skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

شرکت بوش یکی از معتبرترین تولیدکنندگان عرصۀ لوازم خانگی به شمار می رود؛ چای ساز بوش یکی از بهترین چای سازهای موجود در بازار است ولی همچون هر چای ساز دیگری ممکن است به خدمات تعمیر چای ساز بوش نیاز پیدا کنید.

اشکال در بدنه، خرابی المنت، مشکل در ترموستات که خود را به صورت روشن نشدن دستگاه، اتومات نکردن، وجود گچ در آب در کنار مواردی دیگر همچون سر و صدای زیاد و سایر موارد برای تعمیر چای ساز مطرح می شود.

خرابی های بدنه چای ساز بوش

یکی از مشکلاتی که می تواند در چای ساز بوش رخ دهد و شما را نیازمند تعمیر چای ساز بوش کند، خرابی ها بدنه دستگاه است.

این موارد می تواند به صورت زیر باشد:

  • خرابی کفی: قسمت کفی حاوی المنت دستگاه است و در صورت خرابی این قسمت، چای گرم نخواهد شد و نیاز به خدمات تعمیر چای‌ساز بوش خواهید داشت.
  • وجود ترک در بدنه: در صورت ترک در قسمت قوری یا کتری چای‌ساز بوش، ممکن است با مشکل نشت آب روبرو شوید.
  • رسوب گرفتگی: در صورت وجود رسوب در بدنه با تکه های گچ در آب مواجه خواهید شد یا شاید چای خوش طعم نباشد که برای حل این مشکل نیز به خدمات تعمیر چای ساز بوش نیاز دارید.

بیشتر بدانید: بررسی ۷ علت روشن نشدن چای ساز

خرابی های بدنه چای ساز بوش

 

تعمیر چای ساز بوش برای روشن نشدن

اگر درخواست شما برای تعمیر چای ساز بوش ناشی از روشن نشدن دستگاه است باید به شما گفت که این مشکل می تواند ناشی از خرابی کابل یا منبع تغذیه دستگاه باشد.

ابتدا پیشنهاد می شود که دستگاه را به یک پریز دیگر نیز متصل کنید؛ اگر مشکل حل نشد دستگاه باید عیب یابی شود و حتی ممکن است خرابی المنت یا برد دستگاه نیز مطرح باشد.

علت خاموش شدن چای ساز بوش

یکی از مشکلاتی که می تواند شما را نیازمند به خدمات تعمیر چای ساز بوش کند، خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب است.

این مشکل ممکن است ناشی از خرابی ترموستات (Thermostat) باشد که وظیفه تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده دارد. در صورت خرابی ترموستات باید این قطعه تعویض گردد زیرا قابل تعمیر نیست.

علت خاموش شدن چای ساز بوش

علت اتومات نکردن چای ساز بوش

در مقابل مورد بالا، در موادری خاموش نشدن یا اتومات نکردن دستگاه مطرح است که این هم از موارد مرتبط با ترموستات دستگاه این است. در این حالت نیز باید دستگاه را به خدمات تعمیر چای ساز بوش بسپارید زیرا به احتمال زیاد ترموستات خراب شده باشد.

البته ممکن است اتصال در دکمه دستگاه یا برد نیز وجود داشته باشد اما در هر صورت افراد ماهر باید دستگاه شما را مورد بررسی و عیب یابی قرار بدهند.

سر و صدای زیاد چای ساز بوش

ممکن است هنگام کار با چای ساز بوش با سر و صدای زیاد از آن مواجه شوید؛ اگر دستگاه شما نو باشد این سر و صدا طبیعی است ولی اگر از عمر آن گذشته مشکل متفاوت است.

سر و صدای چای ساز می تواند به دلیل خرابی المنت باشد و پس از آن ایجاد مشکلاتی برای بدنه دستگاه مطرح است که درهر صورت برای عیب یابی بیشتر دستگاه را باید به خدمات تعمیر چای ساز بوش بسپارید.

