skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟ | ظرف شستن کاری وقت گیر است و از این رو، ماشین ظرفشویی برای کسانی که کار می کنند و وقت زیادی برای وقت گذراندن در آشپزخانه ندارند، یک نعمت بزرگ است. برای مجرد ها و مادر های کارمند، آن یک وسیله برقی ایده آل آشپزخانه های آنها می باشد.

حال اجازه دهید ببینیم برای خرید یک ماشین ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم تا کم تر نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی پیدا کنیم و هم دستگاه کارایی لازم را برای ما داشته باشد.در ادامه برای پاسخ به سوال چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟ راهنمایی کامل برای خرید ماشین ظرفشویی آمده است که باید این نکات را در نظر بگیرید.

خرید ماشین ظرفشویی

پاسخ به سوال چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟

 

قبل از خرید ماشین ظرفشویی خوب فکر کنید

سایز دستگاه تفاوت زیادی در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی به وجود می آورد. ممکن است خیلی چیزها مثل، قیمت، سایز و تجهیزاتی که آن ماشین دارا می باشد را در نظر بگیرید. در کنار این موارد، باید جنبه های کاربردی نظیر، درجه حرارت خشک کن آن، میزان سر و صدا، مدت زمان چرخه شستشو و مهم تر از همه میزان ظرفیت ماشین برای جا دادن ظروف در آن می باشد.

قبل از خرید، گزینه هایی برای انتخاب پیش رو دارید، اما مدل استاندارد ۲۴ اینچی یا مدل سایز کوچک ۱۸ اینچی ماشین ظرفشویی موجود در بازار به شما پیشنهاد می شود، زیرا این ابعاد را معمولا در بازار پیدا می کنید. بنابراین قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید فضای موجود در آشپزخانه خود را اندازه گیری کنید. حال بعد از اندازه گیری، باید سه چیز را در نظر بگیرید؛ تجهیزات یا عملکرد ماشین، طراحی، و قیمت.

چه چیز هایی برای شما بیشتر اهمیت دارد

این که بدونید چه چیزی بیشتر برایتان حايز اهمیت است، باعث می شود که قبل از خرید یک ماشین ظرفشویی تصمیم خوبی بگیرید. پیشنهاد میکنیم سوالات متداول ماشین ظرفشویی را بخوانید تا بهتر با عملکرد ظرفشویی آشنا شوید.

برای برخی، اصلی ترین موضوع قیمت آن می باشد در حالی که برای افراد دیگر ممکن است این موضوع اصلا اهمیتی نداشته باشد. شما باید حساب کنید که چقدر می توانید بدون دست زدن به بودجه ماهانه خود هزینه کنید. البته که هزینه خیلی پایینی را هم برای خرید آن اختصاص ندهید که کارایی های ماشین شما به میزان زیادی کاهش نیابد.

بنابراین، هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی عاقلانه و هوشمندانه هزینه کنید. همچنین میزان مصرف آب و برق آن را هم در نظر داشته باشید چرا که این موضوع بر کل بودجه شما تاثیر می گذارد. با این حال، این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند هزینه ی آب و برق در کشور شما بالا باشد. بهتر است از خرید ماشین ظرفشویی های بسیار ارزان قیمت خودداری کنید زیرا فاقد سنسور و آبگرمکن های داخلی می باشند.

عمکلرد-ظرفشویی

عملکرد ماشین ظرفشویی

عامل مهمی است که در پاسخ به سوال چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟ در نظر گرفته می شود و شما نمی توانید از آن اجتناب کنید، عملکرد دستگاه است. این یکی از مهمترین دغدغه ها در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی است. شما به قدرت تمیز کردن ماشین، همراه با چیزهای حیاتی دیگر مانند، سرعت، چرخه ی خشک کردن، میزان سر و صدایی که ایجاد می کند و موارد دیگر، توجه می کنید. ماشین ظرفشویی های متفاوتی مجهز به یکسری تجهیزات بیشتر مثل، شستشوی همراه با آب و شستشوی سبک می باشند که می تواند برای شما کاربردی باشد.

