skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

شرکت تعمیرات به عنوان تعمیرگاه تخصصی و نام آور تعمیر اتو دلونگی – DELONGHI در خدمت شما ایرانیان عزیز می باشد و این خدمات با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می گردد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتو دلونگی – DELONGHI در تعمیرات سایت :

. بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی حرفه ای و تسلط کامل مهندسین زبده و مجرب بر تعمیر تخصصی برد اتو بخار دلونگی (اتو بخار DELONGHI)

. استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر اتو دلونگی – DELONGHI و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری

. ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو دلونگی (اطو دلونگی)، تعویض کفی فابریک اتوی دلونگی ، تعمیر تخصصی برد اتو دلونگی ، تعویض ترموستات ،تعویض قاب فابریک روی اتو دلونگی و ….

. کلیه خدمات صورت پذیرفته در این شرکت در زمینه تعمیر اتو بخار دلونگی (تعمیر اتو بخار DELONGHI) دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

تعمیر اتو دلونگی - DELONGHI

امروزه با توجه به زیاد شدن لوازم برقی در خانه ها ، اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی با کاربرد زیاد در هر خانه محسوب میشود. حتما برای شما هم پیش آمده که وسایل شما معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد بنابراین :

تعمیرات سایت افتخار این را دارد که به عنوان مرجع خدمات تخصصی تعمیرات و به عنوان یکی از قطب های اصلی تعمیرات در تهران با استفاده از تکنولوژی به روز شده دردنیای صنعت و با پشتوانه تکنسین زبده و حرفه ای خود به تعمیر اتو دلونگی – DELONGHI پرداخته و از نگرانی شما در تعمیرات مجدد لوازم برقی کاسته و تجربه ی خوبی از اطمینان را به شما ارائه دهد. تعمیرات سایت با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه وبادوام در زمینه تعمیر اتو بخار دلونگی (تعمیر اتو بخار DELONGHI) می باشد.

جهت دستیابی خدمات تعمیرات سایت در زمینه تعمیر اتو دلونگی ( تعمیر اتو DELONGHI) با ما تماس ‘گرفته و از تجربه تکنسین های ما در زمینه تعمیر اتو دلونگی – DELONGHI کمال استفاده را ببرید.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی ، تعمیر اتو پرس و تعمیر اتو  آماده ارائه خدامت تعمیراتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر اتو در کلیه برند های موجود در بازار توسط متخصصین با تجربه ما انجام می شود. خدمات تعمیرات سایت شامل ۹۰ روز گارانتی است چنانچه در این مدت قسمت تعمیری دستگاه اتو شما دچار مشکل شد ما بصورت رایگان آن قطعه را برای شما تعمیر میکنیم . 

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

5/5 - (64 امتیاز)

This Post Has 38 Comments

  1. سلام و عرض خسته نباشید یه اتو بخار دلونگی مدل CYGNUS 27 AG
    ۲۷۰۰ w هستش که المنت قبلا بعضی موقع گرم میشد و بعضی موقع گرم نمیشد و الان دیگه اصلا گرم نمیشه چراغهاش خاموش و روشن میشه و درجه رو که میچرخونی صدای اتومات کردن میاد به نظر شما از برد هستش یا ترموستات خراب شده

    1. باسلام
      دلایل مختلفی برای روشن نشدن اتو وجود دارد، اگر پریز و اتصالات برق سالم هستند ممکن است ترموستات، فیوز حرارتی و یا برد الکترونیکی صدمه دیده باشند. در هر صورت نیاز به بررسی توسط تعمیرکار است.

    1. باسلام

      دوست عزیز لازم است تا عکس اتوی خود را برای ما ارسال کنید.

      برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتو موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. سلام اتوی من چند وقتی بود یک مرتبه به لباس می‌چسبیدکار می کردیهو قافلگیر میشدم بعد چند بار دوباره این اتفاق افتاد تا اینکه یک بار موفع اتو زدن یهو کفی اتو از جاش جدا شد و از اطرافش بوی سوختن پلاستیک زد ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

    1. باسلام

      احتمالا ترموستات اتوپرس دچار مشکل شده است.

      برای مشاوره رایگان در رابطه با نوع مشکل اتوپرس خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتو پرس موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  3. سلام و عرض ادب.چند وقت پیش درحال اتو کردن متوجه شدم اتوماتیک خاموش نمیکنه و اتو به شدت داغ شده..بعد از سی ثانیه دود سیاهی بالا رفت و صدای جلز ولز اومد..اتو را به تعمیرکار دادم گفت خوشبختانه المنت ان نسوخته ولی کفش خیلی سیاهه…ایا کف اون قابل تعویض هست و هزینه اش چقدره..من اصفهانم.ممنون

    1. باسلام

      ممکن است ترموستات و یا المنت حرارتی خراب شده باشد.

