skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت مرکز تعمیرات زودپز یونیک و متخصص در تعمیر زودپز در انواع برند های موجود در بازار می باشد. با توجه به اینکه تعمیر زودپز یونیک از حساسیت بالایی برخوردار است و خطر انفجار دیگ را دارد، پس بهتر است تعمیرات زودپز یونیک بدست تعمیرکار زودپز یونیک با تجربه انجام شود.اجزای زودپز مانند لاستیک دور درب، دسته و مهمترین قسمت آن سوپاپ اطمینان می باشد که تمامی این قسمت ها بر اثر مرور زمان ممکن است خراب شوند در ادامه به برخی از نکات نگهداری و تعمیرات زودپز یونیک می پردازیم.

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیر زودپز یونیک

زودپز ها از قدیمی ترین وسایل خانگی در پخت و پز هستند و از محبوبیت بالایی در بین خانم های خانه دار برخوردار هستند.زودپز یونیک با ظرفیت بالا محصولی بسیار مناسب برای پخت و پز می باشد. جنس بدنه زودپز یونیک از استیل ساخته شده است که علاوه بر زیبا بودن مقاوم نیز میباشد.سوپاپی با کیفیت بالا و ساخته شده از مواد مرغوب برای خارج کردن بخار اضافی داخل زودپز طراحی شده است.اما این وسلیه نیز مانند سایر لوازم خانه طول عمر خود را دارد و شما نیاز به تعمیر زودپز یونیک پیدا می کنید. پس بهتر است برای دریافت خدمات با کیفیت تر آن را به مرکز تعمیرات زودپز یونیک ببرید. در زیر به بعضی از نکات مهم در استفاده از زودپز یونیک اشاره میکنیم.

تعمیرات-زودپز-یونیک

  • یکی از مهمترین مواردی که درهنگام استفاده از زودپز یونیک باید به آن توجه کرد لاستیک یا واشر دور درب آن میباشد .سالم بودن این واشر رابطه مستقیمی با پخت غذا دارد زیرا این واشر باعث میشود که بخار در دیگ بماند و خارج نشود و خرابی آن موجب میشود که زودپز غذا را نپزد به همین دلیل پس از هربار استفاده از سلامت واشر دور درب مطمئن شوید و در صورت مشاهده مشکل تعمیر زودپز یونیک خود را هر چه سریع تر در مراکز معتبر انجام دهید.
  • یکی از ویژگی هایی که برخی از زودپزها وجود قفل ایمنی در دیگ زودپز میباشد ،وظیفه این قفل ها بصورتی است که در زمانی که بخار در درون دیگ زیاد باشد اجازه باز شدن درب زودپز را نمیدهد تا زمانی که دستگاه از روی شعله برداشته شود و سوپاپ اطمینان آزاد شود و بخار جمع شده در دستگاه خارج شود ،بعد از انجام این عملیات میتوانید درب زودپز را باز کنید.
  • سوپاپ بخار زودپز یکی از موارد مهم در زمان استفاده میباشد زیرا در زمان استفاده از زودپز اگر حرارت بیشتر باشد صدای سوپاپ بر اثر بخار زیادی که در دیگ جمع شده بلند می‌شود و شما را متوجه می‌کند باید حرارت را کم کنید.در صورت مشاهده اختلال در عملکرد سوپاپ سریعا از یک تعمیرکار زودپز متخصص بخواهید تعمیر زودپز یونیک شما را انجام دهد.

تعمیرات زودپز یونیک در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت به عنوان مرکز تعمیرات زودپز یونیک متخصص در تعمیرات زودپز یونیک ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است. تعمیرات زودپز یونیک که شامل تست کامل زودپز و تعویض سوپاپ ها را به تعمیرکار زودپز یونیک متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.تعمیرکار زودپز یونیک متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر زودپز یونیک شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند. همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

•تعمیر زودپز یونیک ۸۶۱۶

تعمیر زودپز یونبک 8616

•تعمیر زودپز یونیک ۸۶۱۲

تعمیر زودپز یونبک 8612

•تعمیر زودپز یونیک ۸۶۱۴

تعمیر زودپر یونبک 8614

چرا زودپز یونیک سوت نمی زند؟

ضعیف شدن واشر دور درب زودپز و درنتیجه خروج بخار از آن، خرابی سوپاپ و گیر کردن ذرات ریز غذا درون آن باعث می شود تا زودپز سوت نزند.

چرا سوپاپ زودپز یونیک بالا نمی آید؟

در صورتی که به دلیل خرابی سوپاپ تنظیم و سوپاپ اطمینان و یا هرز رفتن واشر لاستیکی، بخار از کناره‌های درب و سوپاپ خارج شود، نه تنها غذا پخته نمی شود بلکه سوپاپ نیز بالا نمی آید.

