skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت همراه با تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی و  تعمیر ماشین لباسشویی بکو – BEKO در خدمت شما عزیزان می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد. در ادامه این مطلب از مجموعه مطالب تعمیر ماشین لباسشویی با ما در تعمیرات سایت همراه باشید تا به بررسی تعمیر ماشین لباسشویی بکو بپردازیم.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیرماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی بکو BEKO با ارائه خدمات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو BEKO

تعمیر ماشین لباسشویی بکو BEKO

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو – BEKO در تعمیرات سایت

– تعمیر انواع تایمر بردهای دیجیتال و قدیمی (مکانیکی) ماشین لباسشویی بکو (BEKO).
– تعمیر تخصصی انواع بردهای تایمر دیجیتال وبردهای کامپیوتری انواع ماشین لباسشویی بکو (BEKO).
– فروش قطعات انواع لباسشویی.
– سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو – BEKO در محل.
– ارائه دهنده سرویس به سراسر تهران و سایر شهرستانها.
– ارائه دهنده گارانتی و ضمانت نامه ۹۰ روزه.
– همراه با تخفیف های ویژه برای مشتریان عزیز.

ماشین لباسشویی را به صورت هم سطح با زمین قرار دهید تا تراز باشد

لرزیدن زمین و یا دیوارها هنگام کار ماشین لباسشویی، امری غیرطبیعی است.

اگر ماشین لباسشویی شما با زمین همسطح نباشد، هنگام کار به عقب و جلو حرکت کرده و می لرزد پس تا جای ممکن سعی کنید تا آن را نزدیک به زمین قرار دهید تا کمتر به لرزش درآید همین مورد باعث خرابی می گردد و لرزش های زیاد ممکن است نیاز به تعمیر لباسشویی را بیشتر کند.

پایه های جلویی با مهره قفل شو (مهره ای که وقتی به دور پیچ پیچانده می شود، قفل می گردد) قابل تنظیم هستند.

پایه ها را در ارتفاع مناسب قرار دهید و مهره قفل شو را در برابر ماشین لباسشویی محکم نمایید تا پایه ها نتوانند بچرخند برخی از مدل های ماشین لباسشویی از پایه های قابل تنظیم نیز به سمت عقب برخوردارند، که در بیشتر مدل ها این حالت به چشم می خورد.

برای این کار از فردی بخواهید تا در این زمینه به شما کمک کند. ماشین لباسشویی را به سمت جلو و بر روی پایه های جلویی اش خم کرده تا پایه های عقبی آن سه تا چهار اینچ از سطح زمین بلند شوند. هنگامی که ماشین را سر جایش برگرداندید، باید پایه ها به صورت خودکار تنظیم شوند.

در حالت ترازنبودن پایه ها، دوباره ماشین لباسشویی را به سمت جلو خم کرده و با دسته چکش، ضربه آهسته ای به پایه های عقبی وارد کنید تا آن ها را نرم و شل نمایید.

راه حل دیگر برای این مسئله، خرید لایی هایی برای تراز پایه می باشد تا از سروصدای اضافی ماشین لباسشویی هنگام کار جلوگیری کند و اگر نتوانستید آن را تعمیر نمایید، می توانید از متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

جهت بهرمندی و اطلاع از خدمات تعمیرات سایت با خط ویژه ما تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تماس با ما به لینک زیر مراجعه فرمایید.

Rate this page
Back To Top