عمر، عملکرد و ایمنی دستگاه شما تاثیر بسزایی داشته باشد. به همین دلیل، ما در مجموعه تعمیرات سایت با ارائه خدمات تخصصی و متعهدانه، در تلاش هستیم تا بهترین انتخاب برای شما باشیم. شما میتوانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود

تکنسین های ما در تعمیرات سایت همگی بیش از ۵ سال سابقه تعمیر مایکروفر کنوود را در کارنامه دارند و به همین دلیل با تمام خرابی هایی که میتواند در این دستگاه ایجاد شوند آشنایی دارند. تکنسین های ما در تعمیرات سایت میتوانند با استفاده از ابزارهای عیب یابی خود ریشه مشکلات دستگاه شما را پیدا کنند و به این ترتیب آن را تعمیر اساسی نمایند. از جمله خدماتی که ما در تعمیرات سایت ارائه میدهیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر برد مایکروفر  کنوود
  • تعمیر سینی گردان مایکروفر کنوود
  • تعمیر فیوز ماکروفر  کنوود
  • تعمیر سنسور دما مایکروفر کنوود
  • تعمیر سنسور رطوبت مایکروفر کنوود
  • تعمیر صفحه نمایش مایکروفر کنوود
  • تعمیر سیستم برقی مایکروفر کنوود
  • المنت حرارتی مایکروفر کنوود

روال تعمیر مایکروفر کنوود توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت همواره تلاش خود را بر آن داشته ایم تا فرایند تعمیر مایکروفر کنوود در نهایت سادگی اما به صورت کاملا تخصصی برای شما انجام شود. به طور کلی روال تعمیر مایکروفر کنوود توسط تعمیرکاران متخصص ما در تعمیرات سایت به شکل زیر است:

  • ابتدا لازم است با شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود برای تعمیر ماکروفر کنوود را ثبت نمایید.
  • سپس تیم پشتیبانی ما هماهنگی های لازم برای عیب یابی دستگاه شما را انجام خواهند داد.
  • تکنسین های ما اقدام به عیب یابی دستگاه شما خواهند کرد تا علت اساسی مشکل را پیدا کنند.
  • بعد از عیب یابی علت بروز مشکل و هزینه رفع آن به شما اعلام میشود.
  • در صورت تایید شما، فرایند تعمیر آغاز خواهد شد.
  • پس از تعمیر دستگاه شما چندین بار تست میشود تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.
  • در نهایت مایکروفر کنوود سالم شما به همراه ضمانت ۹۰ روزه بابت تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده به شما تحویل داده میشود.

مهمترین نکات در تعمیر مایکروفر کنوود

مایکروفرهای کنوود دستگاه های پیچیده ای هستند و تعمیر آنها نیاز به دانش و تخصص خاصی دارد. تکنسین های مجرب آموزش دیده اند که چگونه مشکلات مختلف مایکروفر کنوود را تشخیص داده و آنها را به درستی تعمیر کنند. از سویی دیگر ماکروفر کنوود با برق کار می کند و اگر به درستی تعمیر نشود، می تواند خطرناک باشد. تکنسین های مجرب آموزش دیده اند که چگونه با خیال راحت ماکروفر کنوود را تعمیر کنند و از بروز هرگونه خطر برق گرفتگی یا آتش سوزی جلوگیری کنند.

به همین دلیل ما اینجا در تعمیرات سایت فقط و فقط از تعمیرکاران مجرب و کاربلد برای تعمیر ماکروفر کنوود شما کمک میگیریم تا دستگاه شما به شکل ریشه ای عیب یابی شده و به صورت کامل تعمیر شود چرا که این تکنسین های مجرب هستند که میتوانند دستگاه شما را به شکل اساسی تعمیر کنند.

