skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر اتو پرس بکو BEKO در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد تا بهترین و ارزشمند ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کلیه خدمات تعمیر اتو پرس بکو با ۹۰ روز ضمانت کتبی و توسط تعمیرکاران متخصص اتو پرس بکو انجام می گردد. همچنین شما می توانید از مهلت یک هفته تست رایگان تعمیرات اتو پرس بکو نیر استفاده نمایید تا  از تعمیرات صورت گرفته اطمینان حاصل نمایید.

اتو پرس بکو با بخار قوي و دامنه حرارتي وسيع قابل تنظيم برای اتوكشي انواع پارچه ها بدون جا گذاشتن هيچ اثر برقي است.  اتو پرس بکو این امکان را فراهم می کند که در حالت نشسته و یا ایستاده اتوکشی را انجام بدهید.

فهرست مطالب

عیب یابی و تعمیر اتو پرس بکو

اتو پرس بکو یک دستگاه اتوکشی مدرن و ساخت کشور ترکیه است که برای اتو کردن سریع و آسان انواع لباس، ملافه و پرده طراحی شده. این دستگاه هم مانند هر لوازم خانگی برقی دیگر میتواند دچار خرابی شود. در چنین شرایطی مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما اینجا در تعمیرات سایت در کنار شما هستیم تا با عیب یابی و تعمیر اساسی، عملکرد اتو پرس بکو شما را مانند روز اول آن کنیم.

تعمیر اتوپرس بکو

ما همیشه کار خود در زمینه تعمیر را با عیب یابی دقیق و اصولی اتو پرس بکو آغاز خواهیم کرد. عیب یابی به تکنسین کمک می کند تا علت اصلی مشکل اتو پرس بکو شما را به طور دقیق تشخیص دهد. این امر از تعمیرات غیرضروری و هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری می کند. با دانستن علت دقیق مشکل، تکنسین می تواند بهترین راه حل را برای تعمیر اتو پرس بکو شما ارائه دهد. این امر بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه شما را به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر اتو پرس بکو در تهران

ما در مجموعه تعمیرات سایت، به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اتو پرس بکو در تهران، با افتخار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم. تکنسین های مجرب و ماهر ما با استفاده از دانش فنی و تجربه بالای خود و همچنین ابزار و تجهیزات پیشرفته، هر نوع مشکلی که اتو پرس بکو شما داشته باشد را به سرعت و با دقت بالا تشخیص داده و آن را تعمیر می کنند. کافیست با شماره های مندرج تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس نمایندگی مرکزی تعمیر اتو پرس بکو در تهران

لازم است یک بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که ما در تعمیرات سایت به دلیل استفاده از تکنسین های مجرب و تعمیر دستگاه شما با قطعات اورجینال نسبت به خدمات خود اطمینان کامل داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. شما میتوانید برای برقراری ارتباط با ما با شماره های زیر در تماس باشید:

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیرات اتو پرس بکو

ما در مجموعه تعمیرات سایت با سالها سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی و به خصوص اتو پرس بکو، توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر اتو پرس بکو خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با ما در مجموعه تعمیرات سایت تماس بگیرید. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات به شما هستیم. برخی از خدمات ما در زمینه تعمیر اتو پرس بکو عبارتند از:

  • تعمیر برد الکترونیکی
  • تعمیر موتور
  • تعمیر پمپ آب
  • تعمیر سیستم بخار دهی
  • عیب یابی و رفع هر نوع مشکل دیگر

با انتخاب مجموعه تعمیرات سایت برای تعمیر اتو پرس بکو خود، می توانید از کیفیت کار و خدمات ما اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده از اتو پرس بکو خود استفاده کنید.

