skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت به عنوان تعمیرگاه تخصصی و مجرب تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO در خدمت شما مشتریان آگاه در اقصی نقاط کشور می باشد.

تعمیر چیلر های جذبی و تراکمی چیگو - CHOGO

خدمات قابل ارائه برای تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگو – CHOGO در تعمیرات سایت :

عیب یابی ، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع چیلر های جذبی و تراکمی چیگو CHOGO

تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO فقط با یک تماس از طرف شما و در منزل شما و به دست مهندسین متعهد و معتمد ما صورت می گیرد.
تسلط بر ریزجزئیات موجود در انواع مدل های چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO و قرار دادن رضایت مشتری به عنوان شالوده و اساس شرکت
اسید شویی یا رسوبزدایی، عدم تبادل حرارت كافي در اواپراتور چيلر ، سرد شدن بيش از حد كندانسور ، نشت یابی و رفع نشتی ، رطوبت زدایی ، تعویض فیلتر درایرها ، شارژ گاز ، سرویس و آماده سازی برج خنک کن ، تعویض منبع دو جداره
کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده در تعمیرات سایت در زمینه تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگو CHOGO دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
مشتریان محترم با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیرات سایت بهرمند شوند.
کلیه مهندسین کارآزموده ما در شرکت با توجه به استفاده از قطعات استاندارد و اصل شرکتی در تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO  به شما نوید اطمینان از استفاده ی طولانی مدت از محصولی سالم را خواهند داد.

جهت تماس با تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO با ما در تماس باشید.

تیم حرفه ای و زبده ما هم همواره آماده پاسخگویی به شما در زمینه تعمیر  چیلر های جذبی و تراکمی چیگوCHOGO هستند تا بتوانیم پاسخگوی شایسته ای برای اعتماد شما باشیم.

5/5 - (60 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top