skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر فریزر و تعمیر یخچال در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر فریزر ایستکول دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار فریزر ما برای تعمیر فریزر ایستکول شما در محل حضور یابد.

فریزر های ایستکول با طراحی کوچک و بسیار کاربردی مناسب برای افرادی است که فضای مناسبی ندارند و یا مواد غذایی زیادی برای فریزر کردن ندارند. فریزر های ایستکول معمولا دارای ۴ کشو است و پایه های آن قابلیت تنظیم شدن دارد. از دیگر خصوصیات آن صدای کم در حین کار و مصرف انرژی بهینه می توان اشاره کرد.

تعمیرات-فریزر-ایستکول
تعمیرات-فریزر-ایستکول

 

 نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر فریزر ایستکول

  • بهتر است روی هر بسته مواد غذایی که در داخل فریزر قرار می دهید برچسب زده شود تا نوع مواد غذایی ، وزن و تاریخ قرار دادن آن در فریزر نوشته شود.
  • ترموستات فریزر شما از ۰ تا ۵ درجه فارنهایت (۱۵- درجه سانتی گراد) تنظیم شود. اگر فریزر شما ترموستات ندارد از دماسنج برای بررسی دمای آن استفاده کرده و  کنترل را در صورت نیاز تنظیم کنید.
  • بطری شیشه ای و تخم مرغ تازه را در داخل فریزر قرار ندهید..
  • بهتر است برای قرار دادن مواد غذایی در طبقات مختلف فریزر از سبدهای درب دار مخصوص استفاده کنید تا در صورت باز کردن درب فریزر از اتلاف سرما جلوگیری کنید.
  • اگر قصد دارید برای بیش از چند روز غذا را در فریزر خود نگهداری کنید، باید مواد غذایی را در ظروفی که غیر قابل نفوذ هوا باشند و یا کیسه های پلاستیکی زیپی مخصوص در فریزر خود قرار دهید تا از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری کنید.
  • فریزر شما زمانی که پر باشد بهتر کار می کند ، این امر به این دلیل است که مواد غذایی یخ زده به سرد نگهداشتن دیگر مواد غذایی و نگهداشتن دمای خنک در فریزر شما کمک می کند.
  • زمانی که برق دستگاه قطع شد درب فریزر را باز نکنید و آن را با یک پتو بپوشانید بدین صورت مواد غذایی تا ۲۴ ساعت سرد باقی می مانند.
  • برای رعایت نکات بهداشتی بهتر است قبل از قرار دادن مواد غذایی در داخل فریزر ، فضای داخلی آن را با مقداری از محلول جوش شیرین ( یک قاشق غذاخوری) و یک لیتر آب گرم بشویید.

تعمیر فریزر ایستکول در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر یخچال و تعمیر فریزر در مدل های مختلف مانند تعمیر فریزر یخچال ، تعمیر فریزر صنعتی ، تعمیر فریزر صندوقی است. این شرکت با خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر فریزر ایستکول بدست آورده است.تعمیرات فریزر ایستکول خود را به تعمیرکار فریزر و سرویس کار مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تعمیرکار فریزر با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیرات فریزر ایستکول شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیرات فریزر ایستکول بهرمند شوند.

 

•تعمیر فریزر ایستکول TM-946-4D

تعمیر-فریزر-ایستکول TM-946-4D
تعمیر-فریزر-ایستکول TM-946-4D

 

•تعمیر فریزر ایستکول TM-987

تعمیر-فریزر-ایستکول TM-987 
تعمیر-فریزر-ایستکول TM-987

 

•تعمیر فریزر ایستکول TM-988

 

تعمیر-فریزر-ایستکول TM-988
تعمیر-فریزر-ایستکول TM-988

 

در صورت نیاز به خدمات عیب یابی فریزر ایستکول دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    5/5 - (64 امتیاز)

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top