skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

اگر از ماکروفر‌های زیمنس استفاده می‌نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده‌اید باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیرات سایت به صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر ماکروفر زیمنس SIMENS شما در بالاترین سطح کیفیت می‌نماید. این نمایندگی که به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر‌ زیمنس در استان تهران شناخته می‌شود از جامع‌ترین پکیج خدمات تعمیرات ماکروفر‌ زیمنس برخوردار می‌باشد.

شما می‌توانید با خیال کاملاً آسوده انجام تمامی روال تعمیرات مایکروفر‌ زیمنس خود را به تعمیرات سایت بسپارید تا شاهد برطرف سازی تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در دستگاه خود در کم ترین زمان ممکن باشید. به خاز داشته باشید که در نمایندگی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران یا همان نمایندگی مرکزی تعمیرات سایت، از قطعات اصل SIMENS در رویه تعویض قطعات استفاده می شود.

زیمنس یکی از برندهای لوازم خانگی است که محصولاتی مختلف از جمله مایکروفر تولید می کند. محصولات این برند اگرچه شناخته شده است اما در صورت استفاده نادرست شما نیاز به خدمات تعمیر ماکروفر زیمنس پیدا خواهید کرد.

خدمات تعمیر ماکروفر شامل عیب یابی و رفع ایرادات خاموش شدن دستگاه، خرابی ترانس، خرابی ترانس، خرابی صفحه گردان و همچین سر و صدای دستگاه می شود که تعمیر ماکروفر زیمنس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فهرست مطالب

عیب یابی و تعمیر ماکروفر زیمنس

همانطور که گفته شد شما ممکن است به دلایلی مختلف به تعمیر ماکروفر زیمنس نیاز پیدا کنید. برای عیب یابی دستگاه بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر زیمنس و استفاده از خدمات پس از فروش آن است. چنانچه گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باید به سراغ مراکز تعمیر ماکروفر بروید.

حتماً پیش از مراجعه به مرکز تعمیراتی، از اصالت آن مطلع شوید. تعمیرات سایت با پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت در تعمیرات لوازم خانگ، آماده ارائه خدمات تعمیر ماکروفر از جمله برای برند زیمنس است.

عیب یابی ماکروفر زیمنس

خاموش شدن ماکروفر زیمنس

خاموش شدن ناگهانی دستگاه یکی از مشکلاتی که کاربران ماکروفر همواره با آن روبرو می شوند و برند زیمنس نیز از این مورد مستثنی نیست.

برای عیب یابی جهت تعمیر ماکروفر زیمنس به دلیل خاموش شدن باید به موارد زیر توجه داشته داشت:

  • مسدود شدن هواکش: ماکروفرها دارای هواکش هستند؛ اگر تکه های باقی مانده غذا و چربی ها ورودی هواکش را مسدود کند، باعث خاموش شدن دستگاه می شود. هنگامی که دستگاه به برق نیست ورودی هواکش ها را تمیز کنید.
  • خرابی برد: در وسایل الکترونیکی برد نقش فرماندهی را برعهده دارد؛ خرابی برد ماکروفرو قطعات آن یکی دیگر از دلایل خاموش شدن دستگاه است. تعمیر ماکروفر زیمنس و برد آن امکان‌پذیر است.
  • خرابی محافظ حرارتی: ترموستات یا محافظ حرارتی ماکروفر از بالا رفتن حرارت دستگاه جلوگیری می کند. خرابی این قطعه باعث تشخیص اشتباه حرارت و در نتیجه خاموش شدن ناگهانی ماکروفر می شود.

علت جرقه زدن ماکروفر زیمنس

جرقه زدن دستگاه دیگر مشکلی است که می تواند شما را نیازمند خدمات تعمیر ماکروفر زیمنس کند. ترانس ماکروفر، ولتاژ برق را برای فعالیت مگنترون و تولید اشعه بالا می برد. این قطعه در حقیقت یک مبدل جریان برق است.

در صورت خرابی ترانس معمولاً دود کردن یا جرقه زدگی رخ می دهد. همچنین ممکن است از دستگاه صدای وزوز بشنوید که در این صورت نیز احتمال خرابی یا در آستانه خرابی بودن ترانس ماکروفر مطرح است.

علت جرقه زدن ماکروفر زیمنس

چرا ماکروفر زیمنیس غذا را گرم نمی کند؟

دیود ماکروفر به همراه با کمک خازن و ترانس بخشی از سیستم تامین ولتاژ برای مگنترون را تشکیل می دهند. خرابی این قطعه در مسیر تامین انرژی مگنترون اختلال ایجاد می کند و در نتیجه حرارت لازم برای گرم کردن یا پخت غذا ایجاد نمی شود و به خدمات تعمیر ماکروفر زیمنس نیاز است.

