skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟ | اتوهای پرسی بسیار محبوب و مشهور هستند و شما باید بدانید که چگونه از آنها برای گرفتن بهترین نتایج استفاده کنید. تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر اتو پرس در این مقاله به پرسش چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟ پاسخ می دهد.

چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟

بهتر است اتو پرس خود را بر روی یک سطح صاف بگذارید ولی اگر شما می خواهید آن را بر روی سطح براق و جلادار قرار دهید آن سطح را با یک پارچه یا چیزی که از آن محافظت کند بپوشانید. بعد از اینکه قفل ها را باز کردید دستگاه را روشن کنید و یک دقیقه یا بیشتر منتظر بمانید تا اتوپرس داغ شود. به همان شیوه که درجه حرارت یک اتوی بخار دستی را تنظیم می کنید ، باید میزان گرمای مورد نیاز را با توجه به پارچه مورد نظر خود تنظیم نمایید.

برای پارچه های بزرگ مانند ملحفه ، شما باید آن را تا کرده و در پشت صفحه اتو قرار دهید و هر بار به مقدار نیاز آن را به جلو بکشید و اتو بزنید.برای اتوی بهتر لباس ها و پارچه های کتانی بهترین کار این است که با استفاده از اسپری آب آن را مرطوب نمائید . هنگامی که شما از یک اتوی پرسی استفاده می کنید متوجه خواهید شد در زمانی کمتر از نصف زمانی که صرف اتوکشیدن با اتوهای بخار دستی می کنید می توانید لباس هایتان را آماده کنید، همچنین اتو پرس یک فشار بخار عالی و ۵ برابر نسبت به اتوی بخار دستی به وجود می آورد که می توانید به آسانی به اتوی لباسی که به دنبال آن هستید برسید.

با این حال، همان طور که در زمان استفاده از هر دستگاه جدید اول دستورالعمل را مطالعه می کنید، در زمان استفاده از اتوپرس هم همین کار را انجام دهید تا بتوانید به درستی از آن استفاده کنید. کسی که از اتوپرس خود مراقبت می کند آن را برای یک عمر مورد استفاده خواهد داشت و دیگر نیاز به تعمیر اتو پرس پیدا نمی کنند.

از بین بردن چین و چروک لباس با استفاده از اتوپرس
از بین بردن چین و چروک لباس با استفاده از اتوپرس

از بین بردن چین و چروک لباس با استفاده از اتوپرس

این مراحل را برای از بین بردن چین و چروک لباس خود به کار بگیرید

  • صفحه بخار را تا حدود ۳ اینچ بالاتر از سطح زیرین اتو پایین بیاورید.
  • بخار را با فشاردادن دکمه کنار دسته اتوپرس (با توجه به طراحی آن) منتشر کنید.
  • چند دقیقه صبر کنید و مجددا و پشت سر هم بخار را آزاد کنید.
  • سپس چند ثانیه صفحه اتو را پایین آورده و آن را فشار دهید و سپس آن را بالا ببرید .
  • این روند را تا رسیدن به رضایت کامل تکرار کنید.
چگونه پیراهن خود را به صورت حرفه ای اتو کنید؟
چگونه پیراهن خود را به صورت حرفه ای اتو کنید؟

چگونه پیراهن خود را به صورت حرفه ای اتو کنید؟

برای اینکه پیراهن و یا بلوز خود را به صورت حرفه ای اتو کنید ، شما نیاز دارید هربخش را به صورت جداگانه اتو کنید.اول از همه با یقه پیراهن شروع کنید. بهترین کار استفاده از قسمت های گوشه اتوپرس است ، بعد از آن به سراغ آستین ها بروید.آستین پیراهن شما کاملا در سطح مسطح اتوپرس قرار می گیرند اما اطمینان حاصل کنید که درز قسمت بازوها در انتهای قسمت بالشتک قرار گرفته باشد.بعد از آن شما باید قسمت های عقب و جلوی لباس را اتو کنید. سپس سمت چپ و راست با دکمه پیراهن در قسمت جلوی سطح اتو هر بخشی از پیراهن را که اتو می زنید آن را به سمت خود بکشید . آخرین بخشی که اتو می شود جیب ها هستند مطمئن شوید که جیب ها را یکی یکی زیر صفحه اتو قرار می دهید. این کار برای جلوگیری از فشرده و چروک شدن بخش هایی است که قبلا اتو زده اید است.