دفترچه راهنمای چای ساز بوش

جدای از مواردی که در مورد تعمیر چای ساز بوش گفته شد، شما می توانید به دفترچه راهنمای چای ساز نیز مراجعه کنید.

در این دفترچه اطلاعات مفیدی درباره‌ی رفع اشکالات و تعمیرات احتمالی وجود خواهد داشت ولی در صورت حادتر بودن موضوع شما به خدمات تعمیر نیاز خواهید داشت.

قطعات یدکی چای ساز بوش

قطعات یدکی چای ساز بوش

در کنار درخواست برای تعمیر چای ساز بوش ممکن است به مواردی همچون قطعات یدکی چای ساز بوش نیاز داشته باشید. قطعاتی از جمله درب و دسته کتری، دسته، زبانه، سوپاپ و دکمه روی برد. علاوه بر این ها احتمال شکستن قوری پیرکس نیز ممکن است شما را نیازمند خرید قوری چای ساز بوش کند.

در صورت نیاز به این موارد می توانید به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کرده و با شماره های موجود در آن تماس بگیرید. پس از اعلام مدل دستگاه خود، همکاران ما در صورت موجود بودن قطعه مورد نظر آن را برای شما فراهم خواهند کرد.

بیشتر بدانید: علت ارور e1 چای ساز

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر چای ساز بوش پرداختیم؛ در طول استفاده از چای ساز بوش، ممکن است با مشکلاتی نظیر خاموش شدن پیش از جوشیدن آب، ایجاد سر و صدا، وجود تکه های گچی در آب، نشت آب، و موارد مشابه روبرو شوید که نیازمند بررسی و عیب یابی بیشتر است.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر چای ساز بوش به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی  در خدمت شماست.

4.9/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 34 Comments

  1. سلام چای ساز بوش همه چیز ش خوبه فقط نمیدونم چرا وقتی روشن میکنم اززیرش یه بوی سوخته میاد نگرانم ..به نظرتون چیکار کنم درست بشه ممنونم

      1. باسلام

        دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر چایساز موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. سلام وقتتون بخیر
    چایی سازم ترمستاتش خراب شده روشن میشه اما رو حالت جوش اهرم پایینش نگه نمیداره تعمیر کار بردم گفت ما ترمستات اوریجینالشو نداریم
    میخواستم بدونم موجود دارید تهیه کنم؟

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  3. با سلام من اخیرا چایساز بوش هدیه گرفتم ولی متاسفانه بدنه کتری اون ترک داره و نشت آب میکنه. سعی کردم با چسب ۱۲۳ درستش کنم که نشد. امکان تعمیر داره کتری؟

    1. باسلام

      دوست عزیز نیاز به ارسال تصویر از چای ساز شما است.

      لطفا با با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  4. سلام
    من یک چای ساز بوش ۳ ماه پش خریدم
    الان وقتی دگمه استارت را میزنیم ال ای دی یک لحظه روشن و خاموش میشود و آب هم داغ نمیشود

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      برای تعمیر نیاز به بررسی ارسال تصویر است.

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام من یک چای ساز بوش خریدم
    کتری شیشه ای که قوری روی آن قرار می‌گیرد
    اما وقتی روشنش میکنم خطای E12 میدهد؟
    فقط ال ای دی داخلش روشن میشود

    1. سلام. برای عیب یابی بهتر چای ساز بوش عکس آن را به شماره تلگرام یا واتس اپ شرکت ارسال کنید.

    1. سلام. از بین رفتن آب بند و اورینگ دور المنت موجب چکه کردن قسمت زیرین چایساز می شود. برای سرویس چای ساز بوش خود لطفا عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

        1. باسلام

          دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام. به احتمال زیاد موجود می باشد. لطفا عکس چای ساز بوش را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

    1. با سلام

      چایساز شما باید تعمیر گردد …. لطفا برای تعمیر چایساز خود با شماره های شرکت تماس بگیرید.

      1. سلام کتر وقوری چای ساز بوش که عکساشا تلگرام کردم شکسته خواستم اگر موجود دارید خریداری کنم لطفا جواب بدید

        1. باسلام

          دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top