skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

گوشت کوب برقی براون از آنجا که در اغلب آشپزخانه های مدرن و امروزی استفاده می شود و یکی از اعضای مهم آن محسوب می شود بهتر است به محض آنکه متوجه بروز مشکلی در این دستگاه شدید برای تعمیر گوشت کوب برقی براون اقدام نمایید. به این صورت می توانید از دستگاه خود تا مدت ها استفاده کرده و از خرابی های مهم تر و جدی آن جلوگیری کنید. اما این چطور می توانید یک تعمیرگاه معتبر و مطمئن پیدا کنید که تعمیر گوشت کوب برقی براون را به نحو احسنت انجام دهد؟

برای دریافت و بررسی پاسخ این سوال می توانید در ادامه این مطلب از مجموعه تعمیر گوشت کوب برقی در تعمیرات سایت با ما همراه باشید.

تعمیر گوشت کوب برقی براون در نمایندگی تخصصی تعمیرات سایت

یکی از مهم ترین اقداماتی که در زمان خرابی گوشت کوب برقی براون باید انجام دهید این است که یک نمایندگی معتبر برای انجام تعمیرات این دستگاه پیدا کنید. چرا که نمایندگی های تخصصی و معتبر با کمک تعمیرکاران متخصص تعمیر دستگاه شما را انجام می دهند تا به این ترتیب بتوانید برای مدت های بسیاری از دستگاه خود بهترین استفاده را داشته باشید.

تعمیر گوشت کوب برقی براون در نمایندگی تخصصی تعمیرات سایت

تعمیرات سایت به عنوان یکی از نمایندگی های تخصصی برای تعمیر گوشت کوب برقی براون تمام تلاش خود را می کند تا با کمک تعمیرکاران متخصص و ماهر دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند تا به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی از بابت خرابی های بعد از تعمیر نداشته باشید.

تعمیر گوشت کوب برقی براون و خدمات آن در نمایندگی تهران

هنگامی که برای تعمیر گوشت کوب برقی براون به یک نمایندگی مراجعه می کنید، خدماتی که از ابتدا تا انتهای تعمیر دستگاه به شما تعلق می گیرد بسیار مهم است. چرا که اغلب نمایندگی ها تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه خدمات حرفه ای رضایت تمام و کمال شما را جلب کنند. به همین دلیل برخی از خدماتی مانند موارد زیر را به شما ارائه می دهند:

  • تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات اورجینال
  • گارانتی و ضمانت نامه کتبی و معتبر
  • عیب یابی رایگان دستگاه
  • تعمیر دستگاه با کمک بهترین و ماهر ترین تعمیرکاران
  • ارائه فاکتور با ریز جزئیات کار های انجام شده برای دستگاه شما
  • و …

تعمیرات سایت نیز به مراتب خدماتی از جمله وارد بالا و همچنین خدماتی تخصص تر را به شما عزیزان ارائه می دهند تا بتواند رضایت شما عزیزان را جلب کند. زیرا در تعمیرات سایت اولویت همیشه با رضایت مشتری می باشد.

تعمیر گوشت کوب برقی براون با عیب یابی رایگان و تخصصی

عیب یابی رایگان یکی از مهم ترین خدماتی است که باید برای تعمیر گوشت کوب برقی براون از طرف نمایندگی تعمیر دستگاه دریافت کنید. چرا که تا زمانی که مشکل دستگاه به صورت تخصصی و دقیق مشخص نشده باشد تعمیرکار قادر به تعمیر دستگاه نخواهد بود. در تعمیرات سایت نیز عیب یابی دستگاه به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام می شود تا به این صورت بتوانید به این مجموعه اعتماد کرده و با خیالی آسوده دستگاه خود را برای تعمیر به دست این مجموعه تخصصی بسپارید تا به بهترین نحو انجام شود.

تعمیر گوشت کوب برقی براون با استفاده از قطعات ۱۰۰% اصل

تعمیر گوشت کوب برقی براون به دلیل آنکه دستگاهی ظریف و حساس است باید با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات  انجام شود تا به این ترتیب بتوانید مدت های طولانی از این دستگاه استفاده کرده و از نگران خرابی مجدد آن نباشید. چرا که عمر قطعات غیر اصل بسیار کوتاه تر می باشد و حتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به قسمت های دیگر دستگاه نیز بشود.

