skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم خانگی این روزهاست که زندگی بدون آن بسیار سخت خواهد بود و هر خانه و خانواده ای باید یک لباسشویی مناسب با قیمت مقرون به صرفه در اختیار داشته باشند اما چگونه می توان از بین این همه مدل های مختلف انتخاب صحیحی داشت؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش ترین ماشین لباسشویی های ایران در سال های اخیر بپردازیم. هدف ما از این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی، ارائه اطلاعاتی جامع و کاربردی به شما است تا بتوانید با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را بر اساس نیازها و بودجه خود داشته باشید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P880W ظرفیت ۸ کیلوگرم

جی پلاس مدل GWM-P880W یک ماشین لباسشویی ۸ کیلویی با ظاهر مدرن و شیک به همراه موتور اینورتر ۱۴۰۰ دور دقیقه است که رده مصرف انرژی آن ++A اعلام شده. این مدل دارای ۱۴ برنامه شستشو و ۶ برنامه تکمیلی است و در حال حاضر شما می توانید این ماشین لباس شویی را در دو رنگ سفید و نقره ای خریداری کنید. این محصول به دلیل ویژگی های زیر و بازه قیمتی مناسب خود به یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های داخل ایران تبدیل شده:

  • کم بودن صدا و لرزش: موتور اینورتر این ماشین لباسشویی، بسیار کم صدا و کم لرزش است. این ویژگی برای استفاده در آپارتمان ها و خانه های کوچک بسیار مناسب است.
  • برنامه های متنوع شستشو: این ماشین لباسشویی برنامه های شستشوی متنوعی دارد که از جمله آن ها می توان به شستشوی باتاخیر، شستشوی سریع، شستشوی لباس های پشمی، شستشوی لباس کودک و … اشاره کرد.
  • کم مصرف: موتور این ماشین لباسشویی، مصرف انرژی را تا ۵۰% کاهش می دهد و به همین دلیل رده مصرف انرژی آن ++A است. این امر نه تنها به نفع محیط زیست است، بلکه باعث کاهش هزینه های برق شما نیز می شود.
  • بدنه با کیفیت: بدنه این ماشین لباسشویی از جنس فلز ضد زنگ است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم است.
  • دیگ داخلی استیل ضد زنگ: دیگ داخلی این ماشین لباسشویی از جنس استیل ضد زنگ است که ضد لک و ضد بو است و به مرور زمان رنگ اصلی خود را از دست نمی دهد.

در مجموع، ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P880W یک گزینه مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت، کارآمد در رنج قیمتی ۲۰ میلیون تومان هستند.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS یک گزینه مناسب برای خانواده های کم جمعیت است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب هستند. این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۶ کیلوگرم، از موتور قدرتمند با قابلیت ۱۲۰۰ دور در دقیقه بهره می برد و می تواند طیف وسیعی از برنامه های شستشو را ارائه دهد. شما می توانید این محصول را در رنگ های سفید و نقره ای خریداری کنید. اخیرا ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی در ایران تبدیل شده؛ اما علت آن چیست؟

  • قدرت بالا بدون ایجاد سرو صدا: موتور این ماشین لباسشویی با قدرت بالا و صدای کم، لباس های شما را به سرعت و بدون ایجاد سروصدا می شوید.
  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار: شما میتوانید لباس های جامانده را حین کار لباسشویی به آن اضافه کنید.
  • قابلیت تشخیص خودکار عیوب: سیستم عیب یابی هوشمند این ماشین لباسشویی، مشکلات احتمالی را به طور خودکار تشخیص می دهد و به شما راه حل های لازم را ارائه می دهد تا نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی برای تعمیرکار نداشته باشید.
  • تنوع برنامه های شستشو: ۱۶ برنامه شستشوی این ماشین لباسشویی، دنیایی از انتخاب را پیش روی شما می گذارد تا بتوانید با توجه به نوع لباس و میزان کثیفی آن، برنامه مناسب را انتخاب کنید.
  • برخورداری از قابلیت شستشوی با تاخیر: با قابلیت شستشوی با تاخیر، می توانید زمان شروع شستشو را تا ۲۴ ساعت به تعویق بیندازید و از مصرف بهینه برق در ساعات کم مصرف بهره مند شوید.
  • امنیت بالا: قفل کودک این ماشین لباسشویی، از دستکاری پنل کنترل توسط کودکان جلوگیری می کند و امنیت لازم را برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند فراهم خواهد کرد.
  • مصرف کم: این ماشین لباسشویی با مصرف انرژی پایین و رده مصرف انرژی +++A، به کاهش هزینه قبض برق شما کمک خواهد کرد.

به طور کلی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS برای خانواده هایی با جمعیت کم که به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی در بازه قیمتی ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان هستند مناسب است.

سایر مقالات: ۵ علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W ظرفیت ۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W با ظرفیت ۵ کیلوگرم، انتخابی ایده آل برای خانواده های کم جمعیت است که به دنبال ماشین لباسشویی باکیفیت و اقتصادی هستند. این ماشین لباسشویی با برنامه های متنوع شستشو، موتور تسمه ای قوی و مصرف انرژی پایین، تمامی نیازهای شما را برای شستشوی لباس هایتان به بهترین نحو برآورده می کند. لازم به ذکر است که این مدل به عنوان پر فروش ترین مدل از ماشین لباسشویی در بازار ایران در حال حاضر می باشد. اما چرا؟ از ویژگی های این دستگاه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • موتور قدرتمند: موتور این ماشین لباسشویی از نوع تسمه ای است و ۷۰۰ دور در دقیقه می چرخد. این موتور قدرت کافی برای شستشوی انواع لباس ها را دارد و در عین حال بسیار کم صدااست.
  • برنامه های متنوع شستشو: این محصول دارای ۱۵ برنامه شستشو است که می توانید با توجه به نوع لباس و میزان کثیفی آن، برنامه مناسب را انتخاب کنید. شستشوی معمولی، شستشوی دستی، شستشوی پشمی، شستشوی سریع، آبکشی اضافی و … از جمله این برنامه هاست.
  • کم مصرف: این ماشین لباسشویی رده مصرف انرژی A+ را دارد و به همین دلیل مصرف انرژی آن بسیار پایین است.
  • سیستم عیب یابی هوشمند: این ماشین لباسشویی به سیستم عیب یابی هوشمند مجهز است که به شما کمک می کند تا عیوب احتمالی آن را به راحتی تشخیص دهید.
  • قفل کودک: این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک است که از دستکاری پنل کنترل توسط کودکان جلوگیری می کند.
  • بدنه باکیفیت: بدنه این ماشین لباسشویی از جنس فلز ضدزنگ است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم است.
  • کیفیت بالای دیگ داخلی: دیگ داخلی ساخته شده از استیل ضد زنگ از مقاومت بالایی در برابر رنگ و لک دارد و کاملا ضد بو است.

با توجه به کیفیت و عملکرد ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W می توان گفت که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده های کم جمعیتی است که به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی کارآمد در بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top