skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

این مقاله گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یخچال و فریزر خود را به راحتی تمیز کرده و با تمیز کردن کویل یخچال فریزر از دستگاه خود به صورت موثرتری نگهداری کنید. تعمیرات سایت متخصص در تعمیر یخچال در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال فریزر دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار یخچال ما برای تعمیرات یخچال در محل حضور یابد.

چگونگی-تمیز-کردن-کویل-یخچال
چگونگی-تمیز-کردن-کویل-یخچال

در طی فرآیند خنک کردن یخچال، لوله های کندانسور که در بیرون یخچال قرار دارد وظیفه انتقال گرما مبرد را به هوای محیط دارد. با گذشت زمان ، گرد و غبار موجود در هوای اتاق بر روی کویل ها جمع می شود. به هر مقدار که گرد و غبار بر روی کویل ها ایجاد شود باعث اختلال در عملکرد موثر آنها می شود.مهم است که چند بار در سال به تمیز کردن کویل یخچال بپردازید تا یخچال فریزر به صورت موثرتری کار کند و بدین صورت از تعمیر ساید بای ساید خود جلوگیری کنید. این کار نسبتا آسان است. همانطور که در زیر توضیح داده شده است عمل کنید:

مراحل تمیز کردن کویل یخچال به صورت گام به گام

• قطع کردن برق یخچال

یخچال فریزر خود را بیرون بیاورید و برق آن را قطع کنید زیرا ممکن است برای شما خطر آفرین شود.

• خارج کردن کاور کویل

پنل جلویی را از کویل ها و فن بردارید تا خنک شود. در اکثر مدل ها این صفحه به راحتی برداشته می شود.در برخی مدل های کویل های یخچال کاوری ندارند و در پشت یخچال قرار داده شده اند.

آوردن پوشش کویل 1

•تمیز کردن کویل ها

با کمک یک نازل بلند و باریک بر روی سر جاروبرقی و یک برس یا یک قلمو تمام گرد و غبار آن را پاک کنید. مراقب باشید لوله های فن خنک کننده خم نشود.

کردن کویل یخچال

•تمیز کردن ما بین کویل ها

با استفاده از یک سری مسطح جاروبرقی بین کویل ها را تمیز کنید تا گرد و غبار بین کویل ها را کاملا سابیده و تمیز کند. سپس این گرد و غبار را با یک پارچه پاک کنید.

مردن بین کویل ها

•قرار دادن پوشش

پنل را سر جای خود بگذارید و سپس سیم برق یخچال را دوباره وصل کنید. بدین صورت قدرت را به یخچال خود بازگردانید.

 

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر فریزر و تعمیر یخچال ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.تعمیرات یخچال فریزر خود را به تعمیرکار یخچال و سرویس کار یخچال مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تعمیرکار یخچال با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیرات یخچال شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیر یخچال فریزر بهرمند شوند. 

 

مطالب مرتبط :

♦ مناسب ترین درجه حرارت یخچال

♦ سوالات متداول در مورد یخچال

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top