skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

ماشین لباسشویی جزء لوازم خانگی اصلی خانه های ما است. برند ویرلپول در حال حاضر یکی از برند های قابل اطمینان در بین برند های دیگری که امروزه در بازار از موقعیت خوبی برخوردارند، می باشد. ماشین لباسشویی مارک ویرلپول در هر دو نوع درب از جلو و درب از بالا موجود است که می توانید بسته به بودجه و نیاز خود هر یک را انتخاب و خریداری کنید. راهنمای نحوه استفاده از لباسشویی ویرپول تقریبا در هر دو مدل آن یکسان و کارکردن با آن آسان است. تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لباسشویی در این مقاله در به جزيیاتی از نحوه استفاده از  لباسشویی ویرپول خواهد پرداخت.

 

 نکات استفاده و نگهداری از لباسشویی ویرپول-

نکات ساده در نحوه استفاده از لباسشویی ویرپول

اگر شما ماشین لباسشویی ویرلپول درب از بالای آن را دارید، پس تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که درب آن را بلند کنید و لباس های خود را از ماشین خارج کنید.در مورد ماشین لباسشویی های ویرلپول درب از جلو، شما باید تنها درب ماشین را باز کنید تا لباس ها را درون آن گذاشته یا خارج کنید.

حال مواد شوینده را در مخزن مورد نظر اضافه کنید. بسته به تعداد لباس ها، باید به همان اندازه مواد شوینده استفاده کنید. اگر می خواهید به خوبی از لباس هایتان نگهداری کنید، می توانید مایع نرم کننده یا مایع سفید کننده اضافه کنید. در برخی از مدل های ماشین لباس شویی ویرلپول، مخزن مواد شوینده در دسترس نیست، بنابراین در چنین مواردی، شما باید مواد شوینده را به طور مستقیم بر روی لباس های داخل ماشین لباسشویی بریزید.

پس از بستن درب به وسیله ی کلید ها، میزان دمای آب را با توجه به حجم لباس های خود تنظیم کنید.حال دکمه ی “دما” را برای تنظیم دمای آب ماشین لباسشویی بفشارید. پس از ان، دکمه چرخشی را بچرخانید و با توجه به نوع لباس هایی که می خواهید بشویید، “شستشوی کم” یا “شستشوی مداوم” را انتخاب کنید. حال دکمه چرخشی را رها کرده تا به جای خود برگردد و دکمه شروع شستشوی ماشین را بزنید. شما هر موقع که بخواهید می توانید ماشین لباسشویی را با فشردن مجدد دکمه متوقف کنید.

بیش تر بخوانید: سوالات متداول در مورد ماشین لباسشویی

اتصالات برق و آب لباسشویی ویرپول

نکات ایمنی و نگهداری از ماشین لباسشویی ویرپول

این ماشین لباسشویی ای کاملا اتوماتیک است که با توصیه های ایمنی استانداردی همراه است که شما باید دنبال کنید. نصب آن بهتر است توسط تعمیرکاران لباسشویی ویرپول انجام شود. برای اینکار میتوانید با مراکزی که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را انجام می دهند تماس بگیرید و درخواست نصب دستگاه خود را به آنها اعلام کنید. آنها لباسشویی شما را نصب خواهند کرد و نحوه استفاده از لباسشویی ویرپول را با صبر و حوصله به شما یاد می دهند. فرآیند نصب آسان است. به هرحال، اگر بتوانید از دستورالعمل ها پیروی کنید، شما می توانید ماشین لباسشویی ویرلپول را خودتان نصب کنید.

 

شما می توانید تمام مشخصات فنی را در کنترل پنل مشاهده کنید. تمام توصیه های مربوط به نگهداری و تعمیر را برای کمک به دوام طولانی مدت ماشین لباسشویی تان دنبال کنید. این لباسشویی با شستشو و چرخش همراه است تا لباس هایتان بهتر تمیز شود. این ماشین لباسشویی ویرلپول نباید توسط کودکان یا افراد دارای معلولیت ذهنی، یا افراد تازه کار بدون تجربه قبلی از استفاده از ماشین لباسشویی، استفاده شود.