البته در کنار این موارد مگنترون دستگاه نیز ممکن است دچار خرابی شده باشد که در این صورت قطعه باید عوض شود زیرا مگنترون و ترانس تعمیر ناپذیر هستند. این قطعات بسیار ولتاژ بالایی دارند و افراد عادی به هیچ عنوان نباید به سراغ سنجش یا بررسی آن بروند.

علت نچرخیدن سینی ماکروفر زیمنس

دگیر مشکلی که می تواند شما را نیازمند خدمات تعمیر ماکروفر زیمنس کند، نچرخیدن سینی آن است. سینی ماکروفر بخشی از سیستم کوپلینگ یا کوپلار است که از موتور گردان، کوپلینگ، ریل و غلتک تشکیل شده است، اگر سینی نچرخد خرابی هر کدام از این قطعات مطرح خواهد بود.

توصیه می شود که بیش از ظرفیت دستگاه بر روی صفحه چیزی نگذارید زیرا این کار به غلتک ها آسیب می رساند. همچنین در صورتی که موتور گردان ماکروفر دچار اشکال شده باشد، باید تعویض گردد.

چرا ماکروفر زیمنیس غذا را گرم نمی کند؟

سر و صدای غیر عادی ماکروفر زیمنس

دست آخر اینکه در مورد تعمیر ماکروفر زیمنس باید به سر و صدای غیر عادی اشاره کرد. این اتفاق در چند حالت متفاوت ممکن است رخ دهد، یکی به خاطر خرابی کاور یا ورق میکا است.

اگر صدا شبیه به جرقه زدن یا ضربه به قوطی است، یعنی ظرفی که درون ماکروفر گذاشتید نامناسب بوده است و جرقه می زند. همچنین احتمال دارد ظرف سینی را بیش از حد سنگین کرده و در نتیجه دستگاه صدا می دهد.

همچنین گاهی اوقات نیز صدا به ویژه صدای نوسان دار مربوط به خرابی ترانس و مگنترون است و در این حالت باید دستگاه را خاموش کرده و با نمایندگی یا مرکز تعمیرات تخصصی تماس بگیرید.

نحوه تعمیرات ماکروفر زیمنس

زیمنس به عنوان یک برند آلمانی طی سال های فعالیت خود محصولات خوبی از جمله ماکروفر تولید کرده است. ماکروفرهای زیمنس به طور کلی به دلیل کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد شناخته شده‌اند و از مواد باکیفیت ساخته شده اند که بادوام و ماندگار هستند. اما به هر حال خرابی در هر دستگاهی قابل اجتناب نیست. در همین راستا ما اینجا در تعمیرات سایت در کنار شما هستیم تا بتوانید ماکروفر زیمنس خود را مانند روز اول آن در اختیار داشته باشید. ما در تعمیرات سایت دستگاه شما را به صورت کامل عیب یابی کرده و سپس با استفاده از ابزارها و قطعات اورجینال آن را تعمیر می‌نماییم.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران

ما در مجموعه تعمیرات سایت با افتخار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران در خدمت شما عزیزان هستیم. ما با بهره‌گیری از تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه، مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات و همچنین با استفاده از قطعات اورجینال، آماده ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن به شما در مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم.

عیب‌یابی و تشخیص دقیق مشکل، تعمیر انواع مشکلات مربوط به ماکروفر زیمنس، از جمله مشکلات مربوط به گرمایش، روشن نشدن دستگاه، مشکلات مربوط به درب، مشکلات مربوط به پنل کنترل و… استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت زیمنس، ارائه ضمانت معتبر برای خدمات انجام شده و قیمت‌گذاری منصفانه و مقرون به صرفه از جمله خدمات ماست.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران

ما در تعمیرات سایت به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران در کنار شما هستیم تا دستگاه خود را مانند روز اول آن در اختیار داشته باشید. خوب است بدانید که ما اینجا در تعمیرات سایت بیش از ۳۰ سال است ک در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی برقی فعالیت داشته و همین تجربه بالا سبب میشود تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان عرضه کنیم. در صورتی که قصد تماس با ما برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر زیمنس یا استفاده از خدمات مشاوره رایگان را دارید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر زیمنس در تهران

ما در تعمیرات سایت همواره از تکنسین های مجرب و متعهد برای تعمیرات ماکروفر زیمنس شما استفاده میکنیم. تکنسین های کاربلد ما همگی بیش از ۵ سال سابقه تعمیر ماکروفر زیمنس را داشته و به همین دلیل به خوبی با انواع و اقسام مشکلاتی که میتواند برای این نوع ماکروفرها ایجاد شود آشنایی دارند. از جمله خدماتی که ما اینجا در نمایندگی تعمیرات ماکروفر زیمنس در تهران ارائه میکنیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر برد ماکروفر زیمنس
  • تعمیر بدنه و قفل درب ماکروفر
  • تعمیر مگنترون
  • تعمیر فن ماکروفر زیمنس
  • تعمیر موتور گردان ماکروفر زیمنس
  • تعمیر سنسور دما
  • تعمیر صفحه نمایش
  • تعمیر میکروسوئیچ ها
  • و هر نوع خرابی دیگری که در این دستگاه ایجاد میشود.

