skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت مرکز تعمیرات زودپز دسینی و متخصص در تعمیر زودپز در انواع برند های موجود در بازار می باشد. با توجه به اینکه تعمیر زودپز دسینی از حساسیت بالایی برخوردار است و خطر انفجار دیگ را دارد، پس بهتر است تعمیرات زودپز دسینی بدست تعمیرکار زودپز دسینی و با تجربه انجام شود.اجزای زودپز مانند لاستیک دور درب، دسته و مهمترین قسمت آن سوپاپ اطمینان می باشد که تمامی این قسمت ها بر اثر مرور زمان ممکن است خراب شوند در ادامه به برخی از نکات نگهداری و تعمیرات زودپز دسینی می پردازیم.

تعمیرات-زودپز-دسینی

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر زودپز دسینی

زودپز ها از قدیمی ترین وسایل خانگی در پخت و پز هستند و از محبوبیت بالایی در بین خانم های خانه دار برخوردار هستند.زودپز دسینی با ظرفیت بالا محصولی بسیار مناسب برای پخت و پز می باشد. بدنه زودپز دسینی از استیل ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر زیبای بودن مقاوم نیز میباشد.سوپاپی بسیار مقاوم برای خارج کردن بخار اضافی داخل زودپز طراحی شده است..اما این وسلیه نیز مانند سایر لوازم خانه طول عمر خود را دارد و شما نیاز به تعمیر زودپز دسینی پیدا می کنید. پس بهتر است برای دریافت خدمات با کیقیت تر  آن را به مرکز تعمیرات زودپز دسینی ببرید. در زیر به بعضی از نکات مهم در استفاده از زودپز دسینی اشاره میکنیم.

  • یکی از ویژگی هایی که برخی از زودپزها وجود قفل ایمنی در دیگ زودپز میباشد ،وظیفه این قفل ها بصورتی است که در زمانی که بخار در درون دیگ زیاد باشد اجازه باز شدن درب زودپز را نمیدهد تا زمانی که دستگاه از روی شعله برداشته شود و سوپاپ اطمینان آزاد شود و بخار جمع شده در دستگاه خارج شود ،بعد از انجام این عملیات میتوانید درب زودپز را باز کنید.
  • یکی از مهمترین مواردی که درهنگام استفاده از زودپز دسینی باید به آن توجه کرد لاستیک یا واشر دور درب آن میباشد .سالم بودن این واشر رابطه مستقیمی با پخت غذا دارد زیرا این واشر باعث میشود که بخار در دیگ بماند و خارج نشود و خرابی آن موجب میشود که زودپز غذا را نپزد به همین دلیل پس از هربار استفاده از سلامت واشر دور درب مطمئن شوید و در صورت مشاهده مشکل تعمیر زودپز دسینی خود را هر چه سریع تر در مراکز معتبر انجام دهید.
  • سوپاپ بخار زودپز یکی از موارد مهم در زمان استفاده میباشد زیرا در زمان استفاده از زودپز اگر حرارت بیشتر باشد صدای سوپاپ بر اثر بخار زیادی که در دیگ جمع شده بلند می‌شود و شما را متوجه می‌کند باید حرارت را کم کنید.در صورت مشاهده اختلال در عملکرد سوپاپ سریعا از یک تعمیرکار متخصص بخواهید تعمیر زودپز دسینی شما را انجام دهد.

تعمیرات سایت مرکز تعمیرات زودپز دسینی:

تعمیرات سایت به عنوان مرکز تعمیرات زودپز دسینی متخصص در تعمیرات زودپز دسینی ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است. تعمیرات زودپز دسینی که شامل تست کامل زودپز و تعویض سوپاپ ها را به تعمیرکار زودپز دسینی متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.تعمیرکار زودپز دسینی متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر زودپز دسینی شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

  • تعمیر زودپز دسینی ۱۵۳۹۲۸W

153928Wتعمیر-زودپز-دسینی

  • تعمیر زودپز دسینی ۱۵۳۹۲۸W

 

153928Wتعمیر-زودپز-دسینی

  • تعمیرات زودپز دسینی کلیپسی

 

تعمیر-زودپر-دسینی-مدل-کلیپسی

  • تعمیرات زودپز دسینی ۱۵۳۹۲۸B

 

تعمیر-زودپز-دسینی153928B

 

  • تعمیرات زودپز دسینی ۱۵۳۹۳۵B

تعمیر-زودپز-دسینی153935B

چرا درب زودپز دسینی باز نمی شود؟

باز نشدن قفل ایمنی به دلیل خارج نشدن کامل بخار، سفت کردن بیش از اندازه قفل های زودپز و گیر کردن واشر لاستیکی بین درب و دیگ زودپز از دلایل باز نشدن درب زودپز دسینی است.

چرا زودپز دسینی سوت نمی زند؟

ضعیف شدن واشر دور درب زودپز دسینی و درنتیجه خروج بخار از آن، خرابی سوپاپ و گیر کردن ذرات ریز غذا درون آن باعث می شود تا زودپز سوت نزند.

در صورت نیاز به خدمات تعمیرات زودپز دسینی دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    4.8/5 - (73 امتیاز)

    This Post Has 10 Comments

    1. سلام.
      زود پز ما دسینی مدل بلما پلاس هستش.
      فکر می کنم ایراد از سوپاپش باشه
      علارغم اینکه شعله زیر خیلی کم است و بخار بیرون می رود اما معمولا بعد از چهل دقیقه درب زودپز باز و محتویات آن بیرون می پاشد و همین باعث شده از آن استفاده نکنیم و کنار گذاشتیم آیا امکلن تعمیر آن وجود دارد ودر شرکت شما تعمیر می شود

    2. سلام من همزم دستی دسینی دارم که بیخودی خاموش شده کار نمیکنه اصلا بوی سوختگی هم نداد میدونم که نسوخته و سالمه قابل تعمیرهست آیا؟؟

    3. سلام.
      زود پز ما دسینی مدل بلما هستش.
      ایراد،واشر درب و سوپاپ دستگاه هستش.
      در شرکت شما تعمیر می شود.
      ممنون

      1. باسلام

        جناب اقای بابایی عزیز برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top