skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر بخورسرد فیلیپس – PHILIPS در اسرع وقت و با ضمانت ۹۰ روزه به هموطنان عزیز و گرامی فقط از طریق تعمیرات سایت انجام می گردد. در ادامه این مطلب از مجموعه مطالب تعمیر بخور سرد با تعمیرات سایت همراه باشید.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر بخورسرد فیلیپس PHILIPS در تعمیرات سایت

· تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده به طور اختصاصی برای تعمیر بخورسرد

· استفاده بهینه از زمان مشتریان و ارائه خدمات در اسرع وقت

· جرم گیری و رسوب گیری ، تعمیر بخورسرد فیلیپس PHILIPS

· استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال با قیمت مناسب

· کلیه خدمات تعمیراتی صورت گرفته در تعمیر بخورسرد فیلیپس – PHILIPS در تعمیرات سایت دارای گارانتی و ضمانت ۹۰ روزه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر بخورسرد فیلیپس - PHILIPS

تعمیرات سایت به همراه تکنسین های مجرب خود آماده ارائه خدمات تعمیرات بخورسرد های فیلیپس (PHILIPS) می باشد. کادر حرفه ای تعمیرات سایت با آموزش مرتب تکنسین های خود همواره از جدید ترین روش ها و فناوری های روز برای تعمیر بخورسرد فیلیپس – PHILIPS استفاده می کنند . تعمیرات سایت با داشتن تجربه و سابقه درخشان و طولانی تضمینی برای داشتن لوازم خانگی سالم برای شما است.

مشتریان عزیز با داشتن کد اشتراک می توانید از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید.

شما عزیزان همواره می توانید جهت اطلاع از نحوه خدمت رسانی و همچنین دریافت تخفیف های شرکت و سایر خدمات با تماس بگیرید. به این منظور می توانید از شماره زیر استفاده کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 7 Comments

    1. سلام دوست عزیز

      افرادی که در آب و هوای معتدل تری زندگی می کنند، نباید زیاد نگران فصل های خشک سال باشند، در غیر اینصورت با چالش های آب و هوایی بسیاری روبرو می شوید. باید به این موضوع توجه داشته باشیم که الکتریسیته ی ساکن در زمان هایی که رطوبت هوا اندک است متداول تر بوده و می تواند در طول فصل برای افرادی که لباس می پوشند، دارای مو هستند و یا از هر وسیله ی فلزی یا الکترونیکی استفاده می کنند،

  1. سلام به چه دلیل میگن آب بخور و زود به زود عوض کنید . آبی که نه کثیف میشه نه چیزی احتیاج به عوض کردن نیس .

    1. باکتری ها و قارچ ها در آب ساکن دستگاه بخور، رشد می کنند و در عرض چند روز چندین برابر می شوند. به همین دلیل بایستی هر روز آب دستگاه بخور را تعویض کنید تا از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری شود. به ویژه اگر از دستگاه بخور سرد استفاده می کنید، حتماً این کار را انجام دهید. فیلترهای این دستگاه ها بایستی هر دو ماه یک بار تعویض شوند.

  2. سلام
    چند وقته دستگاه بخور سرد من قطع و وصل می شد اما الان روشن می شود بخار ندارد .
    لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

    1. سلام دوست عزیز

      ممکن است مشکل از پیزو دستگاه شما باشد . قسمت پیزو برای تولید بخار می باشد و این قسمت باید تعویض گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top