skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر فریزر و تعمیر یخچال در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر فریزر سینجر دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار فریزر ما برای تعمیر فریزر سینجر شما در محل حضور یابد.

فریزر سینجر یکی دیگر از محصولات موفق شرکت سینجر است.این فریزر دارای سیستم ضد برفک است و مجهز به یک صفحه نمایشگر لمسی led  برای کنترل درجه حرارت است.شرکت سینجر  کار خود را با تولید محصولات حرارتی مانند اجاق گاز ها در سال ۱۳۷۱ در ایران شروع کرد و باکیفیت خوب خود به یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی تبدیل شد و توانست با قیمت مناسب و ساخت بی نظیر خود نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند. در سال ۱۳۷۹ شروع به تولید محصولات برودتی کرد و توانست نمره گرید انرژی A و A+  را دریافت کند.از جمله محصولات تولیدی سینجر میتوان به اجاق گازهای رو میزی ، فر تو کار ، یخچال ، اجاق گاز فردار ، ماشین ظرفشویی و … اشاره کرد.

تعمیرات-فریزر-سینجر
تعمیرات-فریزر-سینجر

 نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر فریزر سینجر

  • بهتر است برای قرار دادن مواد غذایی در طبقات مختلف فریزر از سبدهای درب دار مخصوص استفاده کنید تا در صورت باز کردن درب فریزر از اتلاف سرما جلوگیری کنید.
  • اگر قصد دارید برای بیش از چند روز غذا را در فریزر خود نگهداری کنید، باید مواد غذایی را در ظروفی که غیر قابل نفوذ هوا باشند و یا کیسه های پلاستیکی زیپی مخصوص در فریزر خود قرار دهید تا از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری کنید.
  • فریزر شما زمانی که پر باشد بهتر کار می کند ، این امر به این دلیل است که مواد غذایی یخ زده به سرد نگهداشتن دیگر مواد غذایی و نگهداشتن دمای خنک در فریزر شما کمک می کند.
  • ترموستات فریزر شما از ۰ تا ۵ درجه فارنهایت (۱۵- درجه سانتی گراد) تنظیم شود. اگر فریزر شما ترموستات ندارد از دماسنج برای بررسی دمای آن استفاده کرده و  کنترل را در صورت نیاز تنظیم کنید.
  • زمانی که برق دستگاه قطع شد درب فریزر را باز نکنید و آن را با یک پتو بپوشانید بدین صورت مواد غذایی تا ۲۴ ساعت سرد باقی می مانند.
  • بهتر است روی هر بسته مواد غذایی که در داخل فریزر قرار می دهید برچسب زده شود تا نوع مواد غذایی ، وزن و تاریخ قرار دادن آن در فریزر نوشته شود.
  • برای رعایت نکات بهداشتی بهتر است قبل از قرار دادن مواد غذایی در داخل فریزر ، فضای داخلی آن را با مقداری از محلول جوش شیرین ( یک قاشق غذاخوری) و یک لیتر آب گرم بشویید.
  • بطری شیشه ای و تخم مرغ تازه را در داخل فریزر قرار ندهید..

تعمیر فریزر سینجر در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر یخچال و تعمیر فریزر در مدل های مختلف مانند تعمیر فریزر یخچال ، تعمیر فریزر صنعتی ، تعمیر فریزر صندوقی است. این شرکت با خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر فریزر سینجر بدست آورده است.تعمیرات فریزر سینجر خود را به تعمیرکار فریزر و سرویس کار مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تعمیرکار فریزر با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیرات فریزر سینجر شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیرات فریزر سینجر بهرمند شوند.

•تعمیر فریزر سینجر SF-40W

تعمیر-فریزر-سینجر-SF-40W
تعمیر-فریزر-سینجر-SF-40W

•تعمیر فریزر سینجر SF-40S

تعمیر-فریزرSF-40S
تعمیر-فریزرSF-40S

 

در صورت نیاز به خدمات عیب یابی فریزر سینجر دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    5/5 - (60 امتیاز)

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top