مزیت های تعمیر مایکروفر کنوود در نمایندگی تخصصی تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تخصصی تعمیر مایکروفر کنوود در کنار شما هستیم تا بتوانید در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت مایکروفر کنوود خود را در اختیار داشته باشید. خوب است بدانید ما در تعمیرات سایت به عنوان قدیمی ترین و با سابقه ترین مجموعه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنیم و تکنسین های مجرب به همراه کادر جوان ما در کنار شما خواهند بود. از جمله دیگر مزایای ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محاسبه هزینه بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه
  • ارائه گارانتی ۹۰ روزه بابت تمامی خدمات تعمیراتی
  • پیک و مشاوره رایگان
  • تعمیر دستگاه ها فقط توسط تکنسین های مجرب

تعمیر مایکروفر کنوود با ضمانت نامه معتبر

ما در تعمیرات سایت برای کلیه خدمات تعمیراتی مایکروفر کنوود خود ضمانت نامه معتبر کتبی ۹۰ روزه ارائه میکنیم؛ در نتیجه چنانچه در این بازه زمانی تعمیرات انجام داده شده دچار مشکل شود میتوانید از خدمات رایگان ما در این زمینه استفاده نمایید.

ارائه ضمانت نامه تعمیر نشان دهنده تعهد ما به کیفیت کار خود و اطمینان و اعتماد و به نفس ما از انجام درست تعمیرات است. ضمانت نامه به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، می توانید برای رفع آن به مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت مراجعه کنید بدون اینکه هزینه اضافی بپردازید؛ در نتیجه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

تعمیر مایکروفر کنوود با قطعات دارای گواهی اصالت

ما در تعمیرات سایت از قطعات کاملا اورجینال برای تعمیر دستگاه شما استفاده میکنیم. قطعات اورجینال کنوود، با کیفیت مثال زدنی و طراحی دقیق، عمر مایکروفر کنوود شما را به طور چشمگیری افزایش می دهند؛ گویی قلبی نو در کالبد مایکروفر کنوود جای می گیرد. ماکروفر کنوود با قطعات اورجینال، همانند روز اول کار خواهد کرد. گرمای یکنواخت، پخت و پز سریع و بدون نقص و عملکردی بی عیب، تجربه ای لذت بخش از آشپزی را برایتان رقم خواهد زد.

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر مایکروفر کنوود صورت می گیرد

یکی از مهم ترین اقدامات، تعمیر به موقع مایکروفر کنوود است. همانند هر دستگاهی، مایکروفر کنوود نیز در گذر زمان و با استفاده مداوم ممکن است دچار ایرادات جزئی شود. تعمیر به موقع این ایرادات ساده، از بروز خرابی های پیچیده و پرهزینه تر در آینده جلوگیری می کند و گویی با تعمیر به موقع، از فرسودگی زودهنگام ماکروفر کنوود پیشگیری می کنید.

مراقبت و توجه به موقع به مایکروفر کنوود، عمر مفید آن را به طور چشمگیری افزایش می دهد. با تعمیر به موقع، قطعات دستگاه کمتر در معرض فرسودگی قرار می گیرند و سال های متمادی به یاری شما در آشپزی و گرم کردن غذاها خواهند آمد.

تعمیر ماکروفر کنوود چه زمان ضروری است؟

ماکروفر کنوود نیز به خاطر استفاده طولانی مدت میتوانند دچار خرابی شوند؛ بهترین کار این است که در صورت مشاهده هر ایراد ساده و جزئی به تعمیرکار مراجعه کنید تا از ایجاد هزینه های گزاف جلوگیری شود. توجه داشته باشید که تعمیر ماکروفر کنوود در این زمان ها ضروری است:

  • گرم نشدن غذا
  • روشن نشدن ماکروفر کنوود
  • خاموش شدن ناگهانی ماکروفر کنوود
  • ایجاد جرقه در داخل محفظه ماکروفر کنوود
  • کارکردن فن های ماکروفر کنوود به شکل مداوم
  • تولید صدای بلند
  • بوی سوختگی از ماکروفر کنوود
  • کار نکردن صفحه نمایش ماکروفر کنوود
  • بیرون آمدن دود از مایکروفر کنوود

