skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

برای اینکه بدانید به تعمیر چای ساز نیاز دارید یا اشکال جدی نیست باید مواردی را در ابتدا بررسی کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد و در صورت حل نشدن مشکل باید به مراکز تعمیر چای ساز سانی – SUNNY مراجعه کنید.

مشکلات مختلفی از جمله عدم گرم شدن، نشت آب، یا مسائل مرتبط با سیم برق و قطعات داخلی ممکن است باعث نیاز به تعمیر چای‌ساز شود که این در مورد تعمیر چای ساز سانی – SUNNY نیز صدق می کند.

ایرادات رایج در تعمیر چای ساز سانی – SUNNY

شما ممکن است در طول بهره‌برداری از چای ساز خود با مشکلاتی از قبیل خاموش شدن پیش از جوشیدن آب، ایجاد سر و صدا، تکه های سفید در آب، نشتی آب و مواردی از این دست مواجه شوید که در این صورت نیاز به تعمیر چای ساز سانی است. این موارد را در ادامه مشاهده می کنید:

  • خاموش شدن قبل از جوشیدن آب: این اتفاق بر اثر خرابی ترموستات رخ می دهد زیرا ترموستات تشخیص درجه حرارت را بر عهده دارد.
  • ایجاد سر و صدای زیاد: دلایل ایجاد سر و صدای زیاد چای ساز شود می توان به خرابی دکمه پاور، المنت حرارتی، برد الکترونیکی و خرابی بدنه مرتبط باشد.
  • وجود تکه های سفید رنگ: این تکه ها به دلیل وجود رسوبات تشکیل شده در بدنه است.
  • خرابی برد: در این صورت ممکن است دستگاه روشن نشود یا دکمه های لمسی آن با مشکل مواجه شود.
  • خرابی کفی: این قسمت حاوی المنت دستگاه است و در صورت خرابی آن چای گرم نشده و به خدمات تعمیر چای ساز سانی – SUNNY احتیاج پیدا می کنید.
  • نشتی آب: چنانچه قوری یا کتری چای ساز سانی ترک بخورد، با مشکل نشتی آب مواجه می سازد.

بیشتر بدانید: بررسی ۶ علت صدای زیاد چای ساز

ایرادات رایج در تعمیر چای ساز سانی - SUNNY

خرابی المنت چای ساز سانی

یکی از موارد پر درخواست برای تعمیر چای ساز سانی – SUNNY مرتبط با خرابی المنت دستگاه است. المنت در واقع یک قطعه گرمایی است که آب را گرم می‌کند تا چای تهیه شود. در صورتی که المنت به درستی عمل نکند، چای‌ساز قادر به تهیه چای به صورت مطلوب نخواهد بود.

در تعمیرات سایت، در صورت خرابی المنت این قطعه برای شما تعویض و تا ۹۰ روز گارانتی خواهد شد.

 

خرابی ترموستات چای ساز سانی

ترموستات یکی از حیاتی ترین قطعات در وسایل حرارتی به حساب می آید؛ در صورت خرابی ترموستات در چای ساز سانی با عدم قطع شدن چای ساز پس از جوشیدن آب یا خاموش شدن آن پیش از جوش آمدن مواجه خواهید شد.

در صورت در خواست برای تعمیر چای ساز سانی و مشخص شدن خرابی ترموستات، این قطعه باید تعویض شود زیرا تعمیر ترموستات امکان‌پذیر نیست.

تعمیر و تعویض المنت چای ساز سانی

 

عیب یابی های آسان برای چای ساز سانی

در برخی از موارد ایرادهای چای ساز سانی ممکن است ساده باشند؛ برای عیب و تعمیر چای ساز سانی در گام اول باید این ایرادها را در نظر بگیرید:

  • بررسی تغذیه برق: اگر چای‌ساز شما روشن نمی شود، ابتدا مطمئن شوید که سیم برق به درستی وصل شده باشد. اگر اتصال به برق انجام شده ولی دستگاه کار نمی‌کند، از یک پریز برق دیگر هم امتحان کنید.
  • چک کردن آب و مخزن: اگر چای‌ساز آب را گرم نمی‌کند پیش از درخواست برای تعمیر چای ساز سانی – SUNNY، اطمینان حاصل کنید که مخزن آب پر و سطح آن مناسب است. همچنین، چک کنید که آب درست وارد دستگاه شده و مسیر آب نباشد.
  • استفاده از دستورالعمل تولیدکننده: هرگاه با مشکلاتی مواجه شدید، بهتر است به دفترچه راهنمای استفاده یا دستورالعمل تعمیرات تولیدکننده مراجعه کنید. اطلاعات مفیدی درباره‌ی رفع اشکالات و تعمیرات احتمالی در آن‌ها ممکن است در دسترس باشد.

توصیه می شود که اگر با وجود موارد گفته شده، مشکلات همچنان باقی بماند، به یک تعمیرکار ماهر، خدمات پس از فروش تولیدکننده یا مراکز تعمیر چای ساز سانی همچون تعمیرات سایت مراجعه کنید.

عیب یابی چای ساز سانی

قطعات یدکی چای ساز سانی

در کنار درخواست برای تعمیر چای ساز سانی – SUNNY ممکن است به مواردی همچون قطعات یدکی چای ساز سانی نیاز داشته باشید. قطعاتی از جمله درب و دسته کتری، دسته، زبانه، سوپاپ و دکمه روی برد. علاوه بر این ها احتمال شکستن قوری پیرکس نیز ممکن است شما را نیازمند خرید قوری چای ساز سانی کند.

در صورت نیاز به این موارد می توانید به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کرده و با شماره های موجود در آن تماس بگیرید. پس از اعلام مدل دستگاه خود، همکاران ما در صورت موجود بودن قطعه مورد نظر آن را برای شما فراهم خواهند کرد.

بیشتر بدانید: علت ارور e1 چای ساز

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر چای ساز سانی – SUNNY پرداختیم؛ توصیه می شود در صورت خرابی چای ساز خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید و کار را به تعمیرکاران ماهر بسپارید.

شما می توانید برای تعمیر چای ساز سانی به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی  در خدمت شماست.

Rate this page
Back To Top