skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در  تعمیر بخور سرد در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر بخور سرد امپریال imperial دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. کلیه خدمات تعمیر بخور سرد امپریال imperial با استفاده از قطعات اصل و با ۹۰ روز گارانتی توسط تکنسین های متخصص انجام می گردد.

بخور سرد ها موجب می شوند تا ذرات معلق در هوا سنگین تر شود و در نتیجه آلودگی کاهش یابد. همچنین این دستگاه ها موجب لطافت پوست می شود و از اگزما جلوگیری می کند. بخور سرد امپریال تحت لیسانس امریکا بوده و با عملکرد بالای خود از خشکی مجرای تنفسی و از انتقال باکتری ها در زمان سرماخوردگی جلوگیری می کند.بخور سرد امپریال دارای فیلتر سرامیکی برای خالص سازی آب و مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار در زمان تمام شدن آب می باشد.

تعمیرات بخور سرد امپریال

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر بخور سرد امپریال imperial

•خالی کردن ته مانده آب بخور سرد امپریال

بعد از هر بار استفاده از دستگاه داخل آن را تمیز کنید و برای استفاده دفعه بعد آن را با آب تازه پر کنید تا جلوی رشد باکتری ها را بگیرید.

• تمیز و خشک کردن دستگاه

زمانی که تصمیم به جمع آوری دستگاه برای سال بعد کردید بعد از شستشو، آن را با دقت خشک کنید.

•تمیز کردن منظم بخور سرد

پیشنهاد می کنیم هفته ای یکبار دستگاه بخور سرد را تمیز کنید.

•استفاده از آب مقطر

برای اینکه کم تر نیاز به تعمیر بخور سرد امپریال imperial پیدا کنید بهتر است از آب مقطر استفاده کنید. آب شهری به دلیل داشتن املاح و مواد معدنی موجب رسوب گرفتگی در دستگاه می شود.

در صورت نیاز به خدمات تعمیرات بخور سرد امپریال imperial و تعمیر لوازم خانگی دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    3.6/5 - (60 امتیاز)

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top