چرا تعمیر مایکروفر کنوود را به مجموعه تعمیرات سایت بسپاریم؟

تکنسین های ما دوره های تخصصی تعمیر مایکروفر کنوود را گذرانده اند و از دانش و مهارت بالایی در زمینه عیب یابی و تعمیر این دستگاه برخوردارند. آنها با به کارگیری جدیدترین ابزار و روش ها، می توانند مشکل مایکروفر کنوود شما را به درستی تشخیص داده و به بهترین نحو تعمیر کنند. لازم به ذکر است که ما به کیفیت خدمات خود اطمینان داریم و به همین دلیل، برای تعمیر مایکروفر کنوود شما ضمانت ارائه می دهیم. در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، می توانید به صورت رایگان از خدمات ما بهره مند شوید.

مراحل درخواست تعمیرکار مایکروفر کنوود تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرایند تعمیرات مایکروفر کنوود شما به سادگی انجام شود؛ در همین راستا راه های گوناگونی برای درخواست تعمیرکار را برای شما در نظر گرفته ایم. در صورتی که نیاز به تعمیرکار مایکروفر کنوود دارید میتوانید یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از نحوه عملکرد دستگاه خود از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ بفرستید. همچنین میتوانید با شماره های مندرج تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما هماهنگی های لازم برای تعمیر دستگاه شما را انجام دهند.

تعمیر مایکروفر کنوود و مهم ترین خدمات آن

یکی از نشانه های اینکه بتوانید تشخیص دهید تعمیر دستگاه شما در یک نمایندگی معتبر در حال انجام است یا خیر این است که به خدماتی که توسط آن ارائه می شود توجه کنید. در صورتی که این خدمات کاملا حرفه ای باشند شما قادر خواهید بود از کیفیت بالای تعمیر دستگاه خود با خیالی آسوده لذت ببرید. برخی از این خدمات حرفه ای شامل موارد زیر می باشند:

  1. ارائه فاکتور با جزئیات اقدامات انجام شده بر روی دستگاه
  2. گارانتی معتبر
  3. تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات اصل
  4. عیب یابی رایگان دستگاه
  5. و …

تعمیر مایکروفر کنوود با قطعات اورجینال

تعمیر مایکروفر کنوود در صورتی که با استفاده از قطعات بی کیفیت انجام شود می تواند برای شما دردسر های پس از تعمیر را به همراه داشته باشد. برای مثال ممکن است دستگاه پس از مدت کوتاهی دوباره از کار بیوفتد و یا به قطعات دیگر آن آسیب وارد شود و آنها نیز به تعمیر نیاز داشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می شود از همان ابتدا دستگاه را با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت انجام دهید تا بتوانید بر کیفیت آن تکیه کرده و تا مدت های طولانی از دستگاه خود استفاده نمایید.

تعمیر مایکروفر کنوود با ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر

یکی از خدمات مهم هر نمایندگی معتبر به کاربران خود ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان می باشد تا به این صورت پس از تعمیر دستگاه بتوانند به نمایندگی اعتماد کرده و با خیالی آسوده مجموعه شما را ترک کنند.

به همین دلیل در تعمیرات سایت می توانید برای تعمیر مایکروفر کنوود ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر دریافت کرده و با استفاده از آن هر زمان که نیاز به تعمیر مجدد دستگاه داشتید بتوانید از این ضمانت نامه استفاده کنید.

تعمیر مایکروفر کنوود با عیب یابی رایگان و تخصصی

عیب یابی رایگان حق تمامی مشتریان برای تعمیر مایکروفر کنوود می باشد. چرا که پیش از عیب یابی دستگاه هیچ تعمیرکاری موفق به انجام کار خود نخواهد بود. با این حال برخی از تعمیرکاران یا نمایندگی ها برای تعمیر دستگاه شما و عیب یابی آن هزینه های مجزا و بیشتری ممکن ایت دریافت کنند. پس بهتر است که به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا با ارائه خدمات حرفه ای و تعمیر حرفه ای دستگاه بتوانید آن را بهتر از پیش به شما تحویل دهند.