تعمیرات سایت به عنوان یکی از معدود نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی شناخته شده است که قطعات اصل و اورجینال را وارد کشور کرده و از آن ها برای تعمیر دستگاه های شما عزیزان نیز استفاده خواهد کرد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی براون – BRAUN در تعمیرات سایت

. بیش از سه دهه سابقه کاری درخشان در سرویس و عیب یابی گوشت کوب برقی براون – BRAUN با استفاده از تکنسین های مجرب و فنی اتحادیه جهت تعمیر گوشت کوب برقی براون – BRAUN

. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در سرویس و عیب یابی گوشت کوب برقی براونBRAUN اعم از تعویض موتور اصل شرکتی ، تعویض گیربکس فابریک ، تعمیر برد گوشت کوب برقی براون و…

. کلیه خدمات صورت گرفته در شرکت تعمیرات جهت تعمیر گوشت کوب برقی براون – BRAUN دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

گوشت کوب برقی براون را می توان برای له کردن انواع مختلفی از میوه ها، سبزیجات، گوشت های چرخ شده، مخلوط کردن و به هم زدن مواد، پوره کردن یخ و .. استفاده کرد.

گوشت کوب برقی این قابلیت را دارد که از آنها در مواد داغ یا خیلی سرد نیز استفاده کنیم ضمن اینکه شستن گوشکوب برقی براون هم بسیار آسان و بی دردسر است.

در کنار این قابلیت های سرویس گوشت کوب برقی BRAUN شرکت تعمیرات به عنوان یکی از قطب های مهم تعمیرات در تهران تعمیرات تخصصی خود را در زمینه تعمیر گوشت کوب برقی براون BRAUN به شما عرضه می نماید.

نکات سرویس و نگهداری و تعمیرات گوشت کوب برقی

  1.  قبل از تمیز کردن وسیله برقی را از برق بکشید و اجزای آن را از هم جدا کنید.
  2. دستگاه را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و آن را زیر آب نبرید سایر اجزای آن را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید.
  3. اگر غذا ها به راحتی از تیغه یا همزن پاک نمی شود، ظرفی را پر از مایع ظرفشویی کنید و آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید .
  4.  قسمت تیغه را زیر آب بگیرید و بعد آن را خشک کنید.
  5. وقتی برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید آن را تمیز کنید و در جای خشک قرار دهید.
  6. هميشه قبل از تميز کردن گوشت کوب برقی کابل آن از پريز برق جدا نماييد.
  7. قطعات گوشت کوب برقی را بعد از استفاده با آب بشوييد.
  8. گوشت کوب برقی را با يک دستمال مرطوب تميز کرده و به هيچ عنوان آن را در آب غوطه ور ننماييد.

کار هایی نباید انجام دهید

  1. به یاد داشته باشید که قبل از مخلوط کردن مواد، آن ها را خنک کنید می توانید مایعات گرم را مخلوط کنید اما مطمئن شوید که خیلی داغ نباشند.
  2. دستگاه گوشت کوب خود را در مایعات داغ قرار ندهید.
  3. اگر فکر می کنید چیزی در تیغه های مخلوط کن دستی گیر کرده است، دستگاه را متوقف کنید.

تعمیرات سایت  با استفاده از فناوری به روز شده در دنیای صنعت و با تحویل به موقع کالای تعمیری به مشتری کیفیت بالای کاری و رضایت مشتری را سرلوحه ی خود قرار داده و جهت بهبود عملکرد خود در تعمیر گوشت کوب برقی BRAUN نهایت سعی خود را نموده و نوید استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما می دهد.

چرا گوشتکوب برقی روشن نمی شود؟

ورود ضربه به بدنه، سوختن برد گوشتکوب برقی به دلیل نوسان برق، داغ شدن و گاهی سوختن موتور گوشت و عدم استفاده از ظرف با حجم استاندارد باعث می شود تا گوشتکوب برقی روشن نشود.

چرا گوشت کوب برقی غذا را به درستی له نمی کند؟

اگر تیغه گوشتکوب له شده باشد غذا را به درستی له نمی کند ، همچنین ممکن است اطراف تیغه غذا جمع شده باشد.

Rate this page
Back To Top