skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تعمیر اتوپرس دانکن – DUNKEN در خدمت شما هموطنان شریف در اقصی نقاط کشور می باشد. اگر اتو پرس شما کار نمی کند، دلایل زیادی می تواند پشت آن باشد که ما در این مقاله به بررسی دلایلی که ممکن است اتوپرس کار نکتد پرداخته ایم. عملکرد و نحوه کار انواع اتوها تقریباً شبیه به یکدیگر است و علت خرابی آن‌ها نیز ممکن است به دلایل مشابه باشد. امروزه اتوپرس ها به علت کارایی بالاتر نسبت به انواع اتو های ساده کاربران بیشتری را به خود جلب کرده اند. اتوپرس یکی از لوازمی است که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد به راحتی خراب نمیشود و نیاز به تعمیر پیدا نمی کند.

تعمیر اتوپرس دانکن در نمایندگی مرکزی و معتبر

تعمیر اتوپرس دانکن یکی از کارهای تخصصی است که باید حتما آن را به تعمیرکاران ماهر بسپارید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند و آن را به روز اول برگردانند. برای آنکه بتوانید بهترین تعمیرکاران را پیدا کنید باید به نمایندگی های مرکزی و معتبری مراجعه کنید که تعمیرات اتوپرس دانکن به صورت تخصصی در آنها انجام می شود. برای مثال یکی از این نمایندگی های معتبر تعمیرات سایت می باشد که با سابقه ای درخشان در تعمیر لوازم خانگی برقی می تواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد و تجربه ی خوبی را از تعمیر اتوپرس دانکن و دیگر لوازم خانگی برای شما رقم بزند.

تعمیر اتوپرس دانکن در نمایندگی مرکزی و معتبر

تعمیر اتوپرس دانکن و خدمات آن در نمایندگی تعمیرات سایت

زمانی می توانید متوجه شوید که یک نمایندگی تعمیر اتوپرس دانکن خوب است یا خیر باید به نحوه سرویس دهی و خدماتی که ارائه می دهد دقت کنید. نمایندگی های معتبر اغلب تلاش بر این دارند که بهترین خدمات را به شما ارائه دهند تا شما را تبدیل به مشتری وفادار خود کنند و به این ترتیب هر زمان که دستگاه های شما دچار مشکل شدند یا نیاز به سرویس داشتند به سراغ آن نمایندگی بروید. از مهم ترین خدماتی که نمایندگی های معتبر می توانند به شما ارائه دهند می توانیم به تعمیر اتوپرس دانکن با قطعات ۱۰۰% اورجینال، ضمانت نامه کتبی و معتبر، عیب یابی رایگان، گزارش کار های انجام شده بر روی دستگاه، فاکتور، پشتیبانی قوی، تعمیر در محل و … اشاره کنیم.

تعمیر اتوپرس دانکن با قطعات ۱۰۰% اورجینال

هنگامی که می خواهید تعمیر اتوپرس دانکن را انجام دهید بهتر است ابتدا اطمینان حاصل کنید که نمایندگی تعمیر از بهترین قطعات برای این کار استفاده می کند. چرا که در اثر استفاده ی قطعات نامرغوب در این دستگاه ممکن است به آسانی پس از گذشت مدتی کوتاه دوباره دستگاه به مشکل قبل دچار شود و قطعه به کار رفته خراب شده و خرج تعمیر را مجددا روی دست شما بگذارد. همچنین ممکن است خرابی قطعه تعویض شده به قطعات دیگر دستگاه نیز آسیب وارد کند پس بهتر است ابتدا مطمئن شوید که از قطعات ۱۰۰% اورجینال در تعمیر دستگاه شما استفاده خواهد شد.

تعمیر اتوپرس دانکن با ۹۰ روز ضمانت نامه معتبر

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، یکی از نشانه های آنکه بتوانید متوجه شوید نمایندگی که برای تعمیر اتوپرس دانکن به آن مراجعه کرده اید معتبر است یا خیر خدماتی است که به شما ارائه می دهد. یکی از مهمترین خدمات نمایندگی های معتبر ارائه گارانتی پس از انجام تعمیرات به شما عزیزان می باشد تا به این ترتیب با خیالی آسوده و با حس اعتماد از آنجا خارج شوید. تعمیرات سایت یکی از نمایندگی های معتبری است که می تواند برای تعمیر اتوپرس دانکن ضمانت ۹۰ روزه معتبر و کتبی به شما ارائه دهد تا از بابت تعمیر دستگاه خیالی کاملا آسوده داشته باشید.

تعمیر اتوپرس دانکن همراه با عیب یابی رایگان

هر تعمیرکار متخصصی این را می داند که پیش از تعمیر اتوپرس دانکن باید این دستگاه را به صورت تخصصی عیب یابی کرده و مشکلات آن را به صورت دقیق پیدا و لیست کند تا بتواند به مشتری ها نیز گزارشی از خرابی دستگاه بدهد. برخی از تعمیرکاران ممکن است عیب یابی دستگاه را با دریافت هزینه های متفاوت از شما انجام دهند! در صورتی که شما می توانید خدمات عیب یابی دستگاه را به صورت کاملا رایگان از تعمیرات سایت به صورت کاملا حرفه ای دریافت کنید.

