skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

چیدمان یخچال فریزر ال جی(LG) | اگر شما یخچال فریز خود را تمیز و پاکسازی کردید و دوباره میخواهید تمام وسایل را سر جای خودش قرار دهید پیشنهاد میکنم این مقاله را بخوانید. ما بهترین راه ها را به شما پیشنهاد میدهیم.

تعمیرات سایت با بیش از ۳۴ سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر یخچال با بهره گیری از مهندسین و متخصصین مجرب  آماده ارائه خدمات تعمیراتی به شما عزیزان میباشد . قبل از هرگونه اقدامی با مشاوران ما تماس بگیرید.

چیدمان یخچال فریزر ال جی (LG)

این روش های پیشنهادی با توجه به مدلی که در رستوران ها و آشپزخانه استفاده میشود تهیه شده است چون آنها باید بهترین روش ها را برای حفظ مواد غذایی خود انجام دهند.

این روش طبقه بندی بر اساس درجه حرارت پخت مواد غذایی پیشنهاد شده است. بهتر است مواد غذایی که بدون طبخ آماده خوردن هستند مثل غذا های آماده را در قسمت بالایی یخچال فریزر قرار دهید.

سپس به ترتیب مواد غذایی را که به درجه حرارت بیش تری برای طبخ احتیاج دارند را در قسمت های پایین تر قرار دهید. مثلا انواع گوشت ها که درجه حرارت بالاتری احتیاج دارند را در طبقات پایین تر قرار میگیرند.

اگر بدین صورت عمل کنید دیگر با خرابی مواد غذایی مواجه نخواهید شد . دلیل آن هم این است که هوای گرم تر به دلیل سبک تر بودن در قسمت بالایی یخچال قرار میگیرد و هوای سرد تر در قسمت های پایین تر یخچال در جریان است.

چیدمان یخچال فریزر ال جی(LG)
چیدمان یخچال فریزر ال جی(LG)

 

راهکارها

 برای چیدمان یخچال فریزر ال جی(LG) پیشنهاد ما برای قفسه های بالای نوشیدنی ها، غذاهای باقی مانده، گوشت پخته شده و لبنیاتی مثل ماست و پنیر میباشد.

برای قفسه های پایینی غذاهای خام که آماده پخته شدن هستند را قرار میدهیم. مانند بسته های گوشت مرغ یا گوشت گوسفند خام

قسمت درب یخچال فریزر گرم ترین قسمت این وسیله است پس بهتر است از گذاشتن شیر و تخم مرغ در درب یخچال خودداری کنید و فقط موادی مثل سسها و مربا ها را در آن قرار دهید.

کشوهای یخچال طوری طراحی شده اند تا بتوانند رطوبت را در داخل خود نگه دارند پس بهترین جا برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد.

گوشت را در بالای قفسه سبزیجات قرار ندهید زیرا ممکن است سبزیجات را آلوده کند.

نکات دیگر چیدمان یخچال فریزر ال جی(LG)

• اگر شما دو کشو دارید هر کدام را به یک محصول اختصاص دهید. گوشت ها را در یک کشو قرار دهید و میوه و سبزیجات را در کشوی دیگر قرار دهید.

اگر کشوها در بالای همدیگر قرار داشته باشند بهتر است از کشوی پایینی برای قرار دادن گوشت استفاده کنید .

کشویی را که در آن گوشت قرار میدهید را به طور منظم تمیز نگه دارید.

اگر هر دو کشو را برای قرار دادن میوه و سبزیجات لازم دارید و مجبور هستید گوشت ها در در کنار آن ها نگه دارید بهتر است گوشت ها در پلاستیک قرار دهید تا چکه های خون برروی میوه و سبزیجات نریزد و آلودگی آن منتقل نشود.

چرا یخچال ال جی آب می دهد؟

مشکل در لاستیک درب، تراز نبودن یخچال، انسداد شلنگ تخلیه، برفک گرفتن اواپراتور و آسیب در سینی تخلیه از دلایل آب دادن یخچال است.

چرا یخچال ال جی یکسره کار می کند؟

خرابی دیفراست، کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و سنسور از دلایل یکسره کار کردن یخچال ال جی است.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 12 Comments

  1. سلام من قفسه های داخل یخچال ساید ال جی رو در آوردم ولی نمیتونم دوباره جاسازی کنم . چکار کنم راهنمایی میفرمایید

    1. سلام. لطفا از قسمت مطالب آموزشی سایت مقاله مناسب ترین درجه حرارت یخچال را مطالعه فرمایید.

  2. سلام فضای اشپزخانه من کوچیکه و یخچال به دیوار چسبیده امروز که به بدنه دست زدم خیلی داغ بود به نظرتون مشکل از کجاس؟

    1. سلام دوست عزیز

      خیر شرکت تعمیرات سایت فقط قطعات یدکی لوازم خانگی برای فروش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top