روال تعمیرات ماکروفر زیمنس توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرات سایت

ما در تعمیرات سایت تمام تلاش خود را میکنیم تا تعمیرات ماکروفر زیمنس شما به سادگی انجام شود. برای آشنایی با روال تعمیر ماکروفر زیمنس به موارد زیر توجه کنید:

  • در گام اول نیاز است که با شماره های مندرج تماس بگیرید تا درخواست خود برای ثبت درخواست را ثبت نمایید.
  • در گام دوم نیاز است که هماهنگی های لازم توسط تیم پشتیبانی برای عیب یابی دستگاه شما انجام شود.
  • دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب عیب یابی میشود.
  • بعد از عیب یابی دستگاه، علت بروز مشکل و هزینه تعمیر آن به اطلاع شما رسانده میشود.
  • بعد از تایید از سوی شما فرایند تعمیر ماکروفر زیمنس آغاز خواهد شد.
  • پس از تعمیر دستگاه شما بارها و بارها مورد تست و آزمایش قرار میگیرد تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.
  • در نهایت دستگاه شما به خوبی روز اول به همراه ضمانت ۹۰ روزه بابت تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده به شما تحویل داده میشود.

مهمترین نکات در تعمیر ماکروفر زیمنس

مهم ترین نکته در زمینه تعمیر ماکروفر زیمنس استفاده از تجربه و تخصص یک تکنسین کاربلد است. ماکروفر زیمنس یک دستگاه پیچیده است که از اجزای مختلف الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است. تعمیر این دستگاه نیاز به دانش تخصصی و تجربه کافی دارد. سپردن تعمیر ماکروفر زیمنس به یک تکنسین مجرب مزایای متعددی دارد؛ برای مثال تکنسین های مجرب با علائم و نشانه های مختلف مشکلات ماکروفر زیمنس آشنا هستند و می توانند به سرعت و به طور دقیق مشکل دستگاه شما را تشخیص دهند.

همچنین تعمیر ماکروفر زیمنس نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی دارد. تکنسین های مجرب ما در تعمیرات سایت به این ابزار و تجهیزات دسترسی دارند و می توانند از آنها برای انجام تعمیرات به طور دقیق و اصولی استفاده کنند.

مزیت های تعمیر ماکروفر زیمنس در نمایندگی تخصصی تعمیرات سایت

اگر ماکروفر زیمنس خود را برای تعمیر به یک فرد غیرمجرب بسپارید، ممکن است مشکل دستگاه به طور کامل برطرف نشود و یا حتی آسیب بیشتری به دستگاه وارد شود. این امر می تواند هزینه های شما را افزایش دهد و یا حتی منجر به غیرقابل استفاده شدن کامل ماکروفر زیمنس شود. اما با سپردن تعمیرات ماکروفر زیمنس خود به مجموعه ما یعنی تعمیرات سایت از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • محاسبه هزینه تعمیر بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه
  • تعمیر دستگاه شما فقط و فقط توسط تکنسین های مجرب
  • ارائه گارانتی ۹۰ روزه بابت تمامی خدمات تعمیراتی ارائه شده
  • دریافت مشاوره رایگان
  • پیک رایگان

تعمیر ماکروفر زیمنس با ضمانت نامه معتبر

ما در تعمیرات سایت بعد از تعمیر ماکروفر زیمنس شما اقدام به ارائه ضمانت ۹۰ روزه بابت خدمات تعمیراتی خود خواهیم کرد. اما ارائه این ضمانت نامه نشان چیست؟ تعمیرکاری که ضمانت نامه ارائه می‌دهد، به طور کلی به مهارت و تخصص خود در تعمیر ماکروفر زیمنس اطمینان دارد و می‌داند که می‌تواند مشکل دستگاه شما را به طور صحیح و اصولی برطرف کند. ارائه ضمانت نامه نشان دهنده این است که تعمیرکار از کار خود مطمئن است و حاضر است در صورت بروز مجدد مشکل، مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

تعمیر ماکروفر زیمنس با قطعات دارای گواهی اصالت

استفاده از قطعات دارای گواهی اصالت و کاملا اورجینال یکی از اصول همیشگی ما در تعمیرات سایت است. قطعات دارای گواهی اصالت و اورجینال به طور کلی از مواد مرغوب و بادوام ساخته شده اند و می توانند به طور قابل توجهی طول عمر ماکروفر زیمنس شما را افزایش دهند. استفاده از این قطعات در تعمیر ماکروفر زیمنس، نیاز به تعمیرات مجدد را در آینده کاهش می دهد و از هدر رفتن هزینه های شما جلوگیری می کند.

