skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷
5/5 - (60 امتیاز)

تعمیرات سایت همراه با تیم متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی خود آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میدیا – MIDEA برای شما عزیزان می باشد و خدمات تعمیر را در اسرع وقت ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی میدیا – MIDEA در تعمیرات سایت :

– تعمیر انواع تایمر بردهای دیجیتال و قدیمی (مکانیکی) و تعمیر ماشین لباسشویی میدیا – MIDEA
– تعمیر تخصصی انواع بردهای تایمر دیجیتال وبردهای کامپیوتری انواع ماشین لباسشویی میدیا (MIDEA)
– فروش قطعات انواع لباسشویی
– سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در محل
– ارائه دهنده سرویس به سراسر تهران و سایر شهرستانها
– ارائه دهنده گارانتی و ضمانت نامه ۹۰ روزه
– همراه با تخفیف های ویژه برای مشتریان عزیز

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا - MIDEA

مقدار اندازه و مناسبی از پودر یا شوینده ماشین لباسشویی استفاده کنید

صرف نظر از دستور روی بسته پودر و یا شوینده، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه نمایید تا از مقدار درست پودر و یا شوینده اطمینان حاصل کنید . اگر از آب نرم برخوردارید، از مقدار صابون کمتری برای شستشو استفاده نمایید، چرا که لایه نازکی از کف صابون در چرخه شستشو قرار می گیرد و اگر مقدار این کف های صابون زیاد گردد، در چرخه شستشو به طور کامل بیرون رانده نمی شوند و ایجاد جرم می نمایند.

ماهی یکبار داخل ماشین لباسشویی را تمیز کنید

باقی ماندن پس مانده های حاصل از شوینده ها در ماشین لباسشویی امری طبیعی است. جهت رفع این مسئله سعی کنید تا ماهی یکبار از پاک کننده و جرم گیری با تاثیرگذاری بالا و بدون بو استفاده نمایید تا مشکل بزرگتری در این زمینه پیش نیاید.

مخزنی که نرم کننده را در آن می ریزید، تمیز کنید

مایع نرم کننده پارچه به طور طبیعی از حالت چسبندگی برخوردار می باشد. بنابراین پس از هر بار شستشو، با پارچه نم دار و آب داغ، مخزن را تمیز کنید. برای کم کردن چسبندگی مایع نرم کننده می توانید قبل از ریختن در مخزن، آن را با مقداری آب مخلوط کرده و سپس در مخزن بریزید و توجه داشته باشید که نباید آن را داخل مخزن اسپری کنید.

 

جهت بهرمندی و اطلاع از خدمات تعمیرات سایت با خط ویژه ما تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تماس با ما به لینک زیر مراجعه فرمایید.

This Post Has 7 Comments

  1. سلام ماشین لباسشویی من فقط هنگام تخلیه صدای عجیبی تولید میکند دلیلش چیه؟آیا خودم میتونم تعمیرش کنم؟

    1. سلام

      اگر فقط هنگام تخلیه‌ی ماشین لباسشویی، صدای عجیب و مهیبی توجه شما را جلب کرد، ممکن است مسیر تخلیه مسدود شده باشد. هرچه سریع‌تر نسبت به باز کردن گرفتگی اقدام کنید زیرا احتمال ایجاد فاجعه وجود دارد!

  2. روز بخیر ماشین لباسشویی من به اندتره کافی آب داخل استوانه آن نمیشود به تازگی اینجوری شده چه کار باید بکنم؟دلیلش چیه؟میشه راهنمایی کنید

    1. سلام کاربر گرامی

      _هنگامی که آب کافی نیست و استوانه را پر نمی‌کند، ممکن است به دلایلی فیلتر مسدود شده، شیرِ آبِ شکسته، مشکل الکتریکی و کج یا خم شدن شلنگ باشد

    1. سلام دوست عزیز

      ممکن است پودر زیاد داخل ماشین لباسشویی می ریزید . لطفا آن را چک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top