skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

کاربرد اتو پرس

اتو پرس چگونه کار می کند؟ |  برای از بین بردن چین و چروک روی بعضی از انواع پارچه ، شما نیاز به یک سری مراقبت های اضافی به همراه یک متد کارآمد و ملایمی دارید. به جای مراجعه به خشک شویی برای لباس هایی با پارچه های ابریشمی و کتانی که نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند ، شما می توانید با خرید یک اتوپرس این کار را خودتان انجام دهید. البته کار با اتوی بخار معمولی بسیار ساده است با این حال ، قدرت بخار بالای اتوپرس نسبت به اتوی معمولی به معنای صرفه جویی در زمان و پول شما در درازمدت خواهد بود. به استثنای کارایی آن، اتوپرس می تواند به حفظ یکپارچگی و شکل پارچه ها به ویژه پیراهن نیز کمک کند. همچنین به شما کمک می کند تا لباسهایتان همیشه روی فرم بوده و وقتی آنها را می پوشید بسیار شیک به نظر برسید.

کاربرد اتو پرس

اتو پرس چگونه کار می کند؟

اتو پرس چگونه کار می کند؟ اتوپرس از ترکیبی از فشار و بخار تشکیل شده است. بخار را می توان با استفاده از هوا یا خلاء آزاد کرد . کارکرد بخار در فرآیند اتو کردن این است که بافت لباس را نرم کرده و اتوکردن را آسان می کند. این فشار بالاست که بر روی لباس اعمال می شود تا همه ی چین و چروک ها از بین برود. در حالی که گرمای ناشی از بخار باعث سریعتر خشک شدن پارچه شده و در نتیجه باعث می شود لباس شکل خود را به همان حالت حفظ کند. علاوه بر این خلاء یا هوا به حذف بخار از لباس کمک کرده و خشک شدن را تسریع می کند. در اتوپرس های معمول، فشار از طرف کفه بالا اعمال می شود در حالی که کفه پایین بخار را آزاد می کند. امیدوارم تا این قسمت از مقاله پاسخ سوال اتو پرس چگونه کار می کند؟ را پیدا کرده باشید.

 

نکات ایمنی جهت استفاده از اتوپرس

۱)هنگامی که اتوپرس را به برق وصل می کنید آن را بدون مراقبت رها نکنید.

۲) هنگامی که هر بخش از قبیل سیم و یا اتصالات به درستی کار نکند، استفاده از اتو پرس خطرناک است و حتما برای تعمیر اتو پرس اقدام کنید.

۳) قسمت های کار شده و قابل جدا شدن از لباس را زیر اتو قرار ندهید.

۴) توصیه می شود بعد از کار با اتوپرس ۳۰ دقیقه صبر کنید تا اتوپرس شما خنک شود و آن را بعد از یک ساعت به سر جای قبلی خود انتقال دهید.

۵) هیچ وقت پوست و یا چشم خود را نزدیک به دستگاه نیاورید زیرا انتشار بخار از اتوپرس منجر به سوختگی این قسمت ها خواهد شد.

۶) قبل از استفاده از اتوپرس، از پر بودن آب آن به درستی اطمینان حاصل نمایید.

۷) استفاده از یک دستگاه با جریان بالا در همان مدار، احتمال ایجاد بار اضافی مدار را افزایش می دهد.

۸) توصیه می شود از آب مقطر برای اتوپرس خود استفاده کنید.

۹) قبل از استفاده از اتوپرس ، اطلاعات الکترونیکی بر روی برچسب آن را به درستی بخوانید تا مطمئن شوید که با منبع برق شما سازگاری دارد.

۱۰) قبل از شروع کار با دستگاه ، دستورالعمل آن را به دقت بخوانید تا با تمام بخش های اتوپرس خود آشنا شوید.

FV4870.13

نکات عملیاتی

  • اول از همه ، نوع پارچه ای را که قصد اتو زدن آن را دارید بررسی کنید و بر آن اساس دمای هماهنگ با آن را تنظیم کنید. بهتر است اول با پارچه های ظریف شروع کنید زیرا درجه حرارت بالا به پارچه های نایلونی و ابریشمی آسیب می رساند.
  • فعال کردن پارامتر بخار زمانی که درب اتو به همدیگر بسته باشد، ممکن است به اتوپرس شما آسیب برساند. اگر شما قبل از فشاردادن دکمه بخار صفحه اتوپرس را حدود ۷۵ میلی متر به بالا باز کنید می توانید نتایج بهتری را بدست بیاورید.
  • لباس های خود را به آرامی و با فشار دادن صفحه اتو بر روی پارچه و کفه اتو، اتو کنید. قبل از بالا بردن کفه بالایی اتو آنرا بین ۶ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید. این کار را تا زمانی که لباس شما صاف و عاری از هرگونه چین و چروک گردد تکرار کنید

 

تعمیرات سایت متخصص در تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر اتو پرس آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو پرس در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو پرس شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top