skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در  تعمیر بخور سرد در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر بخور سرد روما فرش Roma fresh دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. کلیه خدمات تعمیر بخور سرد روما فرش Roma fresh با استفاده از قطعات اصل و با ۹۰ روز گارانتی توسط تکنسین های متخصص انجام می گردد.

بخور سرد روما فرش یک دستگاه فوق العاده می باشد که با تکنولوژی بروز خود قابلیت تولید مقدار مناسب بخار برای مرطوب نگه داشتن محیط خانه و یا کار را دارد. بخور سرد روما فرش قابلیت تولید یون های منفی برای یونالیزه کردن هوا را دارد. از دیگر ویژگی های بخور سرد روما فرش می توان به قدرت تولید بخار بالا، مخزن ضد باکتری، تنظیم مقدار بخور و خاموش شدن خودکار در هنگام اتمام آب مخزن اشاره کرد.

تعمیرات بخور سرد روما فرش-
تعمیرات بخور سرد روما فرش-

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر بخور سرد روما فرش roma fresh

استفاده از آب مقطر

برای اینکه کم تر نیاز به تعمیر بخور سرد روما فرش roma fresh پیدا کنید بهتر است از آب مقطر استفاده کنید. آب شهری به دلیل داشتن املاح و مواد معدنی موجب رسوب گرفتگی در دستگاه می شود.

تمیز و خشک کردن دستگاه

زمانی که تصمیم به جمع آوری دستگاه برای سال بعد کردید بعد از شستشو، آن را با دقت خشک کنید.

تمیز کردن منظم بخور سرد

پیشنهاد می کنیم هفته ای یکبار دستگاه بخور سرد را تمیز کنید.

خالی کردن ته مانده آب بخور سرد روما فرش

بعد از هر بار استفاده از دستگاهT داخل آن را تمیز کنید و برای استفاده دفعه بعد آن را با آب تازه پر کنید تا جلوی رشد باکتری ها را بگیرید.

 

بیش تر بخوانید:۵ مرحله ی تمیز کردن بخور سرد

 

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has One Comment

  1. باسلام.دستگاه بخور ما خیلی بخار کمی تولید میکند درحدی که اصلا از خروجی دستگاه بخور بخاری بیرون نمی آید.لطفا اگر امکان دارد راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top