skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
5/5 - (60 امتیاز)

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی و مجرب در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک – تعمیر ماشین ظرفشویی MAGIC درخدمت شما مشتریان آگاه در تمام نقاط کشور می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک - تعمیر ماشین ظرفشویی MAGIC

انواع خدمات تعمیرات سایت در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک – تعمیر ماشین ظرفشویی MAGIC

·عیب یابی ، تعمیر ، سرویس و راه اندازی تخصصی انواع ماشین ظرفشویی مجیک (ماشین ظرفشویی MAGIC) ، تعمیر ماشین ظرفشوئی ۶ نفره MAGIC و تعمیر ماشین ظرفشوئی ۸ نفره MAGIC و تعمیر ماشین ظرفشوئی ۱۲ نفره مجیک توسط تیم فنی تعمیرات سایت صورت میگیرد .

. تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک – تعمیر ماشین ظرفشویی MAGIC فقط با یک تماس شما و در منزل شما و به دست سرویس کاران متعهد و متخصص ما صورت می گیرد.

· آگاهی کامل از ظرافت های موجود در انواع مدل های ماشین ظرفشویی مجیک (ماشین ظرفشویی MAGIC )

. فروش انواع مواد اصل ماشین ظرفشویی شامل پودر، قرص ، نمک ، مایع جلادهنده ، جرمگیر و ….

. کلیه خدمات تعمیراتی صورت گرفته در شرکت تعمیرات در زمینه تعمیر ظرفشویی مجیک (تعمیر ظرفشویی MAGIC) دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

· استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک – تعمیر ماشین ظرفشویی MAGIC و تحویل به موقع به مشتری .

ماشین ظرفشویی مجیک (ماشین ظرفشویی MAGIC) مجهز به سیستم خشک کن به وسیله تهویه هوای گرم و مصرف اقتصادی آب و همچنین دارای سیستم سختی گیر آب می باشد.

خدمت گذاران شما در تعمیرات سایت علاوه بر تضمین عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ی طولانی از محصولی سالم را خواهند داد.

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

اطلاعات پایه جهت نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی مجیک :

  • ابتدا برای نصب دستگاه ولتاژ ورودی را کنترل کنید و مطمئن شوید ولتاژ مورد نیاز برای استفاده دستگاه در دسترس باشد.
  • از قرار دادن ماشین ظرفشویی در مکان های مرطوب یا سرد و جاهایی که به طور مستقیم در معرض تابش آفتاب است خودداری کنید ، زیرا این کار با عث خرابی دستگاه می شود و در این شرایط نیاز به تعمیر ظرفشویی مجیک دارید. به یاد داشته باشید که این کار باعث کم شدن عمر مفید دستگاهتان می گردد.
  • هنگام وصل کردن دستگاه به شیر آب ، شیر آب ورودی را کنترل کنید و مراقب باشید از هیچ یک از اتصالات ورودی آب چکه و یا نشت نکند و شیر آب را کاملا باز کنید.

توصیه های ایمنی :

  • هیچگاه از ماشین ظرفشویی در هنگام خرابی استفاده نکنید و به محض مشاهده دود و یا سوختگی ، ماشین ظرفشویی را سریعا از برق بکشید.
  • هرگز برای پاک کردن ماشین ظرفشویی از جریان مستقیم آب استفاده نکنید.
  • برای شستشوی ظروف هرگز از مواد شوینده لباسشویی و یا مواد ظرفشویی معمولی استفاده نکنید زیرا باعث نشتی و آسیب دستگاه می شود و تنها از مواد شوینده و مکمل های توصیه شده مناسب برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی هرگز بلافاصله به المنت و سطوح داخلی ماشین ظرفشویی مجیک را لمس نکنید.
  • هیچگاه از یک پریز سیار چند راهه برای استفاده مشترک چند دوشاخه استفاده نکنید.
  • لطفا به هیچ عنوان ماشین ظرفشویی مجیک را شخصا تعمیر نکنید زیرا این کار می تواند باعث ایجاد آتشسوزی و یا سوانح برق گرفتگی شود. به یاد داشته باشید که تعمیرات سایت با داشتن چندین سال سابقه تعمیر ماشین ظرفشویی و داشتن تکنسین های آماده و حرفه ای در تمام نقاط ایران می باشد.
  • هنگام خارج کردن ظروف از ماشین ظرفشویی مجیک پس از اتمام کار ، هنگام باز کردن درب احتمال خروج بخار آب داغ وجود دارد ، در این حالت همواره احتمال خطر سوختگی پوست می باشد.

مشکلات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی مجیک

⦁ تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک که نشتی آب دارد

ابتدا درب ماشین ظرفشویی مجیک را باز کنید و لاستیک دور درب جلوی آن را چک کنید که فرسوده یا پاره نشده باشد. اگر لاستیک درب دستگاه ایرادی دارد، از آنجایی که نشتی آب ماشین ظرفشویی به دلیل این لاستیک معیوب می باشد، باید آن را در بیاورید و تعویض کنید.اگر نشتی آب ظرفشویی مجیک از زیر دستگاه می باشد، معمول ترین قطعاتی که نشتی آب دارند، پمپ آب و شیر ورودی آب است که در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک تعویض می شود.

یک پمپ آب در ظرفشویی مجیک شما وجود دارد و ممکن است درز های این پمپ کهنه و فرسوده باشند. این درز از جنس پلاستیک است و در طول زمان نشتی پیدا خواهد کرد. نشتی درز پمپ را می توان با چکه کردن آب از موتور یا لوله ی پمپ تشخیص داد. در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک که پمپ آن از دور درزش نشتی آب دارد، باید آن را در بیاورید و درز پلاستیکی دور آن را تعویض کنید تا از نشتی آب بعدی جلوگیری کنید.

نشتی آب ممکن است از شیلنگ گردش آب یا شیلنگ تخلیه باشد. این شیلنگ ها از جنس پلاستیک می باشند و ترک خوردگی پیدا می کنند که باعث نشتی آب از آنها می گردد. برای برطرف کردن این مشکل، به راحتی شیلنگ یا شیلنگ های فرسوده را تعویض کنید.

⦁تعمیر ظرفشویی مجیک که چراغهایش چشمک می زند.

در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک که این مشکل را دارد ابتدا المنت، ترموستات و سیم های رابط ظرفشویی که وظیفه رساندن دمای آب را به دمایی موثر دارد بررسی می شود.به مشکل خوردن هر کدام از قطعات گرمایشی موجب می شود تا آب گرم نشود.اگر آب بعد از مقدار زمانی مشخص به دمایی مناسب نرسد، چراغ کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه عنصر حرارتی کار می کند، با استفاده از یک مولتی متر تداوم کارکرد آن را بررسی کنید. اگر عنصر حرارتی تداوم عملکرد ندارد آن را تعویض کنید.

در صورتی که مدار کنترل دچار مشکل شده باشد مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد اصلی نمی تواند میزان دمای آب را به درستی تشخیص دهد. اگر عنصر نمایشی پیوستگی ندارد نشانه آن است که باید تعویض گردد و قابل تعمیر نیز نمی باشد.

چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی و نمایش کد خطایی بر روی صفحه نمایش نشان از اخطار در یکی قسمت های ماشین ظرفشویی مجیک دارد، برای اطلاعات بیشتر در مورد این خطا ها از دفتر راهنمای ظرفشویی و یا از یک تکنسین متخصص در زیمنه تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک کمک بگیرید.

پمپ تخلیه با استفاده از یک پروانه آب را از طریق شلنگ تخلیه خارج می کند. اگر پمپ تخلیه کار نمی کند، چراغ روی کنترل پنل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. اگر موتور آن به طور منظم کار نمی کند پمپ تخلیه را تعویض کنید. پمپ های تخلیه قابل تعمیر نمی باشند؛ اگر پمپ تخلیه معیوب است شما باید آن را تعویض کنید

⦁ تعمیر ظرفشویی مجیک که درب آن خوب چفت نمی شود.

قبل از چک کردن هر قسمتی بر روی درب ماشین ظرفشویی مجیک، مطمئن شوید که ظروف درون قفسه ها از قفسه به سمت جلو بیرون نزده باشد. اگر ظروف به یک دیگر چسبیده و انبوه باشند، درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. ظروف درون آن را دوباره مرتب کنید تا مانع بسته شدن درب آن نشوند. یکی دیگر از راه حل های ساده می تواند این باشد که درب ماشین ظرفشویی به کابینت های آشپزخانه گیر دارد یا پیچ های آن درب را نیمه باز نگه می دارد. چک کنید تا مطمئن شوید که درب ماشین به کابینت ها گیر ندارد یا پیچ ها درست بسته شده باشند

یکی از دلایل قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی خرابی قفل درب می باشد.کلیه قفل های ماشین ظرفشویی را به نحوه های مختلف چک نمایید. در صورتی که قفل درب ظرفشویی مجیک مشکل داشت آن را تعویض نمایید.

چفت درب ماشین ظرفشویی دو کارایی دارد. چفت قفل، درب را محکم می کشد و آن را بسته نگه می دارد بنابراین هیچ آبی از آن نشت نمی کند. چفت قفل همچنین کلید را به سمت قفل ایمن می کشد تا ماشین ظرفشویی از بسته شدن درب خود اطمینان یابد. اگر چفت قفل ماشین هماهنگ نباشد، چفت را جابه جا کنید و سعی کنید درب را ببندید. چفت درب ماشین ظرفشویی مجیک ممکن است مشکلات الکتریکی یا مکانیکی داشته باشد، چفت را عیب یابی کنید تا اطمینان یابید. اگر چفت درب شکسته یا ایرادی دارد، آن را با یک چفت نو تعویض کنید.

لولا های درب دستگاه بر روی چهارچوب پایینی ماشین می چرخد. این لولاها، درب ظرفشویی مجیک را باز نگه می دارند و اجازه می دهند تا درب آن باز و بسته شود. اگر لولا های دستگاه خمیده یا شل شده باشند درب ماشین ظرفشویی بسته نخواهد شد. اگر خمیدگی یا ایرادی در لولا ها مشاهده کرده اید، لولا های درب ماشین را تعویض کنید.

درزگیر درب ماشین ظرفشویی، لاستیکی است که دور درب دستگاه کشیده شده است. این درزگیر بر روی درب ماشین ظرفشویی مجیک می باشد تا هنگام کار کردن ماشین، آبی از آن نشت نکند. اگر این لاستیک پاره، فرسوده، جابه جا یا صدمه دیده باشد، باید تعویض شود چرا که درزگیر می تواند باعث درست بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی شود.

• سرویس ماشین ظرفشویی مجیک که صدای غیر معمول دارد

یک پمپ معیوب می تواند دلیل صدای غیر معمول باشد. عملکرد پمپ این است که بر بازو های آب پاش فشار وارد می کند و در بیشتر مدل ها برای تخلیه ی آب هم کاربرد دارد. پمپ در قسمت زیرین ماشین ظرفشویی مجیک قرار دارد و معمولا شامل دو بخش جداگانه است؛ بخشی برای شستشو یا چرخش و بخش دیگر برای تخلیه آب و خشک کردن می باشد.

اطمینان یابید که بازو های آب پاش آزادانه چرخش داشته و به قفسه ها یا ظروف درون ماشین ظرفشویی برخوردی نداشته باشند.اگر بازو ها لق باشند، سپس بخش مرکزی یا مرکز چرخش بازوی آب پاش ممکن است ساییده و آسیب ببیند و در این صورت نیاز به تعویض بازوی آب پاش باشد.
یکی دیگر از دلایل صدای غیر معمول ظرفششویی مجیک می تواند از بازوی آب پاش غیر متحرک یا حلقه ی چرخان آن باشد. این قطعات حلقه های پلاستیکی ای هستند که بازوی آب پاش را هدایت می کنند و این بازو ها بر روی این قطعات چرخش دارند. هر یک از این قطعات می توانند شل شده یا فرسوده شوند و باعث عملکرد نادرست بازوی آب فشان شود.

⦁تعمیرات ماشین ظرفشویی مجیک که آب را تخلیه نمی کند.

یکی از علت های اصلی ماشبن ظرفشویی مجیک که آب را تخلیه نمی کند،گرفتگی فیلتر است. در تعمیر ظرفشویی مجیک در اولین اقدام شما باید بررسی فیلتر در مخزن باشد. این امر شایع ترین علت و ساده ترین کار برای رفع آن می باشد.ابتدا سبد پایین تر ماشین ظرفشویی مجیک را خارج کنید سپس فیلتر مرکزی آن را با چرخاندن آن به سمت چپ و بلندکردن، خارج کنید.حالا فیلترها را خوب تمیز کنید. با آب گرم و صابون، هرگونه مواد غذایی که به فیلتر و یا سایر قطعات چسبیده است را بشویید.

لوله تخلیه ظرفشویی مجیک محل خوبی برای بررسی های بعدی می باشد.این لوله در زیر سینک آشپزخانه شما متصل می باشد.بعید است که قطعه بزرگی از مواد غذایی در این لوله ها باقی بماند اما آبی که از ماشین ظرفشویی تخلیه می شود امکان دارد چربی ها و باقی مانده مواد غذایی که در لوله ها جریان دارد را سرد و جامد کرده و به لوله سفت بچسبد و باعث ایجاد انسداد شود.قبل از درآوردن شلنگ، آن را فشار دهید تا ببینید که آیا می توانید جامدات داخل شلنگ را شکسته و از بین ببرد. سپس ماشین ظرفشویی را بر روی برنامه ای که داغ ترین درجه دمای آب را دارد اجرا کنید تا بقیه بقایا را بشوید و تمیز کند.

ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مجیک شما خراب باشد.پمپ های شستشو و تخلیه بر روی یک ماشین ظرفشویی در بعضی اوقات به مخزن متصل می شوند و بنابراین همیشه در انتهای ماشین ظرفشویی قرار دارند . یکی از کارهایی که در تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک که مشکل تخلیه دارد ابتدا پمپ تخلیه را خارج کرده و سپس آن را تعویض می کنند.

•ظرفشویی شروع به کار نمی کند.

•ماشین ظرفشویی مجیک ظروف را تمیز نمی کند.

•ظروف داخل دستگاه خشک نمی شود

•دکمه های دستگاه کار نمی کند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در زمینه نگهداری ، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی می توانید از مطالب تهیه شده زیر استفاده کنید :

۱- ۱۱نکته مهم تعمیر ماشین ظرفشویی

۲- چگونه تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهیم

۳- تعمیر ماشین ظرفشویی خود را انجام دهید

۴- برای تعمیر ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

۵- نکات مهم برای ماشين ظرفشويي

چرا ماشین ظرفشویی مجیک خاموش نمی شود؟

خرابی پمپ تخلیه و گیر کردن در این مرحله، خرابی موتور و برد تایمر باعث می شود تا ماشین ظرفشویی خاموش نکند.

چرا ماشین ظرفشویی مجیک کدر میشوره؟

استفاده از پودر یا قرص یا مایع جلای دهنده تاریخ گذشته، محکم بسته نبودن درب مخزن نمک، نشت آب نمک از مخزن نمک به محفظه شستشو، کم بودن مایع جلادهنده نسبت به کثیفی ظروف و تنظیم نبودن میزان سختی آب ماشین باعث کدر شدن ظروف می شود.

This Post Has 54 Comments

  1. درود
    ظرفشویی ماجیک مدلkor2010 دارم قسمت نمایشگر ان کلا سوخته وماشین روشن نمیشود
    صفحه نمایشگر موجود میباشد؟

  2. باعرض سلام
    ماشین ظرفشویی ما۱۲نفره که حدود۸سال نصب شده الان بعداز روشن کردن دو دقیقه بعد قطع میشود و ارورf1 میزنه مشکل چیست ودر صورت امکان هزینه های مربوطه را بفرمائید ممنونم

  3. سلام ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی ۸ نفره دارم قسمت نمکش پر آب هست یه مدت استفاده نشده داخلش زنگ زده چیکار کنم؟

  4. با سلام
    ماشین لباسشویی هشت نفره مجیک دارم
    ماشین وقتی خاموش میباشد اب درون کابین پر میشود و از داخل میریزد به روی زمین
    لطفا راهنماییم کنید

  5. با سلام
    ماشین لباسشویی هشت نفره مجیک دارم
    ماشین وقتی خاموش میباشد اب درون کابین پر میشود و از داخل میریزد به روی زمین
    لطفا راهنماییم کنید

  6. سلام
    چجوری میتونیم شناور ماشین ظرفشویی مجیک رو تعویض کنیم؟؟باید قاب بغل باز بشه یا از روی کا میشه انجام داد

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. باسلام
      دوست عزیز برای مشاوره رایگان در رابطه با نوع مشکل ظرفشویی خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  7. سلام من ماشین ظرفشویی مجیک دارم الان یک هفته است که هنگام انتقال از یک مد به مد دیگر( مثلا پس از اتمام شستشو و شروع آبکشی ) یا( اتمام شستشو و شروع خشک کن) قطع شده و بوق پایان زده و ۳ چرا غ آخر روشن و ماشین ظرفشویی دیگر کار نمیکند و حتی دکمه خاموش و روشن هم از کار می افتد

    1. باسلام

      ندای عزیز تایمر و یا برد ماشین ظرفشویی شما دچار نقص فنی شده است. نیاز به بررسی توسط تعمیرکار است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  8. با سلام و احترام
    سبد ماشین ظرفشویی بنده پوسیده شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد
    از کجا می توانم سبد خریداری کنم
    و آیا شما برای فروش دارید؟
    با سپاس

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  9. سلام وقتتون بخیر
    ماشین ظرفشویی رو میزی مجیک تهیه کردم. امکانش هست که تخلیه مستقیم به لوله وصل شود؟ چون تخلیه به سینک ظاهر مناسبی ندارد. ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. باسلام

      سارای عزیز گیر کردن خرده های ظروف شکسته در محفظه پمپ و برخورد آنها با پروانه، عدم نصب صحیح ماشین ظرفشویی، وجود اشکال در یاتاقان ها و یا خرابی بازوی آبپاش باعث می شود تا ماشین ظرفشویی صدای غیر عادی بدهد.

      در هر صورت نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

  10. سلام ماشین ظرفشویی مجیک تازه خریدم ودست دوم است وزیاد بلد نیستم کارکنم همش روگزینه نرمال میزارم دفترچه هم نداره جه کار کنم

    1. باسلام

      دوست عزیز در صورت نیاز به مشاوره و عیب یابی دستگاه خود میتوانید با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و از راهنمایی تکنسین های تعمیرات سایت استفاده نمایید.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از هزینه تعمیر لطفا با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام. شرکت تعمیرات سایت تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی مجیک است. جهت تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک، عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید

  11. سلام
    من حدود ۱ سال یک ماشین ظرفشویی مجیک خریداری کردم اما مدتی است ظرفهام کثیف و لکه دار می شود چه کار کنم ؟ نکنه ماشین ظرفشویی مجیکم احتیاج به تعمیر دارد ؟

    1. در بیش تر مواقع ما چند کار ساده میتوانید مشکل خوب نشستن ماشین ظرفشویی مجیک را حل کنید و نیازی به تعمیرات ظرفشویی مجیک ندارید.اولین کاری که باید انجام دهید تمیز کردن بازوهای آب پاش است .بهتر است مقاله علت بد شستن ماشین ظرفشویی را از قسمت مقالات آموزشی شرکت تعمیرات سایت بخوانید.

  12. سلام
    ماشین ظرفشویی من سیستم خشک کن ندارد برای خشک کردن ظروف چه راه حلی پیشنهاد میدهید؟

    1. سلام

      برای خشک شدن ظروف با باز گذاشتن درب ماشین ظرفشویی و ورود جریان هوا ،ظروف خود را خشک کنید .

  13. سلام روزتون بخیر ماشین ظرفشویی من روشن میشود و برق دارد ولی عملیات جدید انتخابی شستشوی آغاز نمیشود دلیلش چیه؟

  14. سلام من تازه ماشین ظرفشویی مجیک خریداری کردم می خواستم بدونم قسمت فیلتر آن کجاس و چگونه آن را تمیز کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز

      همه ماشین های ظرفشویی فیلتر ندارند برای پاک کردن فیلتر و نحوه در آوردن آن از راهنمای ماشین ظرفشویی استفاده کنید و در صورتی که دستگاه شما یک سبد به جای فیلتر دارد می توانید سبد را در آورده و همراه سایر اجزا در سینک حاوی محلول بشویید.

  15. سلام خسته نباشید
    چند وقتی است که احساس میکنم پروانه های آب پاش بالا و پایین به درسته کار نمیکند دلیلش چست؟و چه کاری باید انجام بدهم؟

    1. سلام

      سوراخهای پروانه های آب پاش بالا و پایین ممکن است با باقیمانده های غذا مانند هسته های لیمو مسدود شده باشند.آب پاش ها را به صورت منظم تمیز کنید.

    1. سلام

      خشک نشدن ظروف دلایل مختلفی دارد,معمولا به علت خرابی عناصر گرمایشی یا سایر قسمت‌های مربوط به فرآیند خشک کردن ماشین ظرفشویی است.

    1. سلام دوست عزیز

      متاسفانه شماره تلفن نمایندگی های مجیک در قم را نداریم . می توانید از ۱۱۸ و یا اینترنت جستجو کنید .

    1. سلام دوست عزیز

      تعمیر برد ماشین ظرفشویی مجیک انجام می گردد اما باید ببینیم که مشکل از کدام قسمت است . لطفا برای بررسی دقیق تر با شرکت تماس بگیرید.

      1. دستگاه ظرفشویی ما ارور درب باز است میزنه اول فکرکردم میکروسوییچ تعویض کردم بازم همین خطا میزنه مشکل چیه بنظرتون

    1. سلام دوست عزیز

      برند خاصی را نمی توانم نام ببرم ، اما حتما از قرص های استاندارد و اصلی استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top