skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر اتو وایت مور white more و تعمیر اتو بخار در انواع برنده های موجود در بازار است. تعمیرات سایت با در نظر گرفتن رضایت مشتری به عنوان اصل و اساس هر شرکت تعمیراتی آماده ارائه خدماتی باکیفیت ، مقرون به صرفه و بادوام در زمینه تعمیر اتو بخار وایت مور white more می باشد.

امروزه با توجه به کثرت لوازم برقی در همه ی خانه ها، اتو بخار هم یکی از لوازم خانگی با کاربرد زیاد در هر خانه به حساب می آید و تعمیرات اتو ممکن است برای هر کسی که از آن استفاده کند پیش می آید.

خدمات تعمیر اتو وایت مور white more در تعمیرات سایت :

• بیش از سه دهه سابقه تعمیر لوازم خانگی و بکارگیری تعمیرکاران حرفه ای و متخصص

•تعمیر تخصصی برد اتو بخار وایت مور

• استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیرات اتو بخار وایت مور white more و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن و به موقع به مشتریان

• ارائه خدمات تخصصی جرم گیری کامل محفظه اطو وایت مور و تعویض کفی فابریک اتو، تعویض ترموستات ، تعویض قاب اورجینال اتو  و …

• کلیه خدمات انجام شده در این شرکت در زمینه تعمیرات اتو بخار وایت مور  white more دارای ضمانت و گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیراتی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 5 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل روشن نشدن دستگاه شما باید به موارد زیر اشاره کنیم:
      سوختن مگنترون
      خرابی قلاب درب
      خرابی میکروسوئیچ
      خرابی فیوز سرامیکی دستگاه
      خرابی دیود
      و …
      بهتر است هر چه زودتر دستگاه را به دستان یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا ان را به صورت دقیق عیب یابی کند و مشکل را پیدا کند.

    1. باسلام

      خرابی برد الکترونیکی اتو پرس، روشن نشدن اتو پرس به دلیل نرسیدن برق به دستگاه، سوختن المنت، از کار افتادن ترموستات و جرم گرفتن اتوپرس از دلایل داغ نکردن آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top