بیش تر بخوانید:۱۲ نکته مهم در ارتباط بانصب ، نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی

 

هرگز آن را با چندین سیم دیگر به برق نزنید. همیشه پس از تمام شدن شستشوی لباس ها سیم آن را از پریز در بیاورید، همچنین دو شاخه را به آرامی با گرفتن پریز برق آن جدا کنید. ماشین را با دست یا پای خیس لمس نکنید. همیشه بهتر است ایمنی را رعایت کنید. هنگامی که ماشین لباسشویی ویرلپول در حال کار کردن است، مخزن مواد شوینده ی آن را باز نکنید. همچنین، هرگز هنگام آبکشی شلنگ تخلیه یا آب را لمس نکنید چرا که ممکن است ماشین لباسشویی در طول شستشو درجه حرارتش بالاتر رود.

اگر متوجه شده اید که ماشین لباسشویی ویرلپول شما کار نمی کند، ابتدا آن را از برق بکشید و شیر اتصال آب آن را ببندید. هیچ وقت تلاش نکنید خودتان آن را تعمیر کنید.

مهمتر از همه، ماشین لباسشویی ویرلپول را نباید بر روی فرش قرار داد چرا که تهویه ی زیر ماشین را خفه می کند. آن را باید بر روی سطحی مسطح، ترجیحا بر روی زمین قرار داد.

برنامه شستشوی از قبل تنها برای لباس هایی است که خیلی کثیف هستند. برای جلوگیری از هر نوع چسبندگی در کشوی مواد شوینده ی خود، مواد شوینده را درست قبل از شستشو اضافه کنید. هرگز از ظرفیت بارگیری ماشین فراتر نروید، در غیر اینصورت ماشین از کار می افتد.

شما باید برای مدتی درب ماشین را باز بگذارید تا داخل ماشین لباسشویی ویرلپول خشک شود و بوی خوبی بگیرد.

بیش تر بخوانید: برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی چکار کنیم؟

اتصالات برق و آب لباسشویی ویرپول-

اتصالات برق و آب لباسشویی ویرپول

برای به حداقل رساندن سر و صدای ماشین، باید ماشین لباسشویی ویرلپول خود را بر روی سطحی صاف، بدون لغزندگی، و محکم قرار دهید که بتواند فشار ماشین را هنگام شستشو تحمل کند. پیچ و مهره های پایه های ماشین لباسشویی را محکم کنید. ماشین لباسشویی ویرلپول نیازمند میزان جریان برق قوی برای جریانی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولتاژ و ۵۰ هرتز می باشد. شما برای چک کردن تمام موارد ضروری برای ایمن قرار گرفتن ماشین لباسشویی به یک برقکار متخصص نیاز خواهید داشت.

بیش تر بخوانید: نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی

این ماشین ممکن است مجهز به یک ورودی آب (سرد) یا دو ورودی آب (سرد و گرم) باشد. شلنگ سر سفید برای ورودی آب سرد و شلنگ سر قرمز برای ورودی آب گرم می باشد. آنها را برای جلوگیری از نشتی به خوبی مهر و موم کنید. تکنسین لوله کش می داند که کدام شلنگ به کجا باید متصل شود و بنابراین عملکرد بهتر ماشین لباسشویی شما را تضمین می کند. یکبار دیگر با باز کردن شیر آب چک کنید که نشتی ای وجود دارد یا خیر. برای اتصال به شلنگ تخلیه، لوله کش کار های ضروری را انجام خواهد داد.

آشنایی با نحوه استفاده از لباسشویی ویرپول به شما کمک خواهد کرد هنگامی که آن را به خانه می آورید از آن به طور موثر و به درستی استفاده کنید.

3.9/5 - (11 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top