چگونه شلوار را به صورت حرفه ای اتو کنید

شلوارها در سبک های مختلف و با پارچه های مختلفی وجود دارند با این حال هیچ روش متفاوتی برای اتوی آنها وجود ندارد. به این صورت که یک بخش از شلوار را اتو کردید ، قسمت بعدی را به سمت خود بکشید. یک پد کوچک را زیر جیب ها و قسمت ها چین دار قرار دهید تا از چروک شدن آنها جلوگیری کند. اول با قسمت کمربند شلوار شروع کنید و تا زمانی که کاملا صاف شود آن را زیر اتو نگه دارید.

حالا قسمت های درزدار و چین دار را روی صفحه اتو قرار دهید و اتو کنید. اگر شلوار دارای گلدوزی و یا قسمت های کار شده باشد ، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن قسمت شلوار را به صورت پشت و رو روی صفحه اتو قرار دهید. پاچه های شلوار را به صورت یکی یکی اتو کنید مگر اینکه به یک باره آنها را روی صفحه اتو کاملا فیت کرده باشید

 

چگونه پارچه های مختلف را اتو کنید
چگونه پارچه های مختلف را اتو کنید

چگونه پارچه های مختلف را اتو کنید

دقیقا مشابه شست و شو دستورالعمل های متفاوتی برای پارچه های مختلف وجود دارد؛ برای اتوکردن هم به همین شکل می باشد اول برچسب روی پارچه را با دقت بخوانید.برای پارچه هایی که ترکیبی از اکریلیک و پشم است لازم نیست فشار زیادی را اعمال کنید و زمان زیادی را صرف آن کنید. برای پارچه ای کتانی یا بافتنی نیاز به زمان و فشار زیادی ندارید ، مقدار گرما باید کم باشد و استفاده از بخار نیز ضروری نمی باشد.

برای اتوزدن پارچه های جین اول آن را با اسپری آب مرطوب کنید تا نرم شود و شما نیاز به فشار طولانی تری نسبت به انواع دیگر پارچه ها دارید. پارچه هایی با مواد کش دار باید در زمان اتوکردن محکم نگه داشته شوند تا ازچروک و چین دار شدن ناخواسته جلوگیری کنید. همچنین ممکن است زمانی که قصد اتوزدن پارچه های حساس و ظریف داشته باشد از (بالشتک یا پد)  بین لباس و صفحه اتو استفاده کنید . برای لباس هایی که دارای زیپ یا دکمه های پلاستیکی هستند باید مراقب باشید تا آنها را زیر صفحه اتو نگذارید. اگر ممکن است پارچه را به صورت پشت و رو قرار داده و اتو کنید و یا قبل از اتوزدن دکمه و یا زیپ را با یک پد بپوشانید. برای از بین بردن چین و چروک روی لباس هایتان، قبل از اتوزدن پارچه ای مرطوب بر روی آن قرار دهید . بعد از اتمام کار دستگاه را از برق بکشید و قبل از اینکه آن را سر جای خود بگذارید اجازه دهید کاملا خنک شود . اتوپرس خود را همیشه در جای خنک و خشک نگه داری کنید.

چرا اتوپرس بوی بد می دهد؟

این مسئله ممکن است که به دلیل ماندن بیش از حد آب در مخزن و یا خراب شدن قطعه رسوب گیر باشد.

چرا اتو پرس داغ نمی شود؟

خرابی برد الکترونیکی اتو پرس، روشن نشدن اتو پرس به دلیل نرسیدن برق به دستگاه، سوختن المنت، از کار افتادن ترموستات و جرم گرفتن اتوپرس از دلایل داغ نکردن آن است.

تعمیر اتو پرس در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر اتو پرس آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو پرس در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو پرس شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . امیدوار هستیم در این مقاله به پرسش چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟ رسیده باشید.

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات اتو پرس دارید همین حالا با شماره های شرکت تماس بگیرید. 

 

مقالات مرتبط:

•۸ نکته درباره ی نگهداری ، اتوکشی و تعمیر و سرویس اتوپرس

•اتو پرس چگونه کار می کند؟

•نگهداری و تعمیر اتوپرس

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top