ماکروفر کنوود

تعمیر ماکروفر کنوود

شرکت کنوود در سال ۱۹۴۷ در انگلستان تاسیس شد. این شرکت ابتدا در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کرد، سپس با گذشت ۶۰ سال همراه با فعالیت های درخشان ، کمپانی لوازم خانگی کنوود وارد عرصه تولید لوازم جانبی صوتی خودرو شد و در این حوزه نیز به محبوبیت بالایی رسید.

لوازم خانگی کنوود به طور میانگین ۷۵درصد از محصولاتش را توسط شرکت های توزیع کننده اش به ۸۰ کشور دیگر صادر می کند. اوج شهرت محصولات کنوود در سال ۱۹۵۰ بود که توانست با تولید محصولات با کیفیت ، زیبا و مقاوم به فروش بالایی دست پیدا کرده و طرفداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند.

ماکروفر کنوود در واقع یک فر خانگی فوق العاده زیبا با کارایی بالا و قدرت زیاد محسوب می شود. مدل های جدید این دستگاه حجم بالایی از مواد غذایی و ظروف بزرگ را در خود جای می دهد. تا ۹۳ درصد یخ یک ماده ی منجمد را به صورت کاملا یکنواخت و بدون هیچ تغییری در مواد غذایی باز می کند.

برنامه های متنوعی در این محصول برای راحتی کار تدارک دیده شده است تا مصرف کنندگان را قادر سازد بدون هیچ گونه سردرگمی و تنها با فشار یک کلید غذای خود را آماده سازند.

طراحی بدنه و ظاهر این محصول بسیار زیبا است و شما را در نگاه اول به خود جلب میکند. قابلیت زمانبندی این محصول شما را قادر می سازد تا دستگاه را برای زمان های دیگر تنظیم کنید که به صورت خودکار روشن و شروع به کار کند. درب این محصول دارای قفل ایمنی است تا توسط بچه ها قابل باز شدن باشد و آسیبی به آنها نرسد.

داخل این مایکروویو با یک پوشش خاص و بسیار صیقلی پوشیده شده است تا محیطی برای رشد باکتری ها باقی نماند.این پوشش نچسب و غذاها به راحتی از آن جدا میشوند و نهایت کار شما برای تمیز کردن دستگاه کشیدن یک دستمال درون آن است.

کنترل این مایکروفر از طریق صفحه نمایش دیجیتال و کلید های لمسی به راحتی امکان پذیر میباشد. کنوود مدل های جدید ماکروفر خود را با قدرت ۵ سطح مختلف مایکروویو و ۲ توان ترکیبی برای گریل به بازار معرفی کرده است.این قدرت بسیار عالی توسط موتور کم مصرف و با دوام مایکروویو تامین شده و دوام عمر آن به حدی است که مدت های طولانی بدون نقص برای شما کار خواهد کرد.

خدمات تعمیرات سایت برای تعمیر ماکروفر کنوود

تعمیر ماکروفر کنوود

  • مجموعه تعمیرات سایت با شعب مختلف در سراسر تهران نمایندگی مجاز تعمیرات کنوود می باشد.
  • کلیه خدمات کنوود با قطعات اورجینال انجام می شود.
  • تعمیرات کنوود دارای گارانتی رسمی ۳ ماهه است.
  • کلیه خدمات کنوود با فاکتور رسمی ارائه می شود.
  • هدف اصلی خدمات در درجه اول تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنها است.
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات کنوود می باشند.
  • زمان انتظار برای حاضر شدن در منزل و یا شرکت شما در اسرع وقت است.
  • خدمات تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی انجام می شود.
  • در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی از قطعات فابریکی و اورجینال کنوود استفاده می شود.