تعمیر اتو پرس بکو توسط تکنیسین مجرب تعمیرات سایت

انتخاب یک تکنسین مجرب و کارآزموده برای تعمیر اتو پرس بکو از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم برقی، تخصص و مهارت تکنسین های مجرب خود را در زمینه تعمیر اتو پرس بکو به کار گرفته تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

تکنسین های مجرب آریابهکار با دانش فنی و تجربه بالای خود می توانند به طور دقیق مشکل اتو پرس بکو شما را تشخیص دهند. این موضوع از تعمیر غیرضروری و هدر رفتن زمان و هزینه شما جلوگیری می کند. همچنین تکنسین های ما به سرعت و با دقت بالا اتو پرس بکو شما را تعمیر می کنند تا شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید از اتو پرس بکو خود مانند روز اول استفاده کنید.

تعمیر اتو پرس بکو با مهمترین نکات

یکی از مهمترین نکاتی که ما در تعمیرات سایت برای تعمیر اتو پرس بکو شما رعایت میکنیم، عیب یابی دقیق و اصولی دستگاه شماست. تکنسین های ما با استفاده از ابزارهای پیشرفته خود مشکلات پیدا و پنهان دستگاه شما را شناسایی کرده و بعد از آن اقدام به تعمیر آن خواهند کرد.

همانطور که یک پزشک حاذق قبل از تجویز دارو، به دقت به معاینه بیمار می پردازد، یک تعمیرکار ماهر نیز پیش از شروع تعمیر اتو پرس بکو، فرایند عیب یابی را با ظرافت انجام می دهد.

تصور کنید بدون عیب یابی، تعمیرکار شروع به تعمیر اشکالات ظاهری اتو پرس بکو کند. در این صورت، اگر مشکل از جای دیگری باشد، نه تنها زمان و هزینه زیادی صرف شده، بلکه اتو پرس بکو شما نیز دستخوش آسیب های بیشتری خواهد شد. عیب یابی به مثابه قطب نمایی عمل می کند که تعمیرکار را به سمت ریشه مشکل هدایت می کند و از اتلاف زمان و هزینه شما جلوگیری می کند.

مزیت های تعمیر اتو پرس بکو در تعمیرات سایت

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، وقتی اتو پرس بکو خود را به دست تعمیرکاری می سپارید که پیش از شروع تعمیر، به دقت عیب یابی را انجام می دهد، خیالتان بابت تعمیری اصولی و باکیفیت راحت خواهد بود. اما مزایای مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت تنها به عیب یابی ختم نمی شود؛ از دیگر مزیت های تعمیر اتو پرس بکو در تعمیرات سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محاسبه هزینه بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه
  • تعمیر اتو پرس بکو توسط تکنسین های ماهر
  • مشاوره و پیک رایگان
  • پوشش مناطق ۲۲ گانه تهران
  • ارائه ضمانت ۹۰ روزه بابت خدمات تعمیراتی

تعمیر اتو پرس بکو با گارانتی ۳ ماهه

فرض کنید اتو پرس بکو شما ناگهان از کار می افتد. در چنین شرایطی ممکن است زندگی روزمره یا کسب و کار شما با مشکل مواجه شود؛ در این موقعیت پیدا کردن یک تعمیرکار متخصص و مجرب بسیار مهم است. اما از آن مهم تر پیدا کردن تعمیرکاری است که برای خدمات تعمیراتی خود ضمانت در نظر میگیرد.

با در دست داشتن گارانتی تعمیر، خیالتان راحت خواهد بود که در صورت بروز هرگونه مشکل در اتو پرس بکو شما در طول دوره گارانتی، خدمات تعمیر به طور رایگان و بدون هیچگونه هزینه ای ارائه خواهد شد. تعهدی بدون قید و شرط که خیال شما را از بابت سلامت اتو پرس بکو آسوده نگه می دارد. به همین خاطر ما اینجا در تعمیرات سایت برای کلیه خدمات تعمیراتی خود ضمانت ۹۰ روزه در نظر گرفته ایم تا خیال شما از تمامی لحاظ آسوده باشد.

تعمیر اتو پرس بکو با قطعات اورجینال و دارای اصالت

ما در تعمیرات سایت خود را ملزم میدانیم که تعمیر اتو پرس بکو شما را با استفاده از قطعات اورجینال و دارای اصالت انجام دهیم. قطعات اورجینال به طور دقیق بر اساس مدل اتو پرس بکو شما طراحی و ساخته و از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده اند. به همین دلیل، طول عمر به مراتب بیشتری نسبت به قطعات غیراورجینال دارند. با استفاده از قطعات اورجینال، دیگر نگران تعمیرات مجدد و هزینه های اضافی آن نخواهید بود.