در صورت نیاز به خدمات تعمیرات زودپز یونیک دارید از فرم زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    5/5 - (61 امتیاز)

    This Post Has 44 Comments

    1. سلام .من زودپز یونیک دارم یبار برای اولین بار استفاده کردم غذانپخت تموم هوای داخل زودپز از سوپاپ اطمینان میزد بیرون علت چیه؟

    2. مادر من زود پز یونیک خریده پس از دوبار استفاده داخلش تغییر رنگ داده یجورایی موج آبی رنگ داره علتش چیه و آیا پخت و پز داخلش برا سلامتی ضرر ندارد ؟؟؟ممنون میشم پاسخ دهید

    3. زودپزیونیک دارم از اونائیکه سوپاپش میاد بالا ومیچرخه تازه خریدم در طول زمان پخت سروصدای خروج بخارش خیلی روی مخه بعد از چند دقیقه که روی اجاق میزاری سرصداش شروع میشه چکار کنم این مشکل رفع بشه

    4. سلام / ممکنه بفرمایید دستگیره درب یونیک دوقلو۴و ۶ لیتری چندقیمت هستش؟واز کجا میتونم تهیه کنم / ممنون

      1. باسلام
        جناب آقای کریم آبادی برای اطلاع از موجودی قطعات یدکی یونیک می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    5. سلام من زودپز دوقلو یونیک دارم جدیدا موقع استفاده درب ان به طور کامل بسته نمیشود و بخار اب از اطراف درب خارج میشه مشکل چی هست ??

        1. سلام وقت بخیر
          من زودپز دوقلوی یونیک رو دارم درب شیشه ایش افتاد وشکست از کجا میتونم تهیه کنم

    6. سلام وقت بخیر من یه زودپز یونیک دارم که افتاد و دسته زیرش که قطعه بسته شدن درب رو داره شکست چسوندمش ولی خب خطر داره شما موجود دارین از دستش؟

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر زودپز موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    7. من زودپز دو قلو یونیک خریدم یکبار استفاده کردم گوشت گذاشتم نپخت علتش چی میتونه باشه ؟؟؟

      1. باسلام

        دفرمه شدن واشر دور درب زودپز، خراب شدن سوپاپ اطمینان و سوپاپ تنظیم و تغییر حالت دادن درب زودپز باعث می شود تا غذای درون آن کامل پخته نشود.

      1. باسلام

        دوست عزیز برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    8. سلام خسته نباشید دسته زودپزم شکسته کجا ببرم برا تعمیر هیچ جا تعمیر نمیکنن

      1. باسلام

        دوست عزیز برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر زوپز موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      1. با عرض سلام و ادب
        زودپز من اصلا بخار نمی کنه یعنی اصلا به حالت زودپز در نمی یاد و دقیقا مثل یه قابلمه عمل می کنه و از محل سوپاپش اب غذا خارج میشه .
        لطفا راهنمایی می فرمایین ؟

        1. باسلام

          سوپاپ خراب شده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

          جناب آقای فلاحی عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    9. سلام یه یه مدل از زودپز دو قلوی یونیک رو دارم مال ۱۰ سال پیشه از دستم افتاد دسته ای که به درب وصل بود شکست هر جا بردم کسی نمونشو نداشت درستش کنه مجبور شدم دادم کلا مدل سوتشو و بادستشو تغییر دادن و مدل زودپز هایی که سوتش میاد بالا میچرخه درستش کردن نیخوام ببینم شما میتونید همون مدل اولشو بدام درست کنید ؟مدلش PR۸۶۲۰ هست

      1. باسلام

        دوست عزیز نیاز به ارسال تصویر از زودپز شما است.

        لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    10. زودپز یونیک تک دسته قدیمی من پستانک زیر سوتش پاره شده و این قطعه رو میخوام میتونید راهنماییم کنید

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    11. سلام سوپاپ اطمینان مال زود پز ما گم شده باید از کجا گیر بیارم تو شیراز چند جا بردم میگه از این مدل دیگه نیت

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    12. سلام وقت بخیر
      من زود پز دوقولی یونیک دارم بعد از یک بار استفاده داخل قابلمه های لک شده و نمیره
      یه جورایی کهنه شده
      علتشو بهم می گید و چه کاری باید انجام بدم برای حلش

      1. اگر از خوراکی هایی که خاصیت اسیدی دارند مثل آب لیمو یا آب نارنج داخل غذا بوده استفاده شده به مرور به حالت قبلی بر می گرده .

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    13. سلام و خسته نباشيد
      ايا شما تعمير زود پز هنري رو انجام ميدهيد لطفا ادرس يا شماره تلفن بفرماييد كه بيام براي تعمير در زود پز با تشكر

    14. سلام من درب زودپزم از ارتفاع ی متری محکم افتاد زمین اون بغلاش که باز و بسته میشد گیره ش گیر کرد نچرخید بعدش ی طرفشوکوبیدین زمین که بدتر گیر کرد الان ی طرف بیش از اندازه بیرونه ی طرفشم که کلا چسبید ب در گیرشم قفل کرده خودم چیکار میتونم بکنم؟

          1. لطفا تصاویر را از طریق واتساپ یا فرم درخواست تعمیر سایت ارسال کنید یا تماس بگیرید تا قطعات مورد نیاز شما بررسی بشه .

      1. سلام. ابتدا واشر زود پز را به دقت چک کنید تا دچار آسیب دیدگی نشده باشد. در صورت حل نشدن مشکل برای عیب یابی زودپز یونیک خود با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

        1. باسلام
          دوست عزیز نیاز به ارسال تصویر از زودپز شما است.

          لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top