      برای درخواست خدمات تعمیر اتو می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  4. سلام اتودولنگی ۱۹۰۰داریم ولی مدتیه دیگه بخارنمیزنه ببخشید راهنمایی می‌فرماید بی‌زحمت علت چیه

    1. باسلام

      زمانی که از آب شهری با املاح بالا برای بخارشور استفاده شود، شیر برقی و سایر واسطه ها رسوب گرفته و با مشکل افت یا عدم بخاردهی بخارشور مواجه خواهید شد.

  5. سلام اتو بخار دلنگي دارم خيلي خوب كارمي كرد ديروز مخزنشوآب كردم زدم به پيريز ديگه اتوماتش كارنكرد ودرعرض يك سانييه نشده اينقدر داغ ميشه كه لباس ميسوزونه

    1. باسلام

      دوست عزیز ترموستات اتوی شما دچار نقص فنی شده است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید.

  6. با عرض سلام هنگام اتو زدن ،تو هر درجه ای که اتو رو میذارم لامپ دیر روشن میشه و سریع خاموش میشه و نمیذاره اتو داغ کنه و بخار کنه

    1. باسلام

      ترموستات اتوی شما معیوب شده است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام.اتوي ما دلونگي مدل cygnus 25ag ، در حال اتو بعد از نشت مقداري زيادي آب و رسوب، ديگه داغ نشد.الان وقتي به برق ميزنيم، چراغش روشن ميشه ولي گرم نميشه

    1. سلام. در سرویس اتو دلونگی که چنین مشکلی دارد، ترموستات و سنسور ها بررسی می شوند . برای پاسخگویی بهتر لطفا عکس اتو دلونگی را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید

      1. سلام وعرض ادب ،ببخشيد اطوي من مخزن داراست و كابل بخار درحالي كه روشن بودومشغول كارباان بودم يكباره جرقه زد و كابل راسوراخ كرد ، خواستم بدانم كابلش راميشه تعويض كرد والان كابل اصلي دلونگي موجوداست؟

        1. سلام . لطفا برای تعمیر اتو بخار مخزن دار دلونگی خود عکس دستگاه را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

          1. باسلام، اتو ما مدل fxc17میباشد و میخواستم که کابل برق و کفی ان را تعویض کنم، خواستم بدانم شما به محدوده نبرد جنوبی نیز سرویس میدهید یا خیر؟

          2. سلام

            بله

            برای درخواست خدمات تعمیر و تعویض قطعات می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  8. سلام درب مخزن آب اتو شکسته …لطفا راهنمایی بفرمایید. البته لازم به ذکر به سادگی و آسان شکست!!! از برند دلونگی بعید است کیفیت پایین لوازم!!!

    1. سلام. برای سرویس و عیب یابی بهتر اتو دلونگی شما، لازم است عکس اتو خود را به شماره تلگرام شرکت ارسال کنید.

  9. سلام
    خسته نباشید
    مجتبی هستم اتوی من مارک دلونگی هست مدل CYGNS24A
    مجزن آب شکسته وآب میده میشه تعویض کرد مخزن اتورا راهنمایی کنید ممنون.

  10. سلام من یک هفته اتورو روشن کردم وتادیروزخوب بودوهیچ مشکلی نداشت ولی الان که به برق میزنم روشن نمیشه دلیلش چیه

    1. سلام دوست عزیز

      دلایل مختلفی برای روشن نشدن اتو ممکن است وجود داشته باشد. مانند پریز برق ، کابل برق و حتی برد . دستگاه شما باید بیشتر بررسی شود.

    1. سلام

      توجه داشته باشید مخزن آب دستگاه در هنگام اتو کشی پر باشد.
      قسمت جلویی اتو که دارای نوک باریک است مخصوص اتو کشی نقاط سخت و حساس مثل یقه، آستین پیراهن و دمپای شلوار می‌باشد.
      از جای قرار گیری دستگاه مطمئن شوید تا اتو از روی میز نیوفتد و دچار حادثه نشوید.
      همیشه به اتو توجه داشته باشید و در اسرع وقت آن را خاموش کنید و در هنگام روشن بودن، دستگاه را بصورت ایستاده قرار دهید تا از سوزاندن لباس و اشخاص جلوگیری نمایید.
      اتو را از دسترس افراد ناتوان و کودکان دور نگه دارید.
      در انتها بعد از اتمام کار وسایل خود را مرتب کرده و هر یک را در جای مخصوص خود قرار دهید.

  11. سلام و خسته نباشید .
    متاسفانه مدتی اتو ما برق می اندازد روی همه ی لباس ها لطفا راهنمایی کنید مشکل اصلی از کجا می باشد ؟

    1. سلام دوست عزیز

      مشکل از کفی اتو شما می باشد ، برای رفع این مشکل می توانید کفی اتو خود توسط تعمیرکار لوازم خانگی عوض کنید و یا از ایمن اتو استفاده کنید.

  12. خسته نباشید
    اتو من مارک دلونگی می باشد متاسفانه چن وقتی است که خوب بخار نمیده داخل اینترنت خواندم از آب و سرکه جهت جرم گیری استفاده شود میزان آن نوشته نشده بود می شود رانمایی کنید چه میزان باید آب استفاده شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top