قطعات اورجینال، هماهنگی و تناسب کاملی با سایر اجزای اتو پرس بکو شما دارند و به همین دلیل، عملکردی بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می آورند. با استفاده از این قطعات، اتو پرس بکو شما به بهترین نحو ممکن کار خواهد کرد و دیگر شاهد چروک شدن لباس ها یا نشت آب و… نخواهید بود.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر اتو پرس بکو

یادتان باشد که تاخیر در تعمیر اتو پرس بکو می تواند باعث آسیب های بیشتر به دستگاه و افزایش هزینه های تعمیر آن شود. به طور کلی در مورد هر وسیله الکتریکی یا مکانیکی دیگر، تاخیر در تعمیر می تواند منجر به مشکلات و آسیب های بیشتر شود، در مورد اتو پرس بکو نیز این موضوع صدق می کند. اتو پرس بکو برای کار کردن، از المنت های گرمایشی استفاده می کند. اگر مشکلی در این المنت ها یا سیستم خنک کننده دستگاه وجود داشته باشد و تعمیر آن به تعویق بیفتد، گرمای بیش از حد می تواند به سایر قطعات دستگاه نیز آسیب برساند. بنابراین تعمیر به موقع دستگاه را همیشه مدنظر داشته باشید.

تعمیر اتو پرس بکو چه موقع لازم است؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بهتر است که در صورت بروز هر نوع خرابی ساده برای تعمیر اتو پرس بکو خود اقدام کنید تا از آسیب به سایر قطعات جلوگیری شود. در صورتی که موارد زیر برای اتو پرس بکو شما رخ داد هر چه زودتر با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم:

  • گرم نشدن اتو پرس بکو
  • نشت آب
  • بخار نکردن
  • کار نکردن دکمه ها یا تنظیمات
  • ایجاد چین و چروک روی لباس ها
  • صدای بلند و غیرعادی

چرا تعمیر اتو پرس بکو را به مجموعه تعمیرات سایت بسپاریم؟

تعمیرکاران مجرب و کارآزموده مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت، با سال ها تجربه در زمینه تعمیر انواع اتو پرس بکو، به طور کامل با ظرافت های این دستگاه ها آشنا هستند و می توانند به بهترین نحو ممکن آنها را تعمیر کنند. تکنسین های ما از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعمیر اتو پرس بکو شما استفاده می شود. این موضوع تضمین کننده عملکرد بی عیب و نقص و طول عمر طولانی دستگاه شما خواهد بود. همچنین ما در مجموعه تعمیرات سایت با ارائه تعرفه های منصفانه و شفاف، به شما کمک میکنیم تا با کمترین هزینه، اتو پرس بکو خود را تعمیر کنید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار اتو پرس بکو در مجموعه تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، فرآیندی آسان و کارآمد را برای ثبت درخواست تعمیرکار اتو پرس بکو در نظر گرفته ایم. شما می توانید از طریق دو روش زیر اقدام به ثبت درخواست خود کنید. یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از عملکرد دستگاه خود تهیه کرده و از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید تا هماهنگی های لازم انجام شود. همچنین میتوانید با شماره های مندرج تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما به درخواست شما رسیدگی کنند.

ایرادات و مشکلات متداول اتو پرس بکو

  1. علت آبدهی اتو پرس بکو
  2. علت وجود لکه های زرد روی لباس
  3. چرا پارچه به کفه اتو میچسید
  4. علت داغ نشدن اتو پرس بکو

علت آبدهی اتو پرس بکو

امکان دارد درجه دمای اتو به درستی تنظیم نشده باشید.

امکان دارد قابلیت بخار اتو پرس فعال شده باشد.

ممکن است نشتی آب به خاطر شکستگی درب مخزن باشد.

علت وجود لکه های زرد روی لباس بعد از اتو  با تو پرس بکو

امکان دارد رسوبات ناشی از آب شهری علت به وجود آمدن این مشکل باشد.

