skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر زودپز در انواع برند های موجود در بازار می باشد. با توجه به اینکه تعمیر زودپز فونیکس از حساسیت بالایی برخوردار است و خطر انفجار دیگ را دارد، پس بهتر است سرویس زودپز فونیکس بدست تکنسین های متخصص و با تجربه انجام شود.اجزای زودپز مانند لاستیک دور درب، دسته و مهمترین قسمت آن سوپاپ اطمینان می باشد که تمامی این قسمت ها بر اثر مرور زمان ممکن است خراب شوند در ادامه به برخی از نکات نگهداری و تعمیرات زودپز فونیکس می پردازیم.

سرویس-زودپز-فونیکس
سرویس-زودپز-فونیکس

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر زودپز فونیکس

زودپز ها از قدیمی ترین وسایل خانگی در پخت و پز هستند و از محبوبیت بالایی در بین خانم های خانه دار برخوردار هستند. زودپز فونیکس یک محصول با کیفیت است که دارای استاندارد اتحادیه اروپا است که امنیت و سلامت محصول را تضمین میکند. زودپز فونیکس با عملکرد بالای خود به سرعت پخت غذای شما کمک می کند و زمان آشپزی را کوتاه کرده و موجب صرفه جویی در زمان شما می شود.مهم ترین مسئله در زودپز ها رعایت ایمنی آن است که در این محصول با استفاده از مواد با کیفیت در سوپاپ اطمینان این نگرانی کاملا بر طرف شده است.اما این وسلیه نیز مانند سایر لوازم خانه طول عمر خود را دارد و شما نیاز به تعمیر زودپز فونیکس پیدا می کنید. در زیر به بعضی از نکات مهم در استفاده از زودپز فونیکس اشاره میکنیم.

•یکی از مهمترین مواردی که درهنگام استفاده از زودپز فونیکس باید به آن توجه کرد لاستیک یا واشر دور درب آن می باشد. سالم بودن این واشر رابطه مستقیمی با پخت غذا دارد زیرا این واشر باعث میشود که بخار در دیگ بماند و خارج نشود و خرابی آن موجب میشود که زودپز غذا را نپزد به همین دلیل پس از هربار استفاده از سلامت واشر دور درب مطمئن شوید و در صورت مشاهده مشکل تعمیر زودپز فونیکس خود را هر چه سریع تر در مراکز معتبر انجام دهید.

•سوپاپ بخار زودپز یکی از موارد مهم در زمان استفاده میباشد زیرا در زمان استفاده از زودپز اگر حرارت بیشتر باشد صدای سوپاپ بر اثر بخار زیادی که در دیگ جمع شده بلند می‌شود و شما را متوجه می‌کند باید حرارت را کم کنید.در صورت مشاهده اختلال در عملکرد سوپاپ سریعا از یک تعمیرکار متخصص بخواهید تعمیر زودپز فونیکس شما را انجام دهد.

•یکی از ویژگی هایی که برخی از زودپزها وجود قفل ایمنی در دیگ زودپز میباشد ،وظیفه این قفل ها بصورتی است که در زمانی که بخار در درون دیگ زیاد باشد اجازه باز شدن درب زودپز را نمیدهد تا زمانی که دستگاه از روی شعله برداشته شود و سوپاپ اطمینان آزاد شود و بخار جمع شده در دستگاه خارج شود ،بعد از انجام این عملیات میتوانید درب زودپز را باز کنید.

تعمیر زودپز فونیکس در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر زودپز فونیکس ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است. سرویس زودپز فونیکس که شامل تست کامل زودپز و تعویض سوپاپ ها را به تعمیرکار زودپز متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.تعمیرکار زودپز متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات سرویس زودپز فونیکس شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

•تعمیر زودپز فونیکس ASAN22-6L

تعمیر-زودپز-فونیکس---ASAN22-6L

•تعمیر زودپز فونیکس Clipso–DSW-6L

زودپز فونیکس Clipso DSW 6L

•سرویس زودپز فونیکس Clipso–DSW-6L

تعمیر-زودپز-فونیکس-Clipso--DSW-6L

•سرویس زودپز فونیکس Clipso-مدل-DSD-6L

تعمیر-زودپز-فونیکسClipso-مدل-DSD-6L

در صورت نیاز به خدمات سرویس زودپز فونیکس دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    4.9/5 - (61 امتیاز)

    This Post Has One Comment

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top