skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
5/5 - (60 امتیاز)

تعمیرات سایت با ارائه ی خدمات حرفه ای و فوق تخصصی در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در خدمت عزیزان هموطن در سراسر ایران است.

خدمات قابل ارائه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شرکت تعمیرات سایت:

با بهره گیری از اکیپی متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و انجام تعمیرات تخصصی تعویض موتور لباسشویی ال جی، تعمیر تخصصی برد لباسشویی ال جی، تعویض واشر دور ، تعویض پمپ تخلیه و شلنگ های ورودی و خروجی و … انجام می شود.
تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، فقط با یک تماس شما و در منزل شما انجام خواهد شد.
کلیه خدمات صورت گرفته در تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارای گارانتی سه ماهه از طرف این شرکت می باشد.
تعمیرات سایت به عنوان مرجع تعمیرات تخصصی در کشور با سرویس دهی در اسرع وقت و به تمام نقاط تهران برای جلب رضایت مشتریان نهایت سعی خود را کرده و به ارائه خدماتی مطلوب ، مقرون به صرفه و بادوام در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می پردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی LG - تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمت گذاران شما در تعمیرات سایت علاوه بر تضمین عیب یابی محصول ، به شما اطمینان استفاده ای طولانی از محصولی سالم را خواهند داد.

جهت بهره گیری از خدمات تعمیرات سایت در زمینه ی تعمیر ماشین لباسشویی LG – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کافی است با ما تماس حاصل نموده و از مشاوره ی رایگان با اکیپ فنی تعمیر ماشین لباسشوئیLG ( تعمیر ماشین لباسشوئی ال جی ) بهره مند شوید.

اقدامات اولیه برای نصب ماشین لباسیشویی ال جی :

  • ماشین لباسشویی می بایستی در سطح صاف قرار بگیرد و شیب مجاز برای کل زیر ماشین لباسشویی ۱ درجه است.
  • برای اتصال دستگاه به برق پریز برق باید در فاصله ۵/۱ متری از طرفین محل ماشین لباسشویی ال جی باشد.
  • فاصله های دیواره های ماشین لباسشویی ال جی برای مدل های دیواری به اندازه ی ۱۰ سانتی متر از پشت و ۲ سانتی متر از راست و چپ می باشد.

برای تنظیم ارتفاع ماشین لباسشویی هرگز از قطعات چوب، مقوا یا موارد مشابه استفاده نکنید. برای تنظیم ارتفاع ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از آچار پایه ها را تنظیم کنید.

برای اتصال دستگاه به برق از سیم سیار یا سه شاخه استفاده نکنید در صورت آسیب دیدن سیم برق، باید توسط تکنسین های متخصص انجام تعویض شود تا خطوط متوجه شما نشود و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی باید ققط توسط افراد مجرب واجد شرایط انجام شود و تعمیر آن توسط افراد غیرمتخصص منجر به صدمات جانی یا مالی می شود، به منظور خدمات تعمیرات سایت با داشتن چندین سال سابقه در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با داشتن تکنسین های مجرب در این زمینه آماده ارائه خدمات به تمامی هم وطنان عزیز می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

 

 

نکاتی که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به منظور پیشگیری از خطر شوک الکتریکی، آتش سوزی یا حوادث جانبی به دستوالعمل های زیر عمل کنید:

  • بیش از نصب دستگاه را بازبینی کرده و از سالم بودن بدنه و ظاهر دستگاه اطمینان پیدا کنید و در صورت داشتن ایراد دستگاه را نصب نکنید.
  • هرگز درب دستگاه را هنگامی که درب قفل است اقدام به باز کردن با زور نکنید و هرگز درب ماشین لباسشویی را با شدت نبینید که باعث خرابی در قسمت های مختلف می شود و نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی را افزایش میدهد.

ماشین لباسشویی ال جی باید دارای اتصال زمین باشد تا در هنگام اتصالی و ایراد با کم کردن مقاومت جریان الکتریکی خطر شوک الکتریکی را کاهش دهد.

با مطالعه مطالب زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کسب کنید : 

۱ – مشکلات معمول و راه حل های تعمیر ماشین لباسشویی

۲ – ده نکته مهم نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی

۳ – تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهید!!

۴ – ۴ نکته برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی

۵ – ۸ مورد که در شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی مهم می باشد

This Post Has 14 Comments

  1. سلام
    مدتی است لباسشویی ال جی خریداری کردم از همین مدلایی که درب از جلو باز میشود ، دربش خراب شده علتش از چی می تونه باشه ؟ من نمیدونم چرا قفل میزارن رو اینا اخه کی میره دربشو باز کنه هنگام کارکرد ؟

    1. این مورد یکی از مشکلات متداول در تعمیر لباسشویی ال جی می باشد.در ماشین لباسشویی ال جی درب از جلو درب دستگاه باید از ابتدا تا انتهایکار قفل شده و محکم بسته شود که مبادا آب و کف از آن سریز کند و منجر به خیس شدن کف اتاق یا خانه نگردد. در این مورد از خرابی ماشین لباسشویی ال جی موارد زیر ممکن است اتفاق افتاده باشد:
      ۱-در سیستم مکانیزم قفل اختلال ایجاد شده باشد
      ۲-وجود اختلال و خرابی کوچک و موقت در چرخه دیجیتال ماشین لباسشویی
      ۳-تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی که به خاطر ایمنی درب قفل باقی می ماند.

  2. سلام خسته نباشید
    ماشین لباسشویی من در زمان شستشو به ویژه خشک کن لرزش شدیدی دارد مشکل از کجاست ؟

    1. سلام

      دلایل مختلفی میتواند داشته باشد از جمله
      ۱٫عدم قرارگیری ماشین لباسشویی در سطح نامناسب
      ۲ـ بارگیری بیش از حد توان مخزن
      ۳ـ عدم اتصال و نصب صحیح شلنگ
      ۴ـ پوسیدگی شلنگ

    1. سلام دوست عزیز

      شستشوی لباس در آنها به روش بلند کردن آنها به بالای مخزن آب و پرتاب درون آب تمیز انجام می شود. این نوع ماشین لباسشویی هم کف کمتری تولید کرده و از مواد شوینده با بازدهی بالا استفاده می کنند

    1. سلام

      دلایل مختلفی وجود دارد از جمله امکتن دارد۱-فشار آب شهری ضعیف باشد-۲-جا پودری لباسشویی و مخزن آن کثیف باشد-۳-فیلتر شیر برقی لباسشویی کثیف باشد.

    1. سلام

      _کد خطا یا ارور E1می تواند بخاطر سهل انگاری یا اشتباه استفاده کننده از ظرفشویی باشد برای مثال استفاده از مواد شوینده نامناسب، چیدن نامناسب ظروف، بسته نشدن کامل درب ماشین ظرفشویی، محل نامناسب شلنگ تخلیه یا سوراخ بودن آن .ابتدا موارد بالا را چک کنید اگر مشکل برطرف نشد دستگاهتون باید توسط تکنسین چک شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top