همچنین کثیف بودن کفی اتو نیز علت دیگری برای این مشکل است.

چرا پارچه به کفه اتو پرس بکو می چسید

ممکن است دمای اتو برای جنس پارچه شما بالا بوده باشد.

یا امکان دارد کفی اتو  کثیف است.

چرا پارچه به کفه اتو میچسید

علت داغ نشدن اتو پرس بکو

ممکن است اتو را به درستی به برق وصل نشده باشید و یا در سیم پیچی داخلی پریز مشکلی به وجود آمده باشد.

احتمال خرابی ترموستات ممکن است.

همینطور امکان دارد المنت دچار ایراد شده باشد.

بعضی از ویژگی هایی که هنگام خرید اتو پرس بکو باید در نظر داشته باشید

  1. دیگ بخار
  2. صفحه نمایشگر
  3. دسته اتو پرس بکو
  4. پایه اتو پرس بکو

بعضی از ویژگیهایی که هنگام خرید اتوپرس باید در نظر داشته باشید

۱) دیگ بخار اتو پرس  بکو

دیگ بخارباعث میشود که اتو پرس بکو شما تا دقیقه های متوالی قدرت بخار سازی داشته باشند.

۲) صفحه نمایشگر اتو پرس بکو

توجه داشته باشید اتو پرس بکو که می خرید چه نوع کنترلی دارد. اتو  پرس ها معمولا به دو شکل آنالوگ و دیجیتال عرضه می شوند.

۳) دسته اتو پرس بکو

انتخاب شکل دسته اتو پرس بکو امری سلیقه ای است و فرقی در عملکرد دستگاه ندارد.

۴) پایه اتو پرس  بکو

برخی از پایه ها که اصطلاحاً تلسکوپی نامیده می شوند قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و مدل های دیگر که اصلی نامیده می شود و امکان تنظیم ارتفاع در دو مرحله دارند.

۵ قابلیت اتو پرس های بکو

  1. قابلیت تنظیم قدرت بخار در ۳ مرحله.
  2. قابلیت کنترل دما و بخار.
  3. دارای بخار قوی.
  4. دارای سیستم هشدار صوتی.
  5. دارای سیستم ضد رسوب.

5 قابلیت اتو پرس های بکو 

نکات نگهداری و تعمیرات اتو پرس بکو

  1. برای اینکه اتو پرس بکو شما طول عمر بیش تری داشته باشد از آب شهری استفاده نکنید و جایگزین آن از آب مقطر استفاده کنید.
  2. توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار از اتو پرس بکو خود استفاده کنید.
  3. استفاده نکردن طولانی مدت باعث ایجاد مشکل در اتو پرس بکو شما خواهد شد.
  4. سعی کنید به دستگاه ضربه محکمی وارد نشود چون در این صورت شما به سرویس اتو پرس بکو بکو احتیاج پیدا خواهید کرد.
  5. بعد از استفاده از اتو پرس بکو تا زمانی که دستگاه خنک نشده است درب آن را نبندید.
  6. مواظب باشید روی دستگاه به هیچ عنوان آب ریخته نشود.
  7. سیم رابط دستگاه اگر فرسوده شده است تعویض کنید.
  8. برای اینکه برد الکترونیکی دستگاه شما کم تر آسیب ببیند و نیاز به عیب یابی اتو پرس بکو برای شما کم تر پیش بیاید بهتر است از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

خدمات تعمیر اتو پرس بکو – BEKO در تعمیرات سایت

  1. تسلط کامل تکنسین های حرفه ای و مجرب بر تعمیر تخصصی برد اتو پرس بکو BEKO.
  2. استفاده از قطعات اصل و اورجینال در سرویس اتو پرس بکو BEKO  .
  3. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اتو پرس بکو ،تعویض دسته اتو پرس بکو، تعمیر تخصصی برد، تنظیم بخار و …
  4. فروش لوازم جانبی اتو پرس شامل دسته های اورجینال اتوی بکو، کاورهای فابریک اطوی بکو و ….
  5. کلیه خدمات انجام شده در عیب یابی اتو پرس بکو در تعمیرات سایت دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

سرویس و عیب یابی اتو پرس بکو در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر اتو پرس بکو ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.