مسئله مهم این است که نباید هزینه ی زیادی را برای خرید یک ماشین ظرفشویی بپردازید اما در عین حال، نباید خیلی هم صرفه جویی کنید. همچنین، به نوع ظروفی که بیشتر در خانه استفاده می کنید و قرار است آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید هم بستگی دارد. در هزینه نباید زیاد صرفه جویی کنید چرا که بعضی از ویژگی های کاربردی در یک ماشین ظرفشویی مثل، ویژگی شستشوی بطری ها، و سیستم تخلیه فاضلاب و غیره را از دست می دهید.

طراحی-دستگاه-ظرفشویی-

طراحی ماشین ظرفشویی

 در ادامه پاسخ به سوال چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟ موضوع طراحی آن به میان می آید. برخی افراد به دنبال این هستند که ماشین ظرفشویی ای که قصد خرید آن را دارند به چه میزان با بقیه ی وسایل آشپزخانه شان تناسب دارد. یک نکته مثبتی که در رابطه با ماشین ظرفشویی وجود دارد این است که در کنار انواع و اقسام وسایل آشپزخانه ی مدرن هماهنگی دارد و فضایی زیبا به وجود می آورد.

برخی از افراد ماشین های استیل را انتخاب می کنند، در حالیکه برخی دیگر به دنبال مدل های جدیدتر در رنگ های دیگر مثل مشکی و غیره می روند.قبل از خرید ماشین ظرفشویی می توانید طرح ها را بررسی کنید. مدل های قدیمی دارای دکمه هایی بر روی بدنه هستند در حالیکه بسیاری از مدل های جدیدتر دارای کنترل پنلی در بالای درب ماشین برای زیباتر ساختن آن می باشند.برخی از ماشین های ظرفشویی حتی دارای یک چراغ نشانگر برای اطلاع از اینکه ظروف به درستی تمیز شده اند یا خیر می باشند.

ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

چگونه ماشین ظرفشویی ای با قیمت مناسب بگیریم

خرید یک ماشین ظرفشویی کار سختی نیست. شما می توانید به صورت آنلاین یا حضوری از فروشگاه ها و نمایندگی ها آن را خریداری کنید. در هر دو صورت، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، مزایا و معایبی وجود دارد، بنابراین می توانید هر دو روش را امتحان کنید. شما می توانید برای ایده گرفتن و اطلاع از مدل های مختلف به صورت آنلاین جستجو کنید و قیمت ها و ویژگی های مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس می توانید برای خرید به صورت حضوری برای اطلاع از موجود بودن آن مدل و مقایسه قیمت با قیمتی که بر روی سایت مشاهده کرده اید و نوع پرداخت و چیز های دیگر به نمایندگی یا فروشگاه مراجعه کنید.

برای راه اندازی ماشین نباید خودتان این کار را انجام دهید و بهترین کار این است که آن را به یک تعمیرکار ظرفشویی متخصص این کار بسپارید.

ماشین ظرفشویی خود را مرتب تمیز کنید

تمیز کردن دستگاه یک ضرورت مهم هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی می باشد. عملکرد ماشین نیز بسته به چگونه تمیز نگه داشتن ماشین ظرفشویی توسط شما می باشد. شما نباید چیز های خاصی نظیر تمیز کردن فیلتر دستگاه را نادیده بگیرید، زیرا ممکن است خرده غذا ها در آنجا جمع شوند و کارایی دستگاه را کاهش دهد.همچنین برای کارایی بهتر دستگاه به نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی دقت کنید.

بنابراین، پس از هر بار استفاده از دستگاه باید آن را تمیز کنید. نوعی کپک در ماشین شما ایجاد می شود که با استفاده از پودر سفید کننده می توانید آن را تمیز کنید. درز درب ماشین ظرفشویی را هم با پودر سفید کننده تمیز کنید و باید قفسه ها را در فواصل زمانی معین در آورید و پروانه های اسپری آب را چک کنید تا هیچ نوع موادی در آنها گیر نکرده و مسدود نشده باشند. بنابراین لازم است دستگاه را به طور کامل به طور دستی تمیز کنید و سپس دوباره آن را برای کارکرد نرمال خود آماده کنید.

در صورتی که نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود دارید، می توانید از فرم زیر مشخصات دستگاه خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرات سایت سریعا با شما تماس گیرند.



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    Rate this post

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top