skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به متخصص در  تعمیر بخور سرد در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر بخور سرد فرش لایف fresh life دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. کلیه خدمات تعمیر بخور سرد فرش لایف fresh life با استفاده از قطعات اصل و با ۹۰ روز گارانتی توسط تکنسین های متخصص انجام می گردد.

بخور سرد های فرش لایف به منظور مصارف خانگی طراحی شده است. مخزن آب آن میزان قابل توجه آب به خود می گیرد و توان بخار دهی برای یک اتاق بزرگ را دارد. دستگاه های بخور سرد فرش لایف در صورت پر بودن مخزن به میزان ۸ ساعت می تواند پشت سر هم کار کند و در صورت اتمام آب به طور خودکار خاموش می شود.همچنین میزان بخار دهی دستگاه قابل تنظیم می باشد.

 

 

 

تعمیرات بخور سرد فرش لایف-

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر بخور سرد فرش لایف fresh life:

•استفاده از آب مقطر

برای اینکه کم تر نیاز به تعمیر بخور سرد فرش لایف fresh life پیدا کنید بهتر است از آب مقطر استفاده کنید. آب شهری به دلیل داشتن املاح و مواد معدنی موجب رسوب گرفتگی در دستگاه می شود.

•تمیز کردن منظم بخور سرد

پیشنهاد می کنیم هفته ای یکبار دستگاه بخور سرد را تمیز کنید.

•خالی کردن ته مانده آب بخور سرد فرش لایف

بعد از هر بار استفاده از دستگاه داخل آن را تمیز کنید و برای استفاده دفعه بعد آن را با آب تازه پر کنید تا جلوی رشد باکتری ها را بگیرید.

•تمیز و خشک کردن دستگاه

زمانی که تصمیم به جمع آوری دستگاه برای سال بعد کردید بعد از شستشو، آن را با دقت خشک کنید.

بیش تر بخوانید:نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر لوازم خانگی

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل این مشکل می توانید به خالی بودن مخزن، خرابی قطعات داخلی مانند المنت و موارد این چنین اشاره کنیم که بهتر است دستگاه توسط یک تعمیرکار ماهر عیب یابی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top