skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی بیم – تعمیر ماشین لباسشویی BEEM در خدمت شما ایرانیان ارجمند می باشد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی بیم – تعمیر ماشین لباسشویی BEEM در تعمیرات سایت:

آمادگی حرفه ای تکنسین های متعهد و مجرب در تعمیر ماشین لباسشویی بیم – تعمیر ماشین لباسشویی BEEM و استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیرات انواع ماشین لباسشویی آشنایی کامل با ظرافت ها و ریزجزئیات داخلی لباسشویی بیم (لباسشویی BEEM) انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی بیم ، تعمیر تخصصی برد لباسشوئی بیم ، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی و …
کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشوئی BEEM (تعمیر ماشین لباسشوئی بیم) دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
امروزه با توجه به سرعت و مدرنیته شدن لوازم خانگی، ماشین لباسشویی یکی از لوازم ضروری و واجب در آشپزخانه هر خانم خانه دار به حساب می آید و در صورت خراب شدن این وسیله زحمات مضاعفی بر دوش خانم خانه انداخته خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی بیم - تعمیر ماشین لباسشویی BEEMپر نشدن آب استوانه ماشین لباسشویی

برای اینکه دستگاه لباس‌ها را تمیز بشوید، استوانه باید به طور کامل از آب پر شود. بدون آب کافی، البسه‌ی شما خوب تمیز نمی‌شوند. هنگامی که آب کافی نیست و استوانه را پر نمی‌کند، ممکن است به دلایلی فیلتر مسدود شده، شیرِ آبِ شکسته، مشکل الکتریکی و کج یا خم شدن شلنگ باشد. تعمیرات سایت از جمله شرکت‌های تعمیر لوازم خانگی است که با کمک متخصصان خود به نحو مناسبی مشکل را تشخیص داده و باعث ساعت‌ها صرفه‌جویی در وقت شما برای عیب‌یابی ماشین لباسشویی می‌شود.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

آیا ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود؟ مثل هر وسیله‌ی خانگی مشکلات مربوط به برق گاه‌گاهی پیش می‌آید. اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود، ممکن است به علت سیم‌کشی نادرست یا جرقه زدن فیوز باشد.

همچنین قفل درب ممکن است شکسته شده باشد. اگر شما فیوز را مجدد تنظیم کردید و دستگاه باز هم روشن نشد، نشان می‌دهد مشکل جدی است نیاز به تعمیر لباسشویی ایجاد می شود.

 

تعمیرات سایت به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از فناوری آپدیت شده در دنیای صنعت به سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بیم – تعمیر ماشین لباسشویی BEEM پرداخته و آماده ارائه خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام می باشد.

جهت استفاده از این خدمات با ما تماس حاصل نموده و از تجربه فنی سرویس کاران ماهر ما در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی بیم – تعمیر ماشین لباسشویی BEEM استفاده و با توجه به انتظاری که از یک شرکت تعمیراتی دارید تعمیرگاه خود را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 10 Comments

  1. روز بخیر
    فرزند خرد سال من غذا و آب را داخل ماشین لباسشویی ام ریخته مقدارش را نمیدانم چقر بوده چون دیر متوجه شدم از سر اون ماجرا به بعد ماشین من دیگر روشن نمی شود لطفا راهنمایی کنید مشکل اصلی از کجا می باشد . ؟

    1. باسلام دوست عزیز
      اگر آب و غذا رو داخل دیگ ریخته که مشکل پیش اومده ارتباطی به این جریان نداره و فقط در سیستم تخلیه مشکل ایجاد میکنه البته درصورتی که مقدار مواد غذایی جامد زیاد باشه.
      و در صورتی که مواد غذایی رو قسمت الکترونیکی دستگاه ریخته شده باشه باید قبل از روشن کردن مجدد دستگاه تا حد امکان مواد غذایی زدوده بشه و رطوبت ها خشک بشه.

  2. وقت بخیر سوالی داشتم خدمتتون .
    من توی یه مقاله ای خونده بودم شلنگ ماشین لباسشویی را هر چند وقت یک باید تعویض کنیم اما زمان ننوشته بو شما می توانید راهنمایی کنید ؟

    1. سلام دوست عزیز
      لوله ها و شیلنگ های لاستیکی و خرطومی مخصوص آبپاش را هر سال از لحاظ پوسیدگی و یا وجود عیب و نقص بررسی نمایید. اگر هرگونه ترک خوردگی و یا زنگ زدگی مشاهده نمودید، آن ها را تعویض کنید، چرا که وجود این موارد می تواند منجر به ایجاد نشتی و یا ترکیدن گردیده و در نتیجه خانه را آب برداشته و هزینه هنگفتی را متحمل می شوید و می بایستی بلافاصله با متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    1. سلام
      باقی ماندن پس مانده های حاصل از شوینده ها در ماشین لباسشویی امری طبیعی است. جهت رفع این مسئله سعی کنید تا ماهی یکبار از پاک کننده و جرم گیری با تاثیرگذاری بالا و بدون بو استفاده نمایید تا مشکل بزرگتری در این زمینه پیش نیاید.

  3. مطمئن شوید متخصصین و تعمیرکار لباسشویی بیم یک سیم ارت برای شما نصب کنند . این سیم به چاه ارت ساختمان متصل می شود .در ساختمان هایی که چاه ارت ندارند سیم ارت به شیر آب وصل می شود.

  4. سلام وقت بخیر
    ماشین لباسشویی بنده الکترونیکی هست ۶ کیلیویی مدل ۱۰۰۰e الان مدتی هست که عملیات شستشو را بطور کامل انجام نمیده و وسط کار توقف میکنه ولی خاموش هم نمیشه آیا برد آن باید تعمیر شود یا اینکه ریست بشه درست میشه
    لطفا طریقه ریست کردن این مدل را بفرمایید
    ممنون

    1. سلام. دو عامل در تعمیر لباسشویی بیم شما در نظر گرفته می شود. احتمال دارد برنامه شستشو دچار مشکل شده باشد و یا سنسور های دستگاه معیوب شده باشد که فرمان اشتباه صادر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top