skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

اگر نیاز به خدمات تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا نکات ارائه شده در این مطلب را تا انتها بخوانید.

بخور سرد دستگاهی برای افزایش رطوبت محیط است که در فصول سرد سال تقاضا برای تعمیر آن افزایش پیدا می کند. زیرا در پاییز و زمستان اغلب افراد با مشکلات خشکی پوست، آلرژی، سردردهای میگرنی و بیماریهای سرماخوردگی و آنفولانزا دست و پنجه نرم می کنند. استفاده از دستگاه بخارساز یکی از درمان های موثر برای از بین بردن علائم این مشکلات است.

عدم آگاهی از نکات استفاده صحیح از رطوبت ساز باعث می شود تا این دستگاه خیلی زود دچار نقص فنی شده و به تعمیر نیاز پیدا کند. در صورتی که با آگاهی از نکات استفاده صحیح به راحتی می توان از خرابی زودهنگام آن جلوگیری کرد. در ادامه این مطلب از مجموعه تعمیرات بخور سرد با ما همراه باشید.

مشکلات متداول بخور سرد مدیسانا Medisana

MEDISANA COOL HUMIDIFIER repair 1

بخور صدای ناهنجار تولید می‌کند

اغلب دستگاه های بخور سرد به دلیل استفاده از سیستم فراصوت صدای نویز مانندی را تولید می‌کنند که بستگی به برند دستگاه شدت این صدا متفاوت می باشد. اما اگر علاوه بر این صدا، صدای ناهنجاری دیگری به گوش رسد، ممکن است هر یک از قطعات داخلی درون بخور سرد شل شده باشند. این قطعات باز شده در حین کارکرد دچار لرزش شده و باعث تولید صدا می شوند.

بخور سرد بوی نامطبوع دارد

علت بوی بد بخور سرد به دلیل گندیدگی آب درون مخزن است. اگر برای مدت طولانی آب مخزن را تعویض نکنید به دلیل رشد باکتری ها و کپک ها در مخزن آب، متوجه بوی نامطبوع در استفاده بعدی می شوید.

بخور سرد نشتی آب دارد

علت نشتی آب به دلیل شکسته شدن مخزن بخارساز است. این شکستگی یا در اثر ضربه اتفاق می افتد و یا به دلیل افزودن مستقیم اسانس به مخزن آب. که در این صورت نیاز به تعویض مخزن بخور سرد با همتای اورجینال است.

نکات نگهداری بخور سرد مدیسانا Medisana

MEDISANA COOL HUMIDIFIER repair 1 3

بخور سرد را به طور مداوم روشن نذارید. بهتر است هر نیم ساعت یکبار ۵ دقیقه به آن استراحت دهید.

پس از هر بار استفاده، مخزن آب بخور سرد را خالی کرده و در استفاده بعدی آن را با آب تازه پر کنید.

چنانچه قصد استفاده از بخور سرد را برای مدت طولانی ندارید، بخش های آن را باز کرده، آنها را تمیز کنید و بشویید. پس از خشک کردن مجدداً دستگاه را سوار کنید و در جعبه مخصوص خود قرار دهید.

هیچگاه اسانس را مستقیماً به مخزن بخور سرد اضافه نکنید. زیرا مولکولهای درشت اسانس منافذ خروج بخار را مسدود می کنند. این اتفاق باعث شکسته شدن مخزن بخور سرد و نشتی آب می شود.

بورس قطعات بخارساز مدیسانا Medisana

باید بگویم که در تعمیرات سایت اولویت با تعمیر قطعات جانبی بخور سرد مدیسانا است. تنها در صورتی که قطعه قابلیت تعمیر را نداشته باشد، نسبت به تعویض آن اقدام می شود. در این صورت تنها از قطعات یدکی اصل شرکتی استفاده می شود. برخی از مهم‌ترین قطعات جانبی رطوبت ساز شامل موارد زیر هستند:

  1. سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  2. فيوز
  3. آهنربای سنسور
  4. برد تغذیه بخور سرد
  5. واشر
  6. سیم های ارتباطی دهنده صفحه کلید به برد فرمان
  7. کریستال اولتراسونیک
  8. مخزن آب دستگاه بخور

نحوه محاسبه هزینه تعمیر رطوبت ساز مدیسانا Medisana

اطلاع از هزینه تعمیر بخور سرد، سوال بسیاری از افراد در هنگام مواجهه با مشکل خرابی دستگاه خود است. باید بگویم که قیمت تعمیر بخور سرد مدیسانا رقم ثابتی نیست و بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه دارد.

نحوه محاسبه هزینه ی تعمیر بخور سرد مدیسانا شامل هزینه جمع آوری دستگاه و اجرت تعمیر بخور سرد و هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است.
چنانچه قبل از درخواست برای تعمیر دستگاه بخور سرد خود تمایل دارید تا ابتدا از قیمت آن مطلع شوید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از اعلام نوع خرابی مشکل دستگاه خود، هزینه تقریبی بخارساز مدیسانا به شما اعلام می شود.

بخور سرد مدیسانا Medisana

تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

مدیسانا برند آلمانی تولیدکننده محصولات پایش سلامت و درمان های خانگی است. این شرکت بیش از ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کند. مدیسانا محصولات خود را بر پایه طب سنتی طراحی و تولید می کند. بخور سرد های مدیسانا دارای امکاناتی چون مخزن جداگانه برای افزودن اسانس، هشدار دهنده اتمام مخزن و تنظیم رطوبت محیط هستند.

تعمیرات رطوبت ساز مدیسانا Medisana در تهران

اگر به دنبال مرکز تعمیرات بخور سرد مدیسانا در تهران هستید ما به شما تعمیرات سایت را پیشنهاد می کنیم. زیرا این مرکز دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است.

کلیه خدمات تعمیر خود را تا ۹۰ روز ضمانت می‌کند و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی صرفاً از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند.

تعمیرکاران تعمیرات سایت مجموعه ای از افراد باتجربه و باسابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی هستند.

تیم فنی تعمیرات سایت به طور مداوم دانش خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی به روز رسانی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has One Comment

  1. سلام.تهیه قطعات یدکی ترانس با مخزن اب وخروجی بخور از کجا تهیه کنیم از اصفهان یا هر جای دیگه ادرس بدید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top