skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

ایرادات رایجی که برای تعمیر چای ساز مطرح می شود شامل اشکال در بدنه، خرابی المنت، مشکل در ترموستات که خود را به صورت روشن نشدن دستگاه، اتومات نکردن، وجود گچ در آب در کنار مواردی دیگر همچون سر و صدای زیاد است که ایرادات برای ثبت درخواست تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON نیز صدق می کند.

اگر چای ساز شما با این مشکلات یا حتی فراتر از آن مواجه شده است می توانید درخواست تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON را در تعمیرات سایت ثبت کنید.

علت روشن نشدن چای ساز جانسون

اگر درخواست شما برای تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON ناشی از روشن نشدن دستگاه است باید به شما گفت که این مشکل می تواند ناشی از خرابی کابل یا منبع تغذیه دستگاه باشد.

ابتدا پیشنهاد می شود که پریز را با فازمتر چک کرده یا دستگاه را به یک پریز دیگر نیز متصل کنید؛ اگر مشکل حل نشد دستگاه باید عیب یابی شود و حتی ممکن است خرابی المنت یا برد دستگاه نیز مطرح باشد.

بیشتر بدانید: علت ارور e1 چای ساز

علت روشن نشدن چای ساز جانسون

عیب یابی و تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON برای روشن نشدن

یکی از مشکلاتی که می تواند شما را نیازمند به خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON کند، خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب است.

این مشکل ممکن است ناشی از خرابی ترموستات باشد که وظیفه تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده دارد. در صورت خرابی ترموستات باید این قطعه تعویض گردد زیرا قابل تعمیر نیست.

اگر درخواست شما برای تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON ناشی از روشن نشدن دستگاه است باید به شما گفت که این مشکل می تواند ناشی از خرابی کابل یا منبع تغذیه دستگاه باشد.

چرا چای ساز جانسون اتومات نمی کند؟

در مقابل مورد بالا، در مواردی خاموش نشدن یا اتومات نکردن دستگاه مطرح است که این هم از موارد مرتبط با ترموستات این دستگاه است. در این حالت نیز باید دستگاه را به خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON بسپارید زیرا به احتمال زیاد ترموستات خراب شده باشد.

البته ممکن است اتصال در دکمه دستگاه یا برد نیز وجود داشته باشد اما در هر صورت افراد ماهر باید دستگاه شما را مورد بررسی و عیب یابی قرار بدهند.

رفع خرابی های بدنه چای ساز جانسون – JOHNSON

دلیل سر و صدای زیاد چای ساز JOHNSON

ممکن است هنگام کار با چای ساز جانسون با سر و صدای زیاد از آن مواجه شوید؛ اگر دستگاه شما نو باشد این سر و صدا طبیعی است ولی اگر از عمر آن گذشته مشکل متفاوت است.

سر و صدای چای ساز می تواند به دلیل خرابی المنت باشد و پس از آن ایجاد مشکلاتی برای بدنه دستگاه مطرح است که درهر صورت برای عیب یابی بیشتر دستگاه را باید به خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON بسپارید.

رفع خرابی های بدنه چای ساز جانسون – JOHNSON

یکی از مشکلاتی که می تواند در چای ساز جانسون – JOHNSON رخ دهد و شما را نیازمند تعمیر آن کند، خرابی ها بدنه دستگاه است.

این موارد می تواند به صورت زیر باشد:

  • خرابی کفی: قسمت کفی حاوی المنت دستگاه است و در صورت خرابی این قسمت، چای گرم نخواهد شد و نیاز به خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON خواهید داشت.
  • وجود ترک در بدنه: در صورت ترک در قسمت قوری یا کتری چای‌ساز جانسون، ممکن است با مشکل نشت آب روبرو شوید.
  • رسوب گرفتگی: در صورت وجود رسوب در بدنه با تکه های گچ در آب مواجه خواهید شد یا شاید چای خوش طعم نباشد که برای حل این مشکل نیز به خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON نیاز دارید.

دلیل سر و صدای زیاد چای ساز JOHNSON

دفترچه راهنمای چای ساز جانسون

جدای از مواردی که در مورد تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON گفته شد، شما می توانید به دفترچه راهنمای چای ساز نیز مراجعه کنید.

در این دفترچه اطلاعات مفیدی درباره‌ی رفع اشکالات و تعمیرات احتمالی وجود خواهد داشت ولی در صورت حادتر بودن موضوع شما به خدمات تعمیر نیاز خواهید داشت.

بیشتر بدانید: بررسی ۶ علت صدای زیاد چای ساز

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON پرداختیم؛ در طول استفاده از چای ساز جانسون، ممکن است با مشکلاتی نظیر خاموش شدن پیش از جوشیدن آب، ایجاد سر و صدا، وجود تکه های گچی در آب، نشت آب، و موارد مشابه روبرو شوید که نیازمند بررسی و عیب یابی بیشتر است.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر چای ساز جانسون – JOHNSON به وبسایت تعمیرات سایت مراجعه کنید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی  در خدمت شماست.

5/5 - (67 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

    1. سلام کاربر گرامی

      بله پیرکس این مدل چایساز نیز در شرکت تعمیرات سایت موجود است.

  1. وقت بخیر
    یک مقدار اب زیر کفی دستگاه رفت میترسم از ش استفاده کنم و روشنش کنم به نظرتون دچار مشکل شده؟

    1. سلام دوست عزیز

      مدتی با دستگاه خود کار نکنید و بعد از مدتی اگر روشن نشد به تعمیرگاه مجاز برای تعمیر چایساز خود مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top