skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر چای ساز میلن – تعمیر چای ساز MILEN در خدمت مشتریان عزیز در استان تهران می باشد.

خدمات قابل ارائه جهت تعمیر چای ساز میلن – تعمیر چای ساز MILEN در تعمیرات سایت :

. بیش از ۳۰ سال سابقه کاری درخشان و استفاده از کادری مجرب و دوره دیده اتحادیه جهت تعمیر چای ساز میلن – تعمیر چای ساز MILEN

.فروش لوازم یدکی چای ساز شامل قوری پیرکس فابریک میلن (قوری پیرکس MILEN) ، بدنه کتری چای ساز MILEN، سیم اورجینال و …

. تعمیر تخصصی برد چای ساز و استفاده از بردهای فابریک و اصل شرکتی در تعمیر چای ساز میلن – تعمیر چای ساز MILEN و آب بندی کامل بدنه کتری میلن.

. کلیه تعمیرات صورت گرفته در تعمیرات سایت جهت تعمیر چایساز میلن ( تعمیر چایساز MILEN) دارای گارانتی و ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

_ تعویض سیم کشی چایساز

_ تعویض برد چایساز

_ سرویس در کوتاهترین زمان ممکن

_ تعویض ترموستات دسته چایساز

_ تعویض ترموستات کفی چایساز

_ تعویض المنت چایساز

_ تعویض کابل چایساز

_ ارائه ضمانت نامه ۳ ماهه

تعمیر چای ساز میلن - تعمیر چای ساز MILEN

چایساز میلن (چایساز MILEN) مجهز به سیستم قطع کننده جریان برق در هنگام کمبود آب ، سیستم نمایش درجه آب که به صورت خودکار در دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد قطع مینماید ، عدم رسوب جرم داخل کتری ، بدنه کتری از جنس سرامیک (چینی) با بهترین کیفیت ، صفحه ضدخش ، مقاوم و براق و … می باشد و با توجه به اینکه مدت زمان کمی برای

جوشیدن آب در آن مورد نیاز است موجب صرفه جویی در زمان و انرژی خواهد شد.

ما با تضمین عیب یابی محصول در سرویس و عیب یابی چای ساز میلن MILEN خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام را به شما ارائه می دهیم .همچنین ما اطمینان از استفاده طولانی مدت از محصولی سالم و با طول عمری بالا را به شما خواهیم داد.

به منظور استفاده از خدمات شرکت تعمیرات در زمینه تعمیرات چایساز میلن  MILEN با ما تماس حاصل نمایید. مهندسین اجرایی و زبده ما همواره آماده پاسخگویی به شما در زمینه تعمیر چایساز میلن milen می باشند تا شما هم بتوانید با توجه به انتظاری که از یک شرکت تعمیراتی دارید تعمیرگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

    1. سلام. لطفا عکس چای ساز میلن خود را به تلگرام شرکت ارسال کنید تا تعمیرکاران چای ساز شرکت شما را راهنمایی کنند.

  1. سلام چایساز من قبلا این قابلیت و داشت که اگر اب کم باشه یا نداشته باشه خاموش بشه خودکار ولی الان این طور نیست شما چه راه حلی برای تعمیر پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام دوست عزیز

      ممکن است ترموستات دستگاه شما خراب شده باشد. لطفا برای تعمیر چایساز خود با شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top