از سویی دیگر قطعات اورجینال، به طور ویژه برای بهینه سازی راندمان و کارایی ماکروفر زیمنس شما طراحی شده اند. استفاده از این قطعات در تعمیر، به شما کمک می کند تا از مصرف بیش از حد برق و انرژی توسط ماکروفر زیمنس خود جلوگیری کنید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر ماکروفر زیمنس صورت می گیرد

تعمیر به موقع ماکروفر زیمنس مهمترین اقدامی است که باید مدنظر داشته باشید. با تعمیر به موقع مشکلات جزئی ماکروفر زیمنس، می توانید از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه تر در آینده جلوگیری کنید. این امر به طور قابل توجهی طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد و از هدر رفتن هزینه های شما در بلندمدت جلوگیری می کند.

همچنین برخی از مشکلات ماکروفر زیمنس، مانند جرقه زدن یا نشت امواج مایکرفر، می تواند خطرات ایمنی را برای شما و خانواده تان به همراه داشته باشد. تعمیر به موقع این مشکلات، به شما کمک می کند تا از بروز حوادث ناگوار و خطرات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

تعمیر ماکروفر زیمنس چه زمان ضروری است؟

به عنوان کسی که صاحب یک ماکروفر زیمنس هستید باید بدانید هر زمانی که دستگاه شما دچار خرابی ساده شد باید اقدام به تعمیر آن نمایید؛ چرا که هر خرابی ساده میتوان به یک خرابی پیچیده و پرهزینه تبدیل شود. به همین دلیل اگر موارد زیر را مشاهده کردید حتما برای تعمیر ماکروفر زیمنس خود اقدام کنید:

  • گرم نشدن غذا
  • روشن نشدن دستگاه
  • سروصداهای غیرعادی
  • جرقه زدن دستگاه
  • کار نکردن دکمه ها
  • بلند شدن دود از دستگاه
  • بوی سوختگی
  • گرم شدن بیش از حد دستگاه
  • عدم چرخش سینی

چرا تعمیر ماکروفر زیمنس را به مجموعه تعمیرات سایت بسپاریم؟

ما در تعمیرات سایت به همراه تیم پشتیبانی قوی و تکنسین های مجرب خود در کنار شما هستیم تا ماکروفر زیمنس خود را مانند روز اول آن در اختیار داشته باشید. با سپردن تعمیر ماکروفر زیمنس خود به مجموعه ما می توانید از مزایای متعددی از جمله تشخیص دقیق مشکل، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب، استفاده از قطعات اورجینال، ارائه ضمانت، تجربه و تخصص، سرعت و دقت و صرفه جویی در هزینه برخوردار شوید.

مراحل درخواست تعمیرکار ماکروفر زیمنس تعمیرات سایت

در صورتی که قصد درخواست تعمیرکار ماکروفر زیمنس از تعمیرات سایت را دارید، خوب است بدانید که ما اینجا روش های مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم تا شما بر اساس راحتی خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. شما میتوانید یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای از نحوه عملکرد دستگاه و مشکل آن تهیه کرده و از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید. همچنین میتوانید با شماره های مندرج تماس بگیرید تا هماهنگی های مورد نیاز برای عیب یابی دستگاه شما انجام شود.

نکته پایانی

در این مطلب تلاش شد در مورد تعمیر ماکروفر زیمنس صحبت شود. همانطور که اشاره شد هچمون هر برند دیگری این ماکروفرها نیز ممکن است با اشکلاتی چون نچرخیدن صفحه، خرابی ترانس، جرقه زدن، خرابی برد، خاموش شدن ناگهانی و مواردی از این دست مواجه شوند که نیازمند عیب یابی است.

از آنجایی که عیب یابی ماکروفر کاری تخصصی است به شما توصیه می کنیم از خدمات مراکز تخصصی چون تعمیرات سایت بهره بگیرید. کلیه خدمات تعمیر تا ۹۰ روز پس از تعمیر، گارانتی دارد؛ بدین معنی که اگر طی این مدت مشکلی برای قسمت تعمیر شده پیش بیاید به صورت کاملاً رایگان پشتیبانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top