skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

سرریز شدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی که در تعمیر لباسشویی مورد بررسی قرار میگیرد و برطرف می شود. در این مقاله از تعمیرات سایت، ۳ علت که موجب سرریز شدن آب لباسشویی می شود، آورده شده است.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر لوازم خانگی با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

۳ علت سرریز شدن آب ماشین لباسشویی

۱- خرابی در شیر ورودی آب

هنگامی که ماشین لباسشویی با آب پر شده است، سعی کنید ماشین لباسشویی را خاموش کنید. اگر دستگاه حتی زمانی که خاموش می باشد همچنان در حال پر شدن با آب است، نشان دهنده ی آن است که شیر ورودی آب معیوب می باشد. اگر شیر ورودی معیوب است آن را تعویض کنید.

خرابی شیر ورودی آب در سرریز شدن لباسشویی-

۲- کار نکردن سويیچ فشار

سويیچ فشار وقتی سطح آب به اندازه ی کافی بالا می آید، دیگر برقی به شیر ورودی آب نمی رساند. اگر سويیچ فشار کار نکند، شیر ورودی آب به پر کردن آب مخزن ماشین لباسشویی ادامه خواهد داد و این باعث سرریز شدن آب از لباسشویی می شود. قبل از تعویض سويیچ فشار، لوله هوای سويیچ فشار را چک کنید تا اطمینان یابید که گرفتگی و نشتی ای نداشته باشد.

کار نکردن سوییچ فشار در سر ریز شدن لباسشویی-

۳-فشار آب پایین شیر خانه

ممکن است فشار آب شیر ورودی خیلی کم باشد. شیر ورودی آب به حداقل ۲۰ پی اس آی (پوند بر اینچ مربع) نیاز دارد تا درست بسته شود. اگر شیر ورودی آب به اندازه کافی فشار نداشته باشد، ممکن است پس از خاموش شدن دستگاه شیر به طور کامل بسته نشود. در نتیجه آب می تواند درون ماشین لباسشویی نشت کند و باعث سرریز شدن آب آن شود. فشار آب را چک کنید تا از مناسب بودن میزان آن اطمینان یابید.

مطالب مرتبط:

علت لرزش ماشین لباسشویی

نکات سرویس و تعمیر لباسشویی

بررسی علل تخلیه نشدن آب لباسشویی

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top