skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

سرریز شدن آب از ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که در تعمیر ماشین ظرفشویی مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله دو علت اصلی این مشکل را مورد بررسی قرار داده ایم.

رایج ترین دلایل برای سرریز شدن آب از ماشین ظرفشویی

علت شماره ۱: شیر ورودی آب

شیر ورودی آب یک شیر کنترل شده توسط برق است که باز می شود تا آب وارد ماشین ظرفشویی شود. بسته به مدل دستگاه، شیر برای مدت زمانی مشخص یا تا زمانی که ماشین ظرفشویی آب کافی داشته باشد، باز می ماند. با این حال، اگر شیر ورودی آب پس از آنکه ماشین آب کافی جمع کرد، بسته نشد؛ از ماشین ظرفشویی آب سرریز می شود. اگر هنگام باز بود درب دستگاه آب از ماشین ظرفشویی چکه کند، یا اگر هنگامی که ماشین کار نمی کند آب در زیر آن جمع شود، ممکن است نیاز به تعویض شیر ورودی آب باشد.

شیر ورودی آب ظرفشویی-

علت شماره ۲: سوپاپ شناور

کار سوپاپ شناور، جلوگیری از زیاد پر شدن آب در ماشین ظرفشویی می باشد. اگر سوپاپ شناور معیوب باشد یا گیر داشته باشد، ممکن است از سرریز شدن ماشین ظرفشویی جلوگیری نکند. اگر سوپاپ شناور معیوب است، آن را تعویض کنید.

شمناور ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است. تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به تعمیرکاران متخصص و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.تکنسین های متخصص و با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیراتی شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

مطالب مرتبط:

• دلایل چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی

• علل قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی

• علت صدا دادن ماشین ظرفشویی

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top