skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت همراه با تیم متخصص خود آماده ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی و  تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت – INDESIT برای شما عزیزان می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد .

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت – INDESIT در تعمیرات سایت :

– تعمیر انواع تایمر بردهای دیجیتال و قدیمی (مکانیکی) ماشین لباسشویی ایندزیت (INDESIT)
– تعمیر تخصصی انواع بردهای تایمر دیجیتال وبردهای کامپیوتری انواع ماشین لباسشویی ایندزیت (INDESIT)
– فروش قطعات انواع لباسشویی
– سرویس وتعمیر انواع ماشین های لباسشویی ایندزیت (INDESIT) در محل
– ارائه دهنده سرویس به سراسر تهران و سایر شهرستانها
– ارائه دهنده گارانتی و ضمانت نامه ۹۰ روزه
– همراه با تخفیف های ویژه برای مشتریان عزیز

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت - INDESIT

 

نگهداری و تعمیر لباسشویی

۱- محفظه فیلتر دستگاه که در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد را سعی کنید همیشه تمیز نگهدارید برای همین امر میتوانید محفظه فیلتر را خارج کنید و به وسیله ی مسواک و موادشوینده آن را تمیز کنید .

۲-در قسمت جاپودری به دلیل استفاده از نرم کننده ممکن است به مرور زمان مقداری مواد شوینده در آن باقی بماند و همین موضوع بعد از مدتی باعث بوی بد وتغییر رنگ شود برای جلوگیری و از بین بردن این مورد میتوانید محفظه جاپودری را به وسیله جرم گیر بشویید.

۳-ازقرار دادن ماشین لباسشویی در مکان هایی که رطوبت دارند مانند حمام خوداری کنید زیرا وجود رطوبت باعث باعث تولید و تکثیر هر چه سریع تر میکروب‌ و باکتری‌ها می‌شود.

۴-در زمان نصب دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه را در سطح صاف قراردهید زیرا در صورت صاف نبودن سطح و تنظیم نبودن پایه های دستگاه باعث میشود دستگاه بلرزد وتکان بخورد و باعث خرابی دستگاه شده و سبب میشود هزینه ی زیادی صرف تعمیر ماشین لباسشویی شود .

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر لباسشویی و ماشین لباسشویی ایندزیت (INDESIT) با ما درتماس باشید و از مشاوره ی گروه تیم تخصصی تعمیرات در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت – INDESIT بهره مند شوید.

چرا لباسشویی آب خالی نمیکنه؟

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی مسدود شدن شلنگ تخلیه خراب شدن پمپ تخلیه مسدود شدن مسیر خروجی آب زیر دیگ، خراب شدن برد یا تایمر لباسشویی از جمله دلایل عدم تخلیه آب لباسشویی است.

چرا لباسشویی بوی بد می دهد؟

باقی ماندن پسماند آلودگی لباس ها به همراه تجمع مواد شوینده، الیاف پارچه، نخ، پرز و مو باعث می شود تا میکروب ها در رطوبت و گرمای بالا رشد کرده و ماشین لباسشویی بوی بد بگیرد.

Rate this page
Back To Top