موارد نیازمند تعمیر مایکروفر کنوود

تعمیر ماکروفر کنوود

  • ماکروفر صدای غیر نرمال می دهد.
  • روی صفحه نمایش ارور می دهد.
  • تایمر از کار افتاده است.
  • دکمه پنل گیر می کند.
  • مایکروفر جرقه می زند.
  • درب مایکروفر باز نمی شود.
  • مایکروفر فیوز می سوزاند.
  • لامپ داخل مایکروفر سوخته است.
  • مایکروفر روشن نمی شود.
  • پنل ماکروفر از کار افتاده
  • ظرف داخل ماکروفر نمی چرخد.
  • گریل از کار افتاده
  • ماکروفر گرم نمی کند.
  • صحیح تایمر ماکروفر عمل نمی کند.
  • مایکروفر پس از چند ثانیه بصورت خودکار خاموش می شود.

درهای ماکروفر بیشترین قسمت ماکروفر برای خرابی هستند. محکم بستن درب و باز کردن درب در حالی که ماکروفر هنوز روشن است باعث آسیب تدریجی در دستگاه خواهد شد و می تواند باعث خرابی درب شود.

راهکارهایی برای پیشگیری از تعمیر ماکروفر کنوود

  • هنگام گرم کردن هر چیزی که می تواند در دستگاه ریخته شود، از یک پوشه پلاستیکی ماکروفر یا حوله کاغذی استفاده کنید.
  • اگر چیزی را گرم می کنید که می تواند بیش از حد جوش بیاورد، ظرف غذا را در بالا و یک بشقاب در زیر کاسه قرار دهید.
  • اگر چیزی در مایکروویو ریخته در حالی که هنوز گرم است، سریعا آن را تمیز کنید.
  • درهای ماکروفر بیشترین قسمت ماکروفر برای خرابی هستند. محکم بستن درب و باز کردن درب در حالی که ماکروفر هنوز روشن است باعث آسیب تدریجی در دستگاه خواهد شد و می تواند باعث خرابی درب شود.
  • تنها در صورتی ماکروفر را روشن کنید که مایعات یا مواد غذایی در آن باشد، وقتی ماکروفر را بدون هیچ ماده غذایی یا مایع درون آن روشن می کنید و چیزی برای جذب آن امواج
  • الکترومغناطیسی وجود ندارد، مگنترون های جذب خود ماکروفر شده و می تواند باعث آسیب به آن شود.
  • هرگز از اجاق ماکروفر خود برای کنسرو یا سرخ کردن استفاده نکنید.
  • هرگز اجاق ماکروفر خود را روشن نکنید.
  • در هنگام استفاده همیشه هوشیار باشید، به خصوص هنگامی که پاپ کورن درست می کنید زیرا به دلیل وجود مقدار زیادی حرارت تولید شده، اغلب منجر به آتش سوزی ناگهانی می شود.
  • هرگز از ماکروفر خود برای گرم کردن شیشه شیر کودک استفاده نکنید.
  • برای گرم کردن و پخت و پز همیشه از یک ظرف ماکروفر یا کاسه ایمن استفاده کنید.

کلام آخر

تعمیر ماکروفر کنوود

سرویس مایکروفر کنوود اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی مانند نچرخیدن ظرف داخلی، صدای غیرعادی، از کار افتادن پنل و نمایشگر، ارورهای نا متداول، باز یا بسته نشدن درب و… پس از عیب یابی رفع شود مایکروویو شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در اکثر موارد تعمیرات مایکروفر کنوود توسط تعمیرات سایت در همان محل انجام می گردد، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص باشد به کارگاه مجهز تعمیرات سایت حمل شده و در اسرع وقت به شما تحویل داده میشود.

در زمان سرویس ماکروفر کنوود اگر نیاز به تعویض قطعه باشد توسط استادکاران تعمیرات سایت با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می شود. تمامی قطعات، سیم کشی و عملکرد مایکروفر مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط سرویسکاران تعمیرات سایت تا ۳ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی اغلب ظروفی با جنس فلزی برای قرار گیری در ماکروفر خوب نبوده و دردسر ساز خواهند شد. به همین دلیل ظروف شیشه ای و پلاستیکی مخصوص قرار گیری در مایکروفر طراحی شده است که با استفاده از آن ها دیگر هیچ مشکل و دردسری نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top