نکات مهم اتوپرس دانکن

  1. زمان پر کردن مخزن مراقب باشید که آب روی دستگاه نریزد.
  2. سیم اتو را به دقت بپیچید و حین استفاده به محل پریز و وضعیت سیم دقت کنید.
  3. قبل از آن که اتو خنک شود سیم  آن را جمع نکنید.
  4. مراقب هرگونه آسیب فیزیکی به اتو پرس باشید.
  5. لازم است که فیلتر ها هر شش ماه یک بار عوض شود.
  6. اگر اتو روی پارچه و لباس‌ها لک می‌اندازد ابر و روکش اتو را تعویض کنید.
  7. چنانچه فیلتر و مخزن آب دچار مشکل باشد، مشکلات دیگری مثل برق افتادن لباس حین اتو هم مشاهده می‌شود.

مشکلات اتوپرس دانکن

  1. اتوپرس بخار تولید نمی کند.
  2. اتوپرس بوق می زند.
  3. اتوپرس بوی بد تولید می کند.
  4. اتو بر روی لباس ها ایجاد لک می کند.
  5. اتوپرس گرم نمی شود.

۱) اتو پرس بخار تولید نمی کند

ابتدا مخزن را چک کنبد اگر مخزن آب خالی باشد بخاری تولید نمی‌شود.

لازم به ذکر است کم بودن میزان آب نیز می‌تواند در بروز این ایراد دخیل باشد.

امکان دارد فیلتر دستگاه را رسوب گرفته باشد.

۲) اتوپرس بوق می زند

در اتوپرس قطعه ایی با نام برد الکترونیکی وجود دارد که در واقع مهم ترین بخش دستگاه است و نقشی حیاتی در عملکرد آن دارد.

هر زمان که با این اشکال در اتوپرس خود مواجه شدید سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

اتوپرس بوق می زند

۳) اتوپرس بوی بد تولید می کند

علت بروز این مشکل عدم استفاده از اتوپرس برای مدت طولانی است.

از دیگر دلایل این است که آب در داخل مخزن دستگاه برای مدت زمانی طولانی باشد.

۴) اتو بر روی لباس ها ایجاد لک می کند

برای این که این ایراد را عیب یابی کنید باید پارچه و ابر اتوپرس را تعویض کنید.

۵) اتوپرس گرم نمی شود

باید سنسور، قطعات برد، خود برد الکترونیکی، المنت دستگاه و … را بررسی کنید.

بهتر است در این موارد از تجربه و مهارت یک تعمیرکار استفاده کنید.

اتوپرس گرم نمی شود

خدمات تعمیر اتوپرس دانکن –  DUNKEN در تعمیرات سایت :

تسلط کامل تکنسین های حرفه ای و زبده بر تعمیر تخصصی برد تعمیر اتوپرس دانکن –  DUNKEN و آشنایی دقیق با ظرافت ها و ریز جزئیات داخلی اتوپرس دانکن.

استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی در تعمیرات اتوپرس دانکن –  DUNKEN و تحویل به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان.

ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اتوپرس دانکن، تعویض دسته اتوپرس دانکن، تعمیر تخصصی برد اتوپرسی دانکن، تنظیم بخار و …..

فروش کلیه لوازم جانبی و یدکی اتوپرس شامل دسته های اورجینال اتوی دانکن، کاورهای اصل اتوی دانکن و ….

کلیه خدمات تعمیراتی صورت گرفته در تعمیر اتوپرس دانکن –  DUNKEN در تعمیرات سایت دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

با وجود اینکه در حال حاضر در هر خانه ای اتو بخار وجود دارد ولی تهیه یک اتوپرس تجربه متفاوتی را بوجود می آورد که تهیه آن را منطقی می کند.

استفاده از اتوپرسی کار ساده ای است تنها کافی است که لباس یا پارچه را بین دو صفحه اتو قرار داده و اتو کردن را آغاز کنید.

تعمیرات سایت که به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی در ایران و یکی از قطب های اصلی تعمیرات لوازم خانگی در تهران مشغول به کار است با اطمینان به کارخود و به پشتوانه مهارت علمی و تجربی متخصصین خود و آماده ارائه خدماتی مطلوب در تعمیرات اتوپرس دانکن –  DUNKEN در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از متد پیشرفته در دنیای صنعت می باشد, زیرا می دانیم کیفیت و رضایت مشتری راز ماندگاری ما است.

ما اطمینان استفاده طولانی از محصولی سالم و با طول عمری بالا را به شما خواهیم داد.

در زمینه ی سرویس اتوپرس دانکن –  DUNKEN با ما تماس بگیرید تا از تجربه بالای اکیپ اجرایی متخصص ما در زمینه تعمیر اتوپرس دانکن –  DUNKEN کمال استفاده را برده و ما هر آنچه که از یک شرکت تعمیراتی انتظار دارید را به شما هدیه کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
Back To Top