تعمیرات اتو پرس بکوخود را به تعمیرکار اتو پرس بکو متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیرات اتو پرس بکو شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.

همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

عیب یابی اتو پرس بکو

زمانیکه اتو پرس بکو به هر دلیلی دچار خرابی می شود، نمی توان در همان ابتدا علت خرابی این دستگاه را تشخیص داد و با پرداخت هزینه تعمیرات، اقدام به تعمیر این دستگاه نمود! اولین گام برای تعمیر اتو پرس بکو این است که دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد که این پروسه باید کاملا حرفه ای صورت گیرد؛ برای عیب یابی اتو پرس بکو نیاز به ابزارهای تعمیراتی مخصوص اتو پرس بکو دارید و به همین دلیل تنها با تعدادی ابزار ساده این پروسه قابل انجام نیست.

با این وجود ما در تعمیرات سایت، پروسه عیب یابی اتو پرس بکو را به همراه تکنسین هایی انجام می دهیم که توانایی بسیار زیادی در این زمینه دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را خیلی ساده و سریع تشخیص دهند.

توجه: پس از آنکه پروسه عیب یابی اتو پرس بکو در تعمیرات سایت انجام شد، تکنسین گزارش جامع و کاملی از خرابی دستگاه را به شما ارائه خواهد کرد که می توانید از علت خرابی دستگاه مطلع شوید.

هزینه تعمیر اتو پرس بکو

هزینه تعمیر اتو پرس بکو در تعمیرگاه های مختلف، متفاوت می باشد و به همین دلیل اگر به تعمیرگاه های مختلف مراجعه کنید، با هزینه های متفاوت روبرو خواهید شد. اما مبنای هزینه تعمیرات اتو پرس بکو در تعمیرات سایت، نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که کمترین هزینه تعمیراتی است و می توانید از این طریق دستگاه خود را هم بصورت تخصصی تعمیر نمایید و هم اینکه هزینه های تعمیر نامتعارف را پرداخت نکنید.

با این وجود هزینه ای که به شما اعلام می کنیم، صرفا براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد. در ادامه نیز هزینه برخی از خدمات تعمیر اتو پرس بکو را برای شما شرح داده ایم که در مدل های مختلف اتو پرس بکو، متفاوت می باشد.

خدمات تعمیر و تعویض اتو پرس بکو هزینه تعمیرات (تومان)
تعمیر ترموستات اتو پرس بکو ۲۵۵.۰۰۰ الی ۳۶۸.۰۰۰
تعمیر برد اتو پرس بکو ۴۵۶.۰۰۰ الی ۶۱۸.۰۰۰
تعویض المنت اتو پرس بکو ۲۴۸.۰۰۰ الی ۳۸۷.۰۰۰
رسوب گیری اتو پرس بکو ۹۵.۰۰۰ الی ۱۴۳.۰۰۰
ابر و روکش اتو پرس بکو ۵۱۳.۰۰۰ الی ۷۹۸.۰۰۰
فیلتر اتو پرس بکو ۴۹۶.۰۰۰ الی ۸۹۸.۰۰۰
کفی اتو پرس بکو ۴۸۸.۰۰۰ الی ۶۰۹.۰۰۰
تعمیر بویلر اتو پرس بکو ۴۱۸.۰۰۰ الی ۶۳۶.۰۰۰
تعویض شیر برقی اتو پرس بکو ۲۲۵.۰۰۰ الی ۲۸۹.۰۰۰
تعمیر پمپ اتو پرس بکو ۳۹۳.۰۰۰ الی ۵۱۸.۰۰۰
تعویض دسته اتو پرس بکو ۵۳۳.۰۰۰ الی ۹۰۵.۰۰۰

نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو

تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو، همواره آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر اتو پرس بکو با بهترین تجهیزات و باتجربه ترین تکنسین ها می باشد تا از این طریق بتواند مشکل دستگاه شما را رفع نماید و نیازی به خرید اتو پرس بکو جدید نداشته باشید؛ ما به دلیل آنکه تعمیرات تخصصی ارائه می دهیم، گارانتی خدمات تعمیر اتو پرس بکو به شما تعلق می گیرد که این گارانتی ۹۰ روزه است که از این طریق می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های تعمیرات سایت بسپارید تا پروسه تعمیرات صورت گیرد.

تعویض دسته اتو پرس بکو در تعمیرات سایت

اگر دسته اتو پرس شما به هر دلیلی شکسته است و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و صرفا باید دسته اتو پرس را در تعمیرگاه های مجاز و معتبر تعویض نمایید. اما آیا دسته اتو پرس بکو در خانه بدون نیاز به تکنسین قابل تعویض است؟ اگر تجربه و دانش لازم در این زمینه داشته باشید و از طرفی نیز به ابزارهای تعمیراتی اتو پرس بکو دسترسی داشته باشید، می توانید این پروسه را انجام دهید.

اما اگر دانش کافی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم تعویض دسته اتو پرس بکو را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف گردد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو ما در مجموعه تعمیرات سایت آماده ارائه خدمات تخصصی تعویض دسته اتو پرس بکو توسط تکنسین های مجرب هستیم تا مشکل شما را رفع کنیم.

ارزش تعمیرات اتو پرس بکو

حداقلی ترین قیمتی که باید برای خرید اتو پرس بکو بپردازید، ۱۰ میلیون تومان می باشد و این در حالی است که برخی از مدل های این دستگاه بالای ۱۵ میلیون تومان هستند. از این روز اگر مشکل اتو پرس بکو شما تنها با هزینه جزئی برطرف می شود، آیا ارزش تعمیرات ندارد؟ بدون شک اگر مشکل دستگاه شما با هزینه جزئی برطرف می شود، ما توصیه می کنیم این دستگاه را تعمیر کنید و اقدام به خرید اتو پرس بکو جدید نکنید.

اما اگر هزینه تعمیرات اتو پرس بکو شما بیشتر از قیمت کلی دستگاه شد، هم نشان دهنده خرابی گسترده در این دستگاه است و هم اینکه ارزش تعمیرات ندارد و بهتر است تصمیم خود را مبنی بر خرید اتو پرس جدید اجرایی نمایید.

تعمیرات اتو پرس بکو در خانه

یکی دیگر از خدمات مجموعه تعمیرات سایت به شما عزیزان، تعمیرات اتو پرس بکو در خانه توسط تکنسین های مجرب و متخصص می باشد که با هماهنگی قبلی تکنسین های ما در اسرع زمان به محل شما مراجعه خواهند کرد و مشکل را از این طریق برطرف خواهند نمود. با این وجود اگر اتو پرس بکو شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات سریع این دستگاه دارید، می توانید از خدمات مجموعه تعمیرات سایت استفاده کنید و این مشکل برطرف گردد.

برای انجام هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل خود می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید.

بهترین زمان برای تعمیر اتو پرس بکو

بهترین زمان برای تعمیر اتو پرس بکو زمانی می باشد که شما پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم از اتو پرس بکو متوجه یک خراب جزئی در این دستگاه شده اید. برای مثال اگر در طی چند سال اخیر اتو پرس بکو شما بوق نمیزد و امروز به تازگی با مشکل بوق زدن اتو پرس بکو روبرو شده اید، بهتر است اقدام به عیب یابی و تعمیر اتو پرس بکو نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه را به نحوی برطرف کنید که مشکل آن گسترش پیدا نکند.

سوالات متداول تعمیر اتو پرس بکو

چرا اتو پرس بکو روشن نمی شود؟

اگر پریز برق نداشته باشد، سیم بندی مدار قطع شده باشد و یا دوشاخه و سیم رابط خراب شده باشند اتو پرس روشن نمی شود.

چرا اتو پرس بکو روی لباس لک می اندازد؟

برای رفع این مشکل بهتر است که پارچه و ابر اتو پرس خود را عوض کرده و رسوب های موجود در آن را تمیز کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top