skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در این مقاله  به بررسی بعضی نکات سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی می پردازیم، که با رعایت این نکات احتمال خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی کاهش میابد.

 

نکات سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی :

نگهداری ماشین لباسشویی
نگهداری ماشین لباسشویی

۱-  جلوگیری از اتصال برق و خطر برق گرفتگی در نگهداری ماشین لباسشویی

در ساختمان هایی که چاه ارت ندارند ، سیم ارت به شیر آب وصل می شود و البته برخی از ساختمان ها هم چاه ارت دارند که امنیت را بیشتر می کند.

اگر در منزل خود و ساختمان چاه ارت ندارید ممکن است گاهی اوقات که ظروف را بدون دستکش می شویید یک برق گرفتگی جزئی و خفیف را احساس کنید. برای جلوگیری از این مورد و نگهداری ماشین لباسشویی می توانید در هنگامی که از آن استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید.

 

۲- روغن کاری اتصالات برای نگهداری ماشین لباسشویی

روغن کاری به موقع اتصالات دیگ شستشوی ماشین لباسشویی باعث کاهش صدای آن می شود و البته برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی تاثیر زیادی دارد.

برای این کار می توانید از روغن چرخ خیاطی ، روغن مایع خوراکی و یا روغن زیتون استفاده کنید.

نگهداری ماشین لباسشویی
نگهداری ماشین لباسشویی

۳- شلنگ ورود آب

به یاد داشته باشید که شیر آب ورودی ماشین لباسشویی هر چند وقت یکبار ممکن است مواد رسوبی داخل آن گیر کند. همین امر باعث مشکلاتی در سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی می گردد.

سعی کنید برای آب بندی آن از نوار تفلون استفاده نگردد و البته برای تمیز کردن مواد رسوبی درب پشت آن را باز کرده و با چند ضربه مواد رسوبی جمع شده خارج می گردد .

 

۴- کنترل خروجی آب

در صورتی که خروجی آب ماشین لباسشویی به درستی انجام نشود ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای ماشین لباسشویی گردد و در سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی تاثیر داشته باشد.

فیلتر خروج آب را بعد از مدتی تمیز و یا تعویض کنید. در صورتی که خروجی آب دچار مشکلی شده باشد، برای تعمیر یا تعویض فیلتر خروجی آب می توانید ماشین لباسشویی را به بغل بخوابانید تا شکستگی و یا پارگی شلنگ خروجی را بررسی کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی می توانید از مقالاتی که توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است استفاده کنید :

 

۱ – مشکلات معمول و راه حل های تعمیر ماشین لباسشویی

۲ – ده نکته مهم نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی

۳ – تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهید!!

۴ – ۸ مورد که در